Eilen illalla tulin kotiin ja kaikki on mennyt odotusten mukaan...:)
Käsikin on tallella:) Mutta sormet eivät tahdo oikein totella minua...:)
Kaikkiin käsien lihaksiin on kajottu ja osaan hermoista mutta senhän mä tiesinkinetukäteen, että nyt ollaan i,5 kätisiä,mutta kiitoksen kirurgille annoin että etes toimiitämän verran..
turhaan pelkäsin nukutusta, ensimmäsen ruiskun jälkeen oli olo aivan upea, että olis vaikka kuinka kellunut siinä tilassa mutta perään tuli het nukutus aine:)))
Ihan tyytyväinen olen. Sädetys on jatkohoitona. nyt on vain buranaa ja kefeksiiniä.
voikaa hyvin jokainen...
Ilmoittaudun läsnäolevaksi;)
7
438
Vastaukset
- Ira¤
sinulla leikkaus ,ja onneksi sait kätesi pitää
toivotaan,että mahdollisimman vähän on vaurioita,
nyt vaan lepäilet,ja otat lungisti,eks vaan? - Zom
...odotinkin kuulumisiasi. Hyvä juttu, että käsi on tallella ja muutkin pelkosi olivat turhia. Hyvää ja nopeaa toipumista sinulle toivovat Zom ja ukkokulta.
- tässä ja nyt
nyt sitten. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja lepoa. Mukavaa,että ilmoittauduit. :)
- Karjalankägönen
jotta out piässy jo kottiin-ensimmäinen etappi ohitettu.Nyt vain koko tarmollasi rynnistät etteenpäin-voimia,paljon voimia ja halauksia sinulle!
- mumsku
takaisin sairaalasta,pikkuhöpökkä.Mukavaa,ettet kokenut nukutustakaan pelottavana.Ja sama,kuin toisetkin,nyt lepäät ja hemmottelet itseäsi.
- ukkoa
passuuttaa. Nuo matot pitäisi tampata, mutta kun ei voi tällä kipeällä kädellä... ;)
- Elisama
No tuo oli hieno juttu. Eiköhän se tassu vielä siitä kuntoudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1777047Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793700"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762888Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.462459Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni742334- 1321911
- 541338
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761313Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591260