Taas näyttää olevan Jyskälän seudulla alkamassa tuollainen kurssi.Niin,että mukaan vaan kun noi lahtelaisetkin jo aloitti sellaisen.Kuulemma Luhangassakin jo moista pitivät.
vihje:Jyskälän seudun kansalaisopisto.
VHF-kurssi Jyväskylässä
8
1183
Vastaukset
- minor700
hyvä asia,monessa veneessä on meri-VHF ilman kipparin käyttöoikeutta,ja hyvää on muistuttaa meri-VHF:n käytöstä, sehän on oikea hätäpuhelin mitä GSM ei ole.
Täällä länsi-uudellamaalla järjestetään Navigaatiokerhon ja Työväenopiston vetämänä sama homma.- Motti masa
Onkohan kuintenkin niin että kyseinen kurssi on taas yksi jäänne menneiltä ajoilta. Maksaa 70 euroa ja on uusittava kahdenvuoden välein, ei oikein ymmärrä moista rahastusta.
VHF itsessään on hyvä ja kätevä laite mutta käyttö on tehty pikkasen hankalaksi, jos se on vielä virallinen "hätäpuhelinkin".
No käytän sitä milloin tarvin ja tämän teen ilman kurssejakin. - ajopuu
Motti masa kirjoitti:
Onkohan kuintenkin niin että kyseinen kurssi on taas yksi jäänne menneiltä ajoilta. Maksaa 70 euroa ja on uusittava kahdenvuoden välein, ei oikein ymmärrä moista rahastusta.
VHF itsessään on hyvä ja kätevä laite mutta käyttö on tehty pikkasen hankalaksi, jos se on vielä virallinen "hätäpuhelinkin".
No käytän sitä milloin tarvin ja tämän teen ilman kurssejakin.tietoa.Kun todistukset on saatu,niin vuotuinen maksu puhelimen käytöstä on n.19 ekua ja pidä sillä niin paljon yhteyksiä kuin huvittaa.
Lupa uusitaan kymmenvuosittain ja sen uusinta ei maksa.
Taitaa se sinun käyttötaitosi mottimies olla samalla tasolla kuin kirjoituksesi.
Hyviä veneilyjä kuitenkin. - En minä ainakaan.
ajopuu kirjoitti:
tietoa.Kun todistukset on saatu,niin vuotuinen maksu puhelimen käytöstä on n.19 ekua ja pidä sillä niin paljon yhteyksiä kuin huvittaa.
Lupa uusitaan kymmenvuosittain ja sen uusinta ei maksa.
Taitaa se sinun käyttötaitosi mottimies olla samalla tasolla kuin kirjoituksesi.
Hyviä veneilyjä kuitenkin.Mikäs lupa se pitäisi uusia ja milloin ????
Taas kirjoittelette mitä sattuu ottakaapa selvää asioista ennen kuin kirjoitatte vääriä tietoja.
En tosiaankaan ole uusinut VHF radiopuhelimenhoitajan pätevyystodistusta vuoden 1983 jälkeen jolloin sen hankin ja edelleen se näkyi olevan voimassa viestintäviraston rekisterissä, mitään vuotuisia maksuja ei ole tarvinnut maksaa koskaan, joten tämä lienee "lähellä oikeaa tietoa".
Vielä parempia veneilyjä oikeilla tiedoilla. En minä ainakaan. kirjoitti:
Mikäs lupa se pitäisi uusia ja milloin ????
Taas kirjoittelette mitä sattuu ottakaapa selvää asioista ennen kuin kirjoitatte vääriä tietoja.
En tosiaankaan ole uusinut VHF radiopuhelimenhoitajan pätevyystodistusta vuoden 1983 jälkeen jolloin sen hankin ja edelleen se näkyi olevan voimassa viestintäviraston rekisterissä, mitään vuotuisia maksuja ei ole tarvinnut maksaa koskaan, joten tämä lienee "lähellä oikeaa tietoa".
Vielä parempia veneilyjä oikeilla tiedoilla.kuten tuo kirjoittaja " En minä ainakaan." kertoo ettei mitään vuotuisia lupamaksuja ole VHF puhelimen luvanhaltijalla.
Joten menkäähän vain kursseille niin saatte oikeaa tietoakin.- ajopuu
Juha58 kirjoitti:
kuten tuo kirjoittaja " En minä ainakaan." kertoo ettei mitään vuotuisia lupamaksuja ole VHF puhelimen luvanhaltijalla.
Joten menkäähän vain kursseille niin saatte oikeaa tietoakin.Niin aluksella on radiolupa ja joka vuosi tulee
maksettavaksi nykyinen ns. TAAJUUSMAKSU.
Pätevyystodistuksesta ei mene muita maksuja kuin sitä suoritettaessa ja anottaessa.
Kurssille vaan,niin asiat selviää - Kapu III
ajopuu kirjoitti:
Niin aluksella on radiolupa ja joka vuosi tulee
maksettavaksi nykyinen ns. TAAJUUSMAKSU.
Pätevyystodistuksesta ei mene muita maksuja kuin sitä suoritettaessa ja anottaessa.
Kurssille vaan,niin asiat selviäähttp://www.ficora.fi/index/luvat/luvanvaraisetradiolaitteet/merenkulunradiolahettimet.html
- informaatikko
kurssille,jos jäi ilmoittautumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514