Hzta

tai jotakin

Huomasit viimeisessä, että samasta tuutista ne tulivat!

15

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      myös jalat, vaan karkuun en lähtenyt.
      Kyllä joitakin, TAAS, harmittaa.

      • jäljillä

        Tahtoisin läiskäyttää pitkän vitosen kanssasi!


      • HTZA
        jäljillä kirjoitti:

        Tahtoisin läiskäyttää pitkän vitosen kanssasi!

        siis: Einstein.
        :)

        Kiitos, jalkasi toimii ihan hyvin.


      • kaks vatsakasta koppakuoria...
        HTZA kirjoitti:

        siis: Einstein.
        :)

        Kiitos, jalkasi toimii ihan hyvin.

        selällään läiskimässä jalkojaan vastakkain...oikein hymy karehtii muuten niin totisilla suupielillä tätä näkyä katsoessaan!
        (ei ollut Aleksis Kiven tekstiä, ei,ihan tässä omassa pikku päässään, ei päissään,syntyi tämä jalo aatos)


      • HTZA
        kaks vatsakasta koppakuoria... kirjoitti:

        selällään läiskimässä jalkojaan vastakkain...oikein hymy karehtii muuten niin totisilla suupielillä tätä näkyä katsoessaan!
        (ei ollut Aleksis Kiven tekstiä, ei,ihan tässä omassa pikku päässään, ei päissään,syntyi tämä jalo aatos)

        isomahaista raatoa yrittää vielä kerran, grilliruoan jälkeen, niin siinä liikkuu vain ja ainoastaan jalat.

        Tyttöressu, ongelma on kun yrittää löytää joulukinkusta se luun.

        Ja ukkoparka yrittää hakea paikan mistä se mehu valuu.

        Huokaus...


    • Kaksi varista,,istui aidalla..silipatiseilaa.silipatiseilaa....yksi lensi pois

    • Mikä syy saa jonkun kirjoittamaan kahtena tai useampana ? Onko se leikkiä itsensä kanssa, vai onko tämä keskustelu vain niin mitätöntä, että on kivaa heitellä mitä vaan ja millä nickillä vaan.
      Voihan täällä leikkiä, mutta minun mielestä tuollainen kahden nickin samanaikainen käyttö sotkee keskusteluja ja on mielestäni muiden ihmisten aliarvioimista. Osoittaa sen, kuinka kirjoittaja suhtautuu muihin ihmisiin.

      • mie ainakin

        ton koppis-jutun kirjoitin...ihan omasta piästäni...


      • 4. persoonako
        mie ainakin kirjoitti:

        ton koppis-jutun kirjoitin...ihan omasta piästäni...

        Miten helvetissä ei osata lukea edes sitä, kuka kirjoittaa ja kenelle. Mitä sie nyt sekoilet. Kirjoittaja kirjoitta suoraan aloitukseen...pitääkö sössiä väliin...hölömö


      • HTZA

        tällaisen monikkohölmön huomaan, ainakin minä, ihan helposti.
        Viestien älykkyystaso on samanlainen ja sen verran matala että minäkin tajuan.


      • HTZA
        HTZA kirjoitti:

        tällaisen monikkohölmön huomaan, ainakin minä, ihan helposti.
        Viestien älykkyystaso on samanlainen ja sen verran matala että minäkin tajuan.

        jotenkin paistaa läpi kiljua tekevä peräkammarinpoika.
        Tai muu sellainen.


      • HTZA kirjoitti:

        tällaisen monikkohölmön huomaan, ainakin minä, ihan helposti.
        Viestien älykkyystaso on samanlainen ja sen verran matala että minäkin tajuan.

        Sinähän se kahtena täällä kirjoittelet. Rekatulla Nickillä ja tällä HTZA nickillä.
        Mitä järkeä oli ketjussa, jossa kirjoittelit vain itsesi kanssa ?
        Vai onko tää sellainen; eikä me olla veljeksiiä vaikka me ollaan kahden ?


      • HTZA
        Cami.S kirjoitti:

        Sinähän se kahtena täällä kirjoittelet. Rekatulla Nickillä ja tällä HTZA nickillä.
        Mitä järkeä oli ketjussa, jossa kirjoittelit vain itsesi kanssa ?
        Vai onko tää sellainen; eikä me olla veljeksiiä vaikka me ollaan kahden ?

        voin vakuuttaa sinulle että en koskaan kirjoita, täällä, muulla nimimerkillä kuin HTZA.
        Jos sinulla on joku johon uskot, tai jollain muulla, niin niiden olioiden kautta vannon että minä EN kirjoita muilla nimimerkeillä.
        H.


      • Cami.S kirjoitti:

        Sinähän se kahtena täällä kirjoittelet. Rekatulla Nickillä ja tällä HTZA nickillä.
        Mitä järkeä oli ketjussa, jossa kirjoittelit vain itsesi kanssa ?
        Vai onko tää sellainen; eikä me olla veljeksiiä vaikka me ollaan kahden ?

        olet sekoittanut CanetHeatin ketjun "Moraalikoodistot" Cannetin ''vertauskuvainnollisen tekstin'', missä hän kertoi voivansa olla myös HTZA!

        Ko.kirjoitus: Toivottavasti olet ymmärtänyt. että"


    • No miksi kirjoitat sitten tuossa Moraali...(?) ketjussa CannetHeadina; toivottavasti olet ymmärtänyt.. -otsikolla...ja siinä kolmas...viimeinen kappale ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      108
      1136
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1003
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      851
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe