Kun nainen on väärässä, on aloitettava pyytämällä häneltä anteeksi.
Kun nainen on väärässä
7
440
Vastaukset
- olemisesta
Kerrankin mies joka tietää miten naista käsitellään! Koulutus ei ole mennyt hukkaan, mietin kuinkahan pitkällinen se on ollut? Jos vielä tuosta paranet, pelkään et menet pilalle.
- on hän
silloinkin oikeassa!
- namisuku
...Yleensäkkään Sanoo (Naisen olevan väärässä?)
Ei Naiset ole koskaan väärässä, eikä Miehetkään...=D - armaani, mutta nyt
taidat olla ei oikeasti oikeassa. Heehhee, näinkö?
Minä joskus ihmettelen niitä selittelyjä, jolla yritetään osoittaa, että olen oikeasti väärässä.
Miehen oman egon vuoksi sanon olleeni väärässä vaikka, olenkin oikeasti oikeassa. Sekin korjaantuu kun oikaistaan asian niin kuin sen olla pitää. - voisitko ystävällisesti perustella...?
- oletko tosiaan sitä mieltä...?
- mietittäisiinkö vielä, ja jatketaan keskustelua huomenna...?
- ymmärsinkö oikein, että tarkoitat...?
Olisi hyvä jatko ja oman kokemukseni mukaan ne toimivat hyvin (molempiin suuntiin).
Olen siis samaa mieltä kanssasi.;))Ei naiset ole koskaan väärässä ?
Väärässä?
Väärään on virsta matkaa?
Se on niin kaukaa haettu a, ettei kukaan niin kaukaa ala yhtään mitään, ei ainakaan olemaan väärässä.
Mutku!
Mutta miehen on helppo, etenkin kotona, olla aina oikeassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915