Onkohan sopivaa

lähes

kuusikymppisen isoäidin pukeutua juuri ja juuri polveen saakka ulottuvaan hameeseen lapsenlapsen ristiäisiin? Olisi kaunis punakuvioinen lyhyt jakkupuku, muut juhlavaatteeni ovat lempiväriäni mustaa, joka ei liene ilojuhlan väri..

6

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit hyvin pukeutua polvipituiseen hameeseen.
      Kyllä minun lapsenlapseni toisella mummulla oli ristiäisissä polvipituinen hame ja oli ihan tyylikäs.
      Tietysti se edellyttää sutjakaa vartaloa, itse en voisi niin pukeutua.

• iso-äiti myös

Minulla ei valitettavasti ole sellaisia sääriä että voisin pukeutua noin.
      Mutta jos olisi niin ehdottomati kyllä.

• sopivaa, mutta

muista, että valokuvassa näytät erilaiselta kuin peilin edessä, se on pysähtynyt tilanne, yleensä huonot puolet korostuu. Valokuvaahan voidaan katsella vaikka sadan vuoden kuluttua, sitä ei aina tule ajatelleeksi, ottaa vaikka kengät pois, -nämähän on kodikkaat juhlat suvun kesken- hengessä. Eli parkettiystävälliset kengät jalkaan, tiukka itsekritiikki kokovartalopeilin edessä, joka suunnalta. Myös musta alaosa ja "vauvavärinen" yläosa, vaikka vähän rimpsuisempikin, voisi olla hyvä, jos vielä pappa lähtee mukaan, paidan tai ainakin solmion verran. Vaaleanpunaista löytää nyt hyvin, vaaleansininen voi olla hiukan hakusessa. Onnittelut isoäidille!

• aloittanut isoäiti

kommenteista ja onnitteluista! Kyllä sääret ja kroppakin lyhyen mekon sietävät, ja tietysti kengät ajattelin laittaa vaikka perhepiirissä ollaankin. Hyvä vinkki tuo valokuvajuttu, ja myös se musta hame ja vauvanvärinen pusero (on muuten se vaikeampi väri!).

• Ihmettelevä isoäiti

mistä ihmeestä keksit seuraavan: "Myös musta alaosa ja "vauvavärinen" yläosa, vaikka vähän rimpsuisempikin, voisi olla hyvä, jos vielä pappa lähtee mukaan, paidan tai ainakin solmion verran. Vaaleanpunaista löytää nyt hyvin, vaaleansininen voi olla hiukan hakusessa."

Röyhelöt ja vaaleanpunaiset tai -siniset eivät sovi kaikkien tyyliin. Musta hame ja ko. pusero kuulostavat minusta erittäin huonolta valinnalta tyylikkään puvun sijasta.
        Jos mummelit viihtyvät sellaisissa se on heidän asiansa, mutta luulen nuoremman polven tottuneen näkemään kysymyksen esittäneen isoäidin toisenlaisissa asuissa ja olisi kurja pilata hyvä tunnelma limboilemalla tärkeässä tilaisuudessa.

Isoäidille ja lapsenlapselle toivon onnea!

• tunnelma pilalle
        Ihmettelevä isoäiti kirjoitti:

mistä ihmeestä keksit seuraavan: "Myös musta alaosa ja "vauvavärinen" yläosa, vaikka vähän rimpsuisempikin, voisi olla hyvä, jos vielä pappa lähtee mukaan, paidan tai ainakin solmion verran. Vaaleanpunaista löytää nyt hyvin, vaaleansininen voi olla hiukan hakusessa."

Röyhelöt ja vaaleanpunaiset tai -siniset eivät sovi kaikkien tyyliin. Musta hame ja ko. pusero kuulostavat minusta erittäin huonolta valinnalta tyylikkään puvun sijasta.
        Jos mummelit viihtyvät sellaisissa se on heidän asiansa, mutta luulen nuoremman polven tottuneen näkemään kysymyksen esittäneen isoäidin toisenlaisissa asuissa ja olisi kurja pilata hyvä tunnelma limboilemalla tärkeässä tilaisuudessa.

Isoäidille ja lapsenlapselle toivon onnea!

menee kenenkään läsnäolevan pukeutumisen takia. Eikös se ole perhejuhla, johon se köyhin ja erikoisinkin eno on toivottu ja tervetullut, vaikka kaikki tietävät ettei hän varmasti omista "parempia" vaatteita. Vauvaväreihin pukeutuminen on mielestäni todella herttainen ja lämminhenkinen ele. Kun viimeksi olin kastejuhlassa, sylikummilla oli mustat pitkät housut ja vaaleanpunainen paitapusero jossa oli samasta kankaasta "rimpsua" hiukan pystyssä olevan kauluksen ja kalvosimien reunassa. Kaunis ristiriipus kaulassa Lapsen isällä oli puku ja vaaleanpunainen paita, äidillä vaaleanpunainen toppi jakkunsa alla. Tyylikkäältä ja kauniilta näytti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      246
      6314
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      28
      4287
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      95
      2834
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2247
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      2032
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      49
      1984
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1850
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1739
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1542
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      231
      1481
    Aihe