Sen mitä mies on miettinyt...

Romuluss

Sen mitä mies on miettinyt vuoden, nainen kaataa päivässä.

6

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäkestoista

      Tasan ei mene nallekarkit, kai sen tiesit?

    • Miehet miettii liikaa asioita.
      Mitä hyötyä on siitä, että miettii liikaa ?

    • Kaivanto

      hieman useammin kuin kerran vuodessa ja antaa vaikka neljännesvuosiraportti. Silloin suuntaa voisi jopa muuttaa matkan varrella, eikä pudotus vuoden loputtua olisi niin pitkä, jyrkkä ja dramaattinen. Tai se saattaisi jopa jäädä tulematta.

      • pitäisi keskeneräisistä asioista jaaritella!

        Eihän se sovi, mieluumin mennään tällä tutulla ja turvallisella;:))

        Eikös sulle ole tällainen 'elämän' viisaus tuttu: "keskenerisiä töitä ei pidä näyttää naisille eikä tyhmille"?;)

        ps.Tiedän, että juuri sinä ymmärrät tämän oikein:))


      • Kaivanto
        emw34 kirjoitti:

        pitäisi keskeneräisistä asioista jaaritella!

        Eihän se sovi, mieluumin mennään tällä tutulla ja turvallisella;:))

        Eikös sulle ole tällainen 'elämän' viisaus tuttu: "keskenerisiä töitä ei pidä näyttää naisille eikä tyhmille"?;)

        ps.Tiedän, että juuri sinä ymmärrät tämän oikein:))

        mutta silti kannattaisi antaa sen naisen ohjailla oikeaan SUUNTAAN myös kesken vuotta. Usko vaan, nainen on viisas eläin. (Luulen, että juuri sinä ymmärrät...)


      • Kaivanto kirjoitti:

        mutta silti kannattaisi antaa sen naisen ohjailla oikeaan SUUNTAAN myös kesken vuotta. Usko vaan, nainen on viisas eläin. (Luulen, että juuri sinä ymmärrät...)

        kannataa aina uskoa; niin minäkin tein!

        Äiti on myös vaimoni, mutta ei läheskään oman äidin veroinen suunnannäyttäjä, visionääri.
        Eikä ole tarpeenkaan, sillä meillä on sen suhteen vastakkaiset roolit.

        Hän on silti juuri paras mahdollinen vaimo minulle ja äiti lapsillemme.(heidän kuuluu ja pitää uskoa/'totella'/omaksua nänen vahvuudet/naisen ominaisuudet)

        Vaimo on tässä ja nyt tyyppi ja olemme niin erilaiset persoonat keskenämme, ettei edes arki käy tylsäksi.

        Ja toisaalta, onkos sellaisia naisia, jotka eivät 'kerro' mielipidettään kysymättä tai silloinkaan, kun sitä 'ei, ehkä pitäisi' esittää?;)
        Kyllä te naiset pidätte huolen siitä "kesken vuotta" ohjaamisesta.:))
        Ja pitäkää vaan, kyllä se minulle sopii!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe