Eilen illalla tulin kotiin ja kaikki on mennyt odotusten mukaan...:)
Käsikin on tallella:) Mutta sormet eivät tahdo oikein totella minua...:)
Kaikkiin käsien lihaksiin on kajottu ja osaan hermoista mutta senhän mä tiesinkinetukäteen, että nyt ollaan i,5 kätisiä,mutta kiitoksen kirurgille annoin että etes toimiitämän verran..
turhaan pelkäsin nukutusta, ensimmäsen ruiskun jälkeen oli olo aivan upea, että olis vaikka kuinka kellunut siinä tilassa mutta perään tuli het nukutus aine:)))
Ihan tyytyväinen olen. Sädetys on jatkohoitona. nyt on vain buranaa ja kefeksiiniä.
voikaa hyvin jokainen...
Ilmoittaudun läsnäolevaksi;)
7
466
Vastaukset 7
- Ira¤
sinulla leikkaus ,ja onneksi sait kätesi pitää
toivotaan,että mahdollisimman vähän on vaurioita,
nyt vaan lepäilet,ja otat lungisti,eks vaan? - Zom
...odotinkin kuulumisiasi. Hyvä juttu, että käsi on tallella ja muutkin pelkosi olivat turhia. Hyvää ja nopeaa toipumista sinulle toivovat Zom ja ukkokulta.
- tässä ja nyt
nyt sitten. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja lepoa. Mukavaa,että ilmoittauduit. :)
- Karjalankägönen
jotta out piässy jo kottiin-ensimmäinen etappi ohitettu.Nyt vain koko tarmollasi rynnistät etteenpäin-voimia,paljon voimia ja halauksia sinulle!
- mumsku
takaisin sairaalasta,pikkuhöpökkä.Mukavaa,ettet kokenut nukutustakaan pelottavana.Ja sama,kuin toisetkin,nyt lepäät ja hemmottelet itseäsi.
- ukkoa
passuuttaa. Nuo matot pitäisi tampata, mutta kun ei voi tällä kipeällä kädellä... ;)
- Elisama
No tuo oli hieno juttu. Eiköhän se tassu vielä siitä kuntoudu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811328
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191099En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66712
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24700- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 51586
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43533
- 29525
- 33520
- 72496
- 61488