Hetkessä kaikki on toisin

puljutta

Onnettomuus iskee täysin yllättäen ja se tekee siitä niin ikävän.Menetin parhaan ystävän kolarissa vuosia sitten,kaikki oli ihan hyvin kun oltiin kesällä ajelulla kaveriporukalla.Täytyy sanoa vielä että ei kaahattu,kuski oli selvä eli ajeltiin ihan kunnolla.Edessä oli pojat ja me likat kolmistaan takana,muistan vaan kun metsätien liittymästä oli tulossa auto jonka oletin tietysti väistävän.

Taisihan se pysähtyä mutta kauhukseni lähti liikkeelle osuen kylkeen kevyesti mutta se riitti suistamaan meidät ojan puolelle.Menimme katon kautta ympäri pyörilleen lasit särkyi ja sirpaleita lensi ilmassa.Kun rytinä loppui huomasin Annin olevan poissa muut olivat autossa ja näyttivät olevan kunnossa.Anni oli lentänyt pyörimisen aikana ulos ja makasi ojan kallaalla elottomana,olin aika hysteerinen siinä tilanteessa.

Hetkeä aiemmin olin keskustellut Annin kanssa niitä näitä hänen istuessa takapenkillä meidän keskellä.Pieni hetki ja kaikki on toisin paras kaveri on mennyttä.Lehdistä saa lukea kun nuoret kaahaavat kännissä mistään välittämättä,multa ei heru heille sympatioita mutta me ajettiin kunnolla.Raportti syytti Annia kuolemastaan sillä hänellä ei ollut turvavyötä joka on kyllä totta.Siinä tilanteessa ei sitä ajatellut mutta jälkeenpäin olen nähnyt painajaisunia jossa syytän itseäni kun en huolehtinut kaveristaan.Annia ei enää voi auttaa mutta huolehtikaa te kavereistaan ja itsestään myös.

2

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämässä ja kuolemassa

Minulta on kuollut jo n. 20 kaveria, jokainen eri tavalla ...ennenaikaisesti. Minä en olisi voinut sitä kenenkään kohdalla estää..tuskin sinäkään. Uskon että meillä on kaikilla maaräaika täällä oloon.

• ennenkin

Näie tekstisi toista kertaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4885
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3497
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3104
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      448
      1921
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1578
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63