Kaipaisin apua Disflatylin käyttöön, eli vauvalla on koliikki ja pitäisi sitä yrittää helpottaa. Miten te muut jotka täysimetätte olette antaneet tän lääkkeen? lypsättekö ensin ja se sitten pulloon vai miten?? kun ohjeessa neuvotaan pulloruokinnan yhteydessä??? Ja oletteko muuten saaneet apua tästä kyseisestä lääkkeestä?
Disflatyl
4
1332
Vastaukset
- pulloa
Meillä annettiin kyseinen lääke suoraan suuhun, ei tarvinnut puljata pullojen ja pumppujen kanssa. Vaan eivätpä auttaneet nekään tipat, huuto vain jatkui...
- suuhun
Meillä annettiin ennen ruokailua lusikalla suuhun. Pikkasen aluksi irvisteli, mutta tottui pian. Meillä just nämä tipat toi avun, cuplatonit vain pahensi vatsavaivoja.
- äitiliini85
suuhun kirjoitti:
Meillä annettiin ennen ruokailua lusikalla suuhun. Pikkasen aluksi irvisteli, mutta tottui pian. Meillä just nämä tipat toi avun, cuplatonit vain pahensi vatsavaivoja.
meilläkin annettiin lusikalla mutta puristin rinnasta sekaan vähän maitoa ettei olisi niin järkyttävä makuelämys.
- Doora
Ostin apteekista semmosen yhden millin kapean ruiskun. Otin purkista sen "tippakannen" pois ja ruiskulla otin n.0,4-0,5ml x3 päivässä suoraan vauvan suuhun, ennen tai jälkeen tissiruokinnan.
Ekanan iltana tuntui auttavan, mutta sen jälkeen.. samaan on palattu.. En tiedä mistä huuto johtuu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797