Itse gps:ää katselevana olen ruvennut kovasti miettimään ostaako "oikea" gps vai pda gps. Magellan triton topofinland 600€ vs. Fujitsu-siemens loox n100 compegps topo finland 500€. magessa puoli suomea(300€) compessa koko suomi(300€) Pda kuitenkin ominaisuuksiltaan muuten paljon monipuolisempi kuin magellan, sekä pienempi kooltaan ja painoltaan. Osaisiko joku sanoa mitä muuta kannattaa ottaa huomioon, Mage vesitiivis FJC ei. Softan käytettävyys jne... en ole käyttänyt ennen kuin 10v vanhaa magellania jossa pelkät numerot mutta nyt mielessä oma Gepsi
PDA vai GPS
teme33
2
788
Vastaukset
- fdhfdgh
Oikean GPS:n hankintaa puoltaa kyllä tosi kovasti se että ne on tehty niihin olosuhteisiin ja kestävät paremmin kaikkia takaiskujakin.
- kätkökö
N800:ssa ja N810:ssa on maastokartat mukana http://tableteer.nokia.com/tableteer/os2008/pdf/Maastokartta.pdf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732