Hei Panamassa käyneet!Toimiiko tavallinen kännykkä vai onko eroa operaattoreilla tai täytyykö olla kolmitaajuuspuhelin?Kiitokset vastauksista!
puhelin Panamassa
6
1597
Vastaukset
- tiedoksi vain
Hei tästä aiheesta on jo täällä pitkä keskustelu,olikohan 11 vastausta. Löytyy otsikon tekstiviestit panamasta alta.
- tiedoksi vain
Oli muuten vielä aiheeseen pitkä keskustelun rimpsu otsikon puhelut costa blancasta alla. Eiköhän sieltä selviä kaikki oleellinen.
- Elovena 10
Hei,
Minulla oli mukana nelitaajuuspuhelin ja liittymä on telefinland, olin yhdistelmämatkalla ja hyvin toimi puhelin Panama Cityssä, Gamboassa ja Costa Blancassakin.
Ainoa mikä valitettavasti ei toiminut oli multimediaviestit, olisi ollut mukava lähettää kotiin tuoreita kuvia.
Ja nyt kommentti niille jotka tuntevat verenpaineensa nousevan, tämä kommentti ei ole tarkoitettu teille, tiedän että nelitaajuus ei ole se pointti vaan se 850 Mhz jne. tämä on minun kokemukseni tilanteesta jonka haluan jakaa kysyjälle. - Vasta palannut
Palasimme eilen yhdistelmämatkalta. Ostimme Panamassat omivan kännykän (nokia 1112b) pre paid liittymän. Hintahaitari oli melkoinen, mutta etsimällä löytää edullisesti (alle 30 taalalla). Me havaitsimme edullisimmaksi ostospaikaksi Plaza Cinco de Mayolta alkavan kävely- ja ostoskadun.
Oma puhelmimemme on Suomessa käyttökelvoton niinpä halukas voi lunastaa sen n. 5 $ puheaikaa 20 eurolla. Puhelimen taajuus on siis vain Panamassa käytettävä 850 hertsiä. Pre paid kortin saa helposti Panamasta (ainakin Panama citystä ja Penonomesta, joka on Costa Blancan läheisyydessä)- Kohta lähdössä
Haluaisin ostaa tuon kännykän, jos on vielä myynnissä. Ota yhteyttä sähköpostilla.
- vastapalannut
Kohta lähdössä kirjoitti:
Haluaisin ostaa tuon kännykän, jos on vielä myynnissä. Ota yhteyttä sähköpostilla.
Voit laittaa yhteystietosi sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Jatketaan keskustelua sitä kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049