Rotikka ihmiset, kertokaas minkä kokoinen koira teillä on? Säkä paino.
Ihan mielenkiinnosta lähdin kyselemään :)
Koirasi koko
17
1240
Vastaukset
Säkää ei olla aikoihin mitattu ja nyt koira nukkuu, eli en rupea mittaamaan. Mutta punnittiin koira muutama päivä sitten ja painoa on kertynyt noin 47 kiloa. Kyseessä on alle 2 vuotias rottweiler uros.
- tiamaria50
korkeutta noin 50-55cm ja painoa noin 45 kg. Ihan hyvän näköinen ja luulen että ihan hyvän painoinenkin, ei oo läskiä missään, kylkiluut tuntuu ihan ok, kun kun niitä koittelee. On uros ja ikää 8v vuotta, kai vähän liian pieni urokseksi, mutta ei tästä korkeamaksi kasva, kiloja voi tulla lisää, iän myötä.
ps Tämä on sellainen koira joka ei ole koskaan ollut sairas millään tavoin, mistä olen hyvin tyytyväinen. Välillä kun saa lukea yhdestä nuoresta nartusta pian 3 v. jolla on aina jotain sairautta meneillään! - donneli
tiamaria50 kirjoitti:
korkeutta noin 50-55cm ja painoa noin 45 kg. Ihan hyvän näköinen ja luulen että ihan hyvän painoinenkin, ei oo läskiä missään, kylkiluut tuntuu ihan ok, kun kun niitä koittelee. On uros ja ikää 8v vuotta, kai vähän liian pieni urokseksi, mutta ei tästä korkeamaksi kasva, kiloja voi tulla lisää, iän myötä.
ps Tämä on sellainen koira joka ei ole koskaan ollut sairas millään tavoin, mistä olen hyvin tyytyväinen. Välillä kun saa lukea yhdestä nuoresta nartusta pian 3 v. jolla on aina jotain sairautta meneillään!Eikö sinulla ollut narttu, jolla oli syöpä kohdussa?
Kuinka monta koiraa sinulla on?
Nyt on uros???
Lopetitko sen nartun?
siis mitä?
Nyt ei mene jakeluun?
Mihin se naaarttu meni?
Ja nyt on uros?
Eihän uroksella ole kohtua?
Voi luoja paratkoon, koita nyt itse päättää, onko sinulla narttu vaiko uros?
Alfa koira on, se on selviö? - Koirienomistaja
donneli kirjoitti:
Eikö sinulla ollut narttu, jolla oli syöpä kohdussa?
Kuinka monta koiraa sinulla on?
Nyt on uros???
Lopetitko sen nartun?
siis mitä?
Nyt ei mene jakeluun?
Mihin se naaarttu meni?
Ja nyt on uros?
Eihän uroksella ole kohtua?
Voi luoja paratkoon, koita nyt itse päättää, onko sinulla narttu vaiko uros?
Alfa koira on, se on selviö?Minulla on 2koiraa, mikä ei nyt ole mikään ihmettelyn aihe. Uros ja narttu. Kumpikin on leikattu. Helpottiko yleismielen terveyttäsi?
On paljon asioita mitä et ymärrä, siis katko jakelussa.Kuten esim. uros ja naaras je heidän eronsa.
Kirjoittellet naartuista, meinaatko naaraita.
Ei tarvitse päättä mitään, tuossa ne molemat ovat, oletko nyt tyytyväinen?
Ainoa jolla on ollut kohtusyöpä, mikä jäi hoidettua , kunnes monen kuukauden päästä joku perävärkki kurottiin kasaan ja siitä johtuen putosi hiukst/ aivot vieläkin alemalle tasolle.
- ---
meillä on kohta 2w rotikka uros jonka säkä on n. 68 cm ja painosta en ole ihan varma mutta siinä 45-50kg kieppeillä(ei olla punnittu hetkeen) :)
- S.K.
Paino n.30kg ja ikä n.7kk pian.
Säkää ei ole mitattu vielä (tarkoitus on). Meillä uros kohta 5v on 65cm korkea ja painoa tuossa 40-45kg hujakoilla.
Narttu 2v on 60cm korkea ja painoa jos valehtelisi 35kg kieppeille.- täällä
narttu kohta 16 viikkonen säkä noin 45cm ja painoa 14 kiloa. ja kasvaa kovaa vauhtia..
- kans
täällä kirjoitti:
narttu kohta 16 viikkonen säkä noin 45cm ja painoa 14 kiloa. ja kasvaa kovaa vauhtia..
16 viikkoinen tyttö ja korkeutta kans noin 45cm mut painoa vähän enempi, 16 kiloa...
- asustaa
kans kirjoitti:
16 viikkoinen tyttö ja korkeutta kans noin 45cm mut painoa vähän enempi, 16 kiloa...
täällä huushollissa. Vanhempi reilu kaks vuotta; 63 korkeus ja painoa 48 kg, lihaksikas rekku.
Nuorempi 11kk korkeus 66 ja painoa 49kg, pentumainen koikkalainen, vielä.
Tämän nuoremman myötä alan uskoa, että niitä 60 kilosia jässiköitäkin on olemassa, kakarahan vielä kasvaa ja lihasmassa kehittyy vasta pari vuotiaana.
Ihania poikia!!!
- kaksi rotikkatyttöä
Molemmat täyttävät 2v. Toinen on todella pienikokoinen kaikin puolin, säkä on 48cm j painoa 36kg, viikkositten mitattuna/punnittuna. Toinen on 56cm ja painoa 48kg.
mitään syytä ei ole toisen pienuuteen löytynyt. - RONI ROTTWEILER
Meillä on 1v 6kk vanha uros.Säkä on 72cm ja painoa 66kg..
- Jurigagarin
toivottavasti ja luultavasti on provo.
- RONI ROTTWEILER
Jurigagarin kirjoitti:
toivottavasti ja luultavasti on provo.
Jos tarkoitit,että Roni rottweiler on provo,niin erehdyt,eipä ole.Ronin isä oli myös kookas 68,5cm säkä,ja painoa saman verran,kun Ronilla nyt.Ja emä,joka elää vielä on n.60cm korkea,ja painaa 50kg.Roni oli 8 viikkoisena,eli kun kävin hakemassa sen,8kg painava,eli ihan normaali painoinen!
- neljän suora
Kaverilla oli 90-luvulla Pikku-Jussi niminen rotikka joka oli samankokoinen kuin omasi.
Oli sitä upeata katsella,äijä oli pelkkää terästä!
Omasi varmaan komea poika myös. - RONI ROTTWEILER
neljän suora kirjoitti:
Kaverilla oli 90-luvulla Pikku-Jussi niminen rotikka joka oli samankokoinen kuin omasi.
Oli sitä upeata katsella,äijä oli pelkkää terästä!
Omasi varmaan komea poika myös.Jos tarkoitit Ronia,että komea poika?Niin kyllä se on!Lihaksiahan sille alkkaa kertyä kunnolla,vasta vuoden parin kuluttua,mutta se on komea koira jo nyt!Tuossahan tuo vierellä makoilee lattialla,ja kaluaa ydinluuta,mikä on sen suurta herkkua.Roni on nyt 1v ja 8kk vanha,on kyselty jo astutukseen,sellaiset kyselee jotka haluaisivat isoja pentuja,en ole Ronia hankkinut siihen hommaan,mutta eihän sitä tiedä???
- Netsu
Narttu 2 vuotta säkä 57cm ja paino 37 kg, narttu 4 vuotta säkä 62cm paino 42kg.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657