Onkohan sopivaa

lähes

kuusikymppisen isoäidin pukeutua juuri ja juuri polveen saakka ulottuvaan hameeseen lapsenlapsen ristiäisiin? Olisi kaunis punakuvioinen lyhyt jakkupuku, muut juhlavaatteeni ovat lempiväriäni mustaa, joka ei liene ilojuhlan väri..

6

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit hyvin pukeutua polvipituiseen hameeseen.
      Kyllä minun lapsenlapseni toisella mummulla oli ristiäisissä polvipituinen hame ja oli ihan tyylikäs.
      Tietysti se edellyttää sutjakaa vartaloa, itse en voisi niin pukeutua.

• iso-äiti myös

Minulla ei valitettavasti ole sellaisia sääriä että voisin pukeutua noin.
      Mutta jos olisi niin ehdottomati kyllä.

• sopivaa, mutta

muista, että valokuvassa näytät erilaiselta kuin peilin edessä, se on pysähtynyt tilanne, yleensä huonot puolet korostuu. Valokuvaahan voidaan katsella vaikka sadan vuoden kuluttua, sitä ei aina tule ajatelleeksi, ottaa vaikka kengät pois, -nämähän on kodikkaat juhlat suvun kesken- hengessä. Eli parkettiystävälliset kengät jalkaan, tiukka itsekritiikki kokovartalopeilin edessä, joka suunnalta. Myös musta alaosa ja "vauvavärinen" yläosa, vaikka vähän rimpsuisempikin, voisi olla hyvä, jos vielä pappa lähtee mukaan, paidan tai ainakin solmion verran. Vaaleanpunaista löytää nyt hyvin, vaaleansininen voi olla hiukan hakusessa. Onnittelut isoäidille!

• aloittanut isoäiti

kommenteista ja onnitteluista! Kyllä sääret ja kroppakin lyhyen mekon sietävät, ja tietysti kengät ajattelin laittaa vaikka perhepiirissä ollaankin. Hyvä vinkki tuo valokuvajuttu, ja myös se musta hame ja vauvanvärinen pusero (on muuten se vaikeampi väri!).

• Ihmettelevä isoäiti

mistä ihmeestä keksit seuraavan: "Myös musta alaosa ja "vauvavärinen" yläosa, vaikka vähän rimpsuisempikin, voisi olla hyvä, jos vielä pappa lähtee mukaan, paidan tai ainakin solmion verran. Vaaleanpunaista löytää nyt hyvin, vaaleansininen voi olla hiukan hakusessa."

Röyhelöt ja vaaleanpunaiset tai -siniset eivät sovi kaikkien tyyliin. Musta hame ja ko. pusero kuulostavat minusta erittäin huonolta valinnalta tyylikkään puvun sijasta.
        Jos mummelit viihtyvät sellaisissa se on heidän asiansa, mutta luulen nuoremman polven tottuneen näkemään kysymyksen esittäneen isoäidin toisenlaisissa asuissa ja olisi kurja pilata hyvä tunnelma limboilemalla tärkeässä tilaisuudessa.

Isoäidille ja lapsenlapselle toivon onnea!

• tunnelma pilalle
        Ihmettelevä isoäiti kirjoitti:

mistä ihmeestä keksit seuraavan: "Myös musta alaosa ja "vauvavärinen" yläosa, vaikka vähän rimpsuisempikin, voisi olla hyvä, jos vielä pappa lähtee mukaan, paidan tai ainakin solmion verran. Vaaleanpunaista löytää nyt hyvin, vaaleansininen voi olla hiukan hakusessa."

Röyhelöt ja vaaleanpunaiset tai -siniset eivät sovi kaikkien tyyliin. Musta hame ja ko. pusero kuulostavat minusta erittäin huonolta valinnalta tyylikkään puvun sijasta.
        Jos mummelit viihtyvät sellaisissa se on heidän asiansa, mutta luulen nuoremman polven tottuneen näkemään kysymyksen esittäneen isoäidin toisenlaisissa asuissa ja olisi kurja pilata hyvä tunnelma limboilemalla tärkeässä tilaisuudessa.

Isoäidille ja lapsenlapselle toivon onnea!

menee kenenkään läsnäolevan pukeutumisen takia. Eikös se ole perhejuhla, johon se köyhin ja erikoisinkin eno on toivottu ja tervetullut, vaikka kaikki tietävät ettei hän varmasti omista "parempia" vaatteita. Vauvaväreihin pukeutuminen on mielestäni todella herttainen ja lämminhenkinen ele. Kun viimeksi olin kastejuhlassa, sylikummilla oli mustat pitkät housut ja vaaleanpunainen paitapusero jossa oli samasta kankaasta "rimpsua" hiukan pystyssä olevan kauluksen ja kalvosimien reunassa. Kaunis ristiriipus kaulassa Lapsen isällä oli puku ja vaaleanpunainen paita, äidillä vaaleanpunainen toppi jakkunsa alla. Tyylikkäältä ja kauniilta näytti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56