Voiko Hollannissa vesijohtovettä juoda normaaliin tapaan? Entä Pestä esimerkiksi hampaat? Muuten veden laatu?
Hollanin vesijohtovesi?
7
5704
Vastaukset
- voivoifg
nää on just suomalaisten kysymyksiä. Luullaan että suomessa vain voi jouda vettä suoraan hanasta. Ja vaikka hampaasi pesisit nokian paskavedellä niin siitä et jallaa saa.
- siellä asunut
Voi käyttää vettä ihan huoleti.
- FlyingDutch
Entä miten on liikkumisen kanssa uskaltaako yksin lähteä myöhään illalla lenkille?
- uskalla
Ei uskalla, 10metriä hotellista ja sinut on ryöstetty pumpattu täyteen huumetta...Luulen että kannatta vaan pysyä ihan koti-oloissa. Käy Esson baarissa kaljalla......
Eli, kerro nyt perkele mihin päin hollantia olet menossa yms......Sama kun joku hollantilainen kysyy sulta että voiko suomessa käydä illalla lenkillä. - Jäitä hattuun
uskalla kirjoitti:
Ei uskalla, 10metriä hotellista ja sinut on ryöstetty pumpattu täyteen huumetta...Luulen että kannatta vaan pysyä ihan koti-oloissa. Käy Esson baarissa kaljalla......
Eli, kerro nyt perkele mihin päin hollantia olet menossa yms......Sama kun joku hollantilainen kysyy sulta että voiko suomessa käydä illalla lenkillä.Tää palstahan on varattu Tyhmille Kysymyksille!
Salaa olen kyllä aika samaa mieltä kanssasi...
- Anonyymi
Tyhmiä kysymyksiä ei ole, vain typeriä vastauksia.
- Anonyymi
Tietenkin voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901