Pentu tulee kotiin ja haluaisin kartoittaa vähän vakuutus hintoja..Tietysti ne on vähän yksilöllisiä, mutta olisi kiva vähän tehdä hintavertailua, sillä Dobberin vakuutus on aika kallis..
Pohjolassa annettiin hinnaksi noin.430€ vuodessa,
eli missä vakuutusyhtiössä te olette ja mikä vuosi maksu???
Kiitoksia!! :)
Dobermannin vakuutus
6
905
Vastaukset
- enempää
mutta.
Meillä oli dobberi, joka kuoli 7-vuotiaana syöpään. Saimme vakuutusyhtiöstä takaisin koiran ostohinnan. Eli jos koira kuolee sairauteen alle 10 vuotiaana jne.
Dobberi on myös niin viriili rotu, että sillä on riski katkoa koipensa ja ties mitä ihan vain juostessaan innoissaan.
Meillä on ok-talo ja muutakin omaisuutta, joka tietysti vaikuttaa näihin vakuutusmaksuihin. Meillä ei ollut vakuutus kuin muutaman kympin per vuosi/koira.
Otapa ja katsele netistä muiden vakuutusyhtiöiden koiravakuutushintoja. Jos ei sieltä tule selkoa niin pyydä tarjous eri yhtiöiltä. Tuo 430/vuosi on suorastaan sairas hinta!- ....
IF:stä saat yli puolet halvemmalla ja paremmilla ehdoilla, kannattaa kysyä.
- Vakuutus
.... kirjoitti:
IF:stä saat yli puolet halvemmalla ja paremmilla ehdoilla, kannattaa kysyä.
Ylivoimaisesti paras.
Huomaa jos koira tarvitsee >elinikäistä< hoitoa..
- vastauksista
Täytynee vielä soittaa pariin vakuutusyhtiöön ja sitten päättää, mutta toi Pohjolan tarjous oli kyllä äly suuri...
- xxxxx
Itsellä sama tilanne, pentu tulossa taloon pikapuolin, ja ifiltä sain kyllä ehdottomasti parhaat ehdot järkevään hintaan. Sieltä saa myös 20% alennuksen jos on kenneliiton jäsen (jäsenyys vissiin 30e/vuosi tms., eli kannattaa kyllä...)
en kyllä ole nyt varma, mutta mielestäni sieltä saa erikseen vakuutuksen ilman että pitäisi olla kotivakuutusta samasta yhtiöstä (osa edellyttää sen..) mutta se on sitten kai hiukka kalliimpi.
Mutta soita sinne ja muuallekkin, kannattaa ehdottomasti kilpailuttaa. Ja jos sinulla on muita vakuutuksia jossain muussa yhtiössä, niin sieltä luultavasti saa jotain alennusta.
Mutta itselle tuo if on kyllä paras. - tilanne mulla
xxxxx kirjoitti:
Itsellä sama tilanne, pentu tulossa taloon pikapuolin, ja ifiltä sain kyllä ehdottomasti parhaat ehdot järkevään hintaan. Sieltä saa myös 20% alennuksen jos on kenneliiton jäsen (jäsenyys vissiin 30e/vuosi tms., eli kannattaa kyllä...)
en kyllä ole nyt varma, mutta mielestäni sieltä saa erikseen vakuutuksen ilman että pitäisi olla kotivakuutusta samasta yhtiöstä (osa edellyttää sen..) mutta se on sitten kai hiukka kalliimpi.
Mutta soita sinne ja muuallekkin, kannattaa ehdottomasti kilpailuttaa. Ja jos sinulla on muita vakuutuksia jossain muussa yhtiössä, niin sieltä luultavasti saa jotain alennusta.
Mutta itselle tuo if on kyllä paras., pentu tulossa viikon päästä, ja vakuutus sille on kyllä tulossa mutta yhtiö on auki vielä. Kertokaa ihmeessä mistä olette ottaneet, ja hinnoistakin olisin kiinostunnut. -HR-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603