Linkkejä, kun täällä...

on tapana jaella:

4

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • steinerismus

Steinerin ajatuksiin paremmin tutustuneet tietävät myös miehen luoneen rotuteoriansa. Tässä hieman ajateltavaa, sillä vanhempien on myös toki hyvä tietää minkälainen ajatusmaailma lasten koulun taustalla on...
      http://maalainen.blogspot.com/2004/07/sataa-sataa.html

• hyvä linkki?

Klikkasin linkin auki ja sieltä tuli esiin kirjoitusta, joka oli sellaista asian ja ajatusten sekamelskaa ja puuroa, että ihmettelen pääsekö noilla kyvyillä kirjoittaja edes kadun yli hengissä.

• ............

ainakin tuon linkin keskustelun viimeinen, tervejärkinen kommentti.

• Steinerkoululaisten äiti
        ............ kirjoitti:

ainakin tuon linkin keskustelun viimeinen, tervejärkinen kommentti.

suosittelit lukemaan tuon viimeisen kommentin. Aloin nimittäin lukea sitä alkutekstiä sillain harppoen, mutten loppuun asti olisi lukenut edes sillain. Se oli kuitenkin niin paljon sitä mitä tälläkin palstalla saa ihan riittävästi lukea.

Viimeinen kommentti oli kyllä juuri sitä, mitä itsekin ajattelin.

Sen olen aina halunnut tietää, miten tuo rasismi tulee esille steinerkouluissa. Ja nyt siis yleistän, koska toinenkin osapuoli on täällä sitä aihetta yleistänyt.
        Onhan rasismia ympäri maailmaa ja miksei mihin tahansa kouluun voi eksyä rasistista opettajaakin. Oli niissä "normaaleissa" peruskouluissakin, joita itse olen käynyt. (Oli niissä lähenteleviä, hulluja puukonheittelijöitä, pervoja, epäoikeudenmukaisia, hiukka yksinkertaisia jne. opettajiakin.) Mutta yksittäisen henkilön perusteella ei mielestäni voi siten leimata koko koulua ja kaikkia steinerkouluja rasistisiksi, kuten nyt näyttää tapahtuneen. Joo, tiedän... Kysehän nyt onkin Steinerin rasistisuudesta, mutta siihen vedoten nyt vain on tehty myös nykyisistä opettajista rasisteja.
        Ihmeen hyvin lasteni koulussa viihtyy paljon myös meitä "kalpeanaamoja" tummempikin ihoisia lapsia. Tuskinpa he rasistien seurassa kauan kestäisivät.

Maailma muuttuu ja kehittyy ja niin on käynyt väistämättä myös steinerkouluille. Tuskinpa olisin valinnut lapsilleni steinerkoulua, jos siellä meno olisi pysähtynyt Steinerin tapoihin ja mielipiteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      228
      3105
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      19
      2056
    3. Toivon vain

Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      4
      1159
    4. Miten sua nyt

Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      77
      1085
    5. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1062
    6. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      24
      1010
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      17
      994
    8. Kuka on tämä henkilö

jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      899
    9. Minä näen sinut

Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      27
      865
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      164
      812
    Aihe