Ja toivottavasti on ylpeyden aihe tämä pohjois-suomen edustaja. Ikävää oli se kohu joka viime vuonna, mutta taitaa jokainen tietää miten kimi voitti maailmanmestaruuden. Ensiksi valmistajien pisteet vietiin ja varmaan sovittiin että hamilton sitten keskeyttää loppukisoissa. Näin saatiin asia sovittua, vaikka mistä sen tietää oliko koko vakoilujupakka totta. Markkinavoimathan kuitenkin pyörittävät koko sirkusta....Itse en formulaa enään seuraa, koska äsken mainitsemani asiat kuitenki totta. Mutta heikille todella menestystä, ja rehellistä sellaista.
Kovasti onnea heikille....
4
639
Vastaukset
- suomi36
olen samaa mielta viime vuonna ei ollut rehelista pelia meni luotamus ferarin tuki kompaniaan¨fia
- upe
mika virkaa se fia pitaa paatyokseen muuta ku on ferrarin TUKI KOMPANIANA
- jäiköhän
peruskoulukin kesken kun tuo oikeinkirjoituskin näyttää olevan vielä pahasti hakusessa. Asian ymmärtämisestä puhumattakaan.
- hamparit
jäiköhän kirjoitti:
peruskoulukin kesken kun tuo oikeinkirjoituskin näyttää olevan vielä pahasti hakusessa. Asian ymmärtämisestä puhumattakaan.
Olen ollut pois suomesta vuodesta 1957 KOULUT JAI EN OLLE PIIPATANUT SIELLA SE KOOMIN ET TAJUUKO MUUTEN MITA TIETAMISEEN TULEE OOT KAI HUOMANNUA FIA SYYNAA HESSUN AUTON JA PIIRUSTUKSET ON FERRARILLA HET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746