Huawei E 220 ajurit 10,4 Tigerille ?

En saa toimimaan

XP:llä laite toimii ja myös kuulemma 10,3 Tiikerissä
mutta ei sitten millään 10,4 ohjelmassa.

6

3228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • -kaiikia kokeilin

        10,4 apuri-ohjelma pyörii vaikka viikon kohdssa:

        " Kerään tietoja modeemista " eikä mitään tapahdu
        sen jälkeen. Apple kylläkin ilmoitti että ohjelman
        Huaweie220 asennus onnistui, mutta nettiin sillä ei pääse.


    • ja vista

      Apuva Vistalaisille:

      http://www.mydigitallife.info/2007/03/23/huawei-e220-hsdpa-usb-modem/fi/ :

      Huawei E220 HSDPA USB Moodi

      Huawei Teknologia, tietoliikenne verkko liuos ehkäistä ja tehtailija has ensiesittää sen hento aikoa ja jalo ajonopeus E220 HSDPA USB moodi. Nyt kuluva mahti olla hyvä kuulumiset jotta tietokone nerds että arastella jotta heidän tietokone ja aari online jokseenkin 24 aika!

      Nyt kuluva pienois- koko USB moodi on piirtäjä kotona mukautuvuus avulla HSDPA/3G ja HIOA/GPRS erittely. Se viisi aistia kesto -lta HSDPA/3G ja HIOA/GPRS verkko model after aito- aika kivijalka. Käyttäjä kanisteri itse asiassa valikoida verkko vapauttaa: HSDPA, 3G, Hioa. GPRS eli GSM. Antava jotta Huawei, nyt kuluva liittää lujasti moodi on model after ampua- ja- ilakoida kivijalka ja se kanisteri olla yhtenäinen jotta laptop eli PC kautta USB helposti ilman jokin ajaja virkaanasettajaiset. E220 antaa by pääsy arvioida -lta jalkeilla jotta 3.6Mbps model after HSDPA verkko, 384Kbps model after 3G verkko, 236.8Kbps model after HIOA verkko ja 53.6Kbps model after GPRS.

      Edes jos kohta E220 on aivan helppo jotta apu antava jotta tehtailija, usea käyttäjä huomauttaa jokseenkin sen yhteensopivuus erikoisen avulla Akkuna Näköala käyttävä elimistö. elimistö nähdäkseni jotta hankkia arvoitus kotona etsivä aparaatti koska moodi. Jokin kokoonpano kaivata jotta olla valmis aiemmin se tehdas tasaisesti. Tokko te aari hankkiva nyt kuluva arvoitus, ehkä elokuva keritä alapuolella kanisteri auttaa:

      http://www.youtube.com/watch?v=T8VI6Q4cmvM&eurl=http://www.mydigitallife.info/2007/03/23/huawei-e220-hsdpa-usb-modem/fi/

      merkittävä: You're lukeneisuus koneistaa käänsi hotellipoika joka on sillä ehdolla " koska on" ilman takuu. Erilainen ihmis- käännös, koneistaa käännös does ei käsittää kielioppi, semanttinen, lauseoppi, idiomi -lta koristelematon kielenkäyttö, niin monesti aiheuttaa epätarkka ja ammua avu kirjoitus joka on eksyttävä ja käsittämätön. Niin, haluta alistaa jottaalkuperäiskappale Englannin kieli artikkeli jahka kotona epäillä.

      Panna auttaa eli antaa avustuksena tips eli huijari aikaa Minun Digitaali Elinikäinen Foorumi.

      • MacBook Pro

        ku ma en ummarra.


    • Vodafone

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe