Paljonko rahaa 2 viikon matkalle

All inclusive hotellissa

Paljonko olette varanneet rahaa kahden viikon matkalle?

Ollaan menossa RIUn hotelliin joten juomista ja ruuista ei tarvi maksaa hotellissa. Varmasti käydään myös muualla syömässä.

Ollaan ajateltu et 100€/päivä eli 1400€. Meitä on lähdössä kaks aikuista.

6

2777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhlaajana

      On kyllä helppo olla! Minä en toisaalta koskaan kysy muilta millä rahalla tulee toimeen, olen sen jostain kumman syystä aina itse osannut harkita.????????

      • mielestäs

        asiallinen kommentti?
        Nämä ovat siis KESKUSTELUpalstoja... Keskusteluun kuuluu kysyminen, vastaaminen ja kertominen. Kaiva herneet nenästäsi ja ota iisisti. Et kai tavallisessa nenäkkäin tapahtuvassa keksustelussakaan tuolla tavalla möhkäile??!!


    • se riippuu

      siitä kuinka paljon ostatte näitä retkiä?
      Ne on aika kalliita, joten niihinhän sitä rahaa pääosin kuluu.
      Mutta me olimme suunnilleen tuollaisella budjetilla liikkeellä ja kävimme retkillä ja syömässä muuallakin kuin hotellissa.
      Takaisin kotiinkin sai vielä tuoda muutaman satasen.
      Mitään krääsää eikä vaatteita juurikaan kyllä ostettu. Eikä biletetty Carmenin keskustan kuppiloissa joka yö. :)

    • Meksikossa

      Jos käytte retkillä, niin tuo 700€/hlö on ihan kohtuullinen. Yleensä retket on jotakin satasen molemmin puolin per nenä. Mihinkään muuhun sitä ei sitten oikein kulukaan, kun asuu all inclusivessa. Jos kuitenkin haluatte käydä jonakin iltana keskustassakin syömässä esimerkiksi hummeria niin siihen kuluu alkupaloineen,-juomineen, jälkkäreineen ja viineineen noin 200€. Casa del Aguassa on tosi hyvää hummeria!
      Kortilla voi myös maksaa, joten jos teillä on käteistä se 1400€ jokin luottokortti mukana, ei varmaan tule pulaa rahasta.

    • Mandy--

      Ehkä vähempikin riittää, mutta retket ovat kyllä kalliita. Mulla meni just kahden viikon matkalla n. 600€. Hintaan ei kuulunut minkäänlaisia ateroita. Retkiä en paljoa tehnyt, mutta jotain krääsää laahasin suomeen.

      • joulukuun kävijä

        Retket maksavat. Muuten rahantarve on aika pientä. Joulukuussa olimme 2 viikkoa ja varasimme mukaan 300€ käyttövaroiksi/2 henkeä. Kävimme Xcaretissa, joka on aika kallis paikka tarjontaan nähden ja ostimme jotakin pientä tuomista. Toimme n. 100€ matkakassasta takaisin Suomeen. Cancunin taxfree on kallis paikka, Kahlua kannattaa ainakin ostaa PDC:sta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe