muutama kysymys lennoista.miten kauan kestää helsinki-halifax väli ja entä halifax-holguin?sitten itse välilasku,kauanko kestää,minkälaisia palveluita,onko rahanvaihtoa,kun eurot ei varmaan kelpaa?ja vielä sellainen pikku kysymys,että onko koneet olleet täynnä aikaisemmilla lähdöillä,kun oon katellu,että muutamaa päivää ennen vielä pääsis mukaan.
lennot
3
1523
Vastaukset
- Cohiba
Helsinki-Halifax noin 7 tuntia.Kahvia,karkkia,matkamuistoja kv luottokorteilla tai paikallisrahalla.Ei alkoholia
eikä rahanvaihtoa.Paluumatkalla eivät päästäneet
edes tupakalle.
Pysähdys noin tunnin.
Halifax-Holguin viitisen tuntia.
Kävin joulukuussa 2007.
Holguinin lentoaseman kaupassa oli selvästi
edullisemmat hinnat kuin Guardalavacan hotellien
kaupoissa yleensä
Kone taisi olla melkoisen täynnä ainakin sillä
kerralla. - Canada no go
Nuo Cohiban ilmoittamat ajat suunnilleen pätevät. Meidän matkalla Halifaxissa ei ollut mahdollista ostaa mitään. Nopeimmat lentokoneesta terminaaliin ehtineet saivat ilmaisia virvokkeita ja snackseja.
Tylsänpuoleinen on Halifax välilaskupaikkana.- Annaliisa2
Halifaxin välilasku n. tunnin. Lento oli meil molemmil kerroil myöhässä. Välilaskupaikas käy dollarit tai visa. Ostettavaa on virvokkeista lehtiin ja matkamuistoista laukkuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076