Kyllä Vattuvuori voittaa tahkon. On lunta ja hauskaa!
Vattuvuori on paras!
4
1006
Vastaukset
- autosähkäri-81
apuvvvvvvvvvvvvvvAAAAAAAAAA
- RR
Vatuski on iha jees paikka, ei tahkoo voita :D:D
- Domainic90
Vatuski ei kyllä todellakaan ole parempia , kuin esim tahko.Vatuskilla on vain 2 rinnettä ja 1 hissi.Toinen rinne on pelkkää mäkeä , joten se on esim. minulle ''turha'' , mutta siellä on kyllä hyvin boxeja sen kokoiseksi paikasksi ja taisi olla yksi pressi keskellä , jööti alaalla ja C myös alalla , mutta vatuskilla ei ole nytten ainakaan kuin 1 ''hyvä'' boxi ja se on ala-boxi tosin ei se ole läheskään saman tasoinen , kuin tahkon ja rukan boxit, ylä-boxit ovat suoraan sanottuna täyttä chaissea , niissä on liikaa flättiä tai ne ovat liian pieniä , ja lisäki 1 rinteen ylällä on rakennettu ainakin 4 säälittävän kokoista , kumpuja , josta ne kaikki kersat vetävät aina.Kahviokin on aika ''säälittävä'' ja muutenkin lippujen hinnat ovat aika korkeita katsottuna laatuun.
Oma arvosanani: 2,5/5 - hah :D
joo kyllä tommonen pikku nyppyllä on paras !! tahko kyllä voittaa vattuvuoren!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000