...Olimme Mieheni kanssa matkalla (Lautaostoksille) Hesan (alanLiikkeeseen).
Silloinen PäivähoitoTyttöni Anne (4v) kysäisi auton takapenkiltä: Olemmeko menossa nyt sinne Kultaan ja Kunniaan?
Olimme menossa kauppaan nimeltä H:gin Metalli ja rauta!=D
Kerro Oma Lempparisi (sarjassa Lasten suusta)=)
Lasten Suusta=D
21
1176
Vastaukset
- 6-vuotiaan suusta..
*mummi, tiedätkö milloin on koulukypsä*?.vastaan, no en tiedä....
6-vuotias jatkaa...*silloin kun pieru tulee hiljaa*- namisuku
...Mielenkiinnosta perusteluja?..Heh
- henrii
Pääsiäinen, sen täytyy olla Jeesuksen nimipäivä
- namisuku
...logiikkaa Siinäkin, Osa Pyhistä liittyy tavalla tai toisella Uskontoon:)
- 5kymppinen
En voi siivota leluja koska minulla on niin ohuet ja laiskat kädet.
- en voi siivota
kun mulla on kädet taskussa!
Ja radio oli auki,uutiset:setä lukee satuja! - namisuku
...se on "revittävä" SiivousInnon (Puuttuminen)..Oivat syyt:)
- Pirre*
mestareita ovat..:))
- saunassa
saunassa kaksi pikku poikaa kertoi ukille, että meidän isällä on isopippeli, toinen pojista jatkoi, niin ja rannekello ja silmälasit.
- namisuku
...huomaa, Rakkaissa ihmisissä on kaikki "asiat" samalla viivalla:) Ainakin Lasten mielestä:)
- Pirre*
lapsenlapseni oli sanonut toiselle mummilleen, kun tämä kakkavahingon pesun jälkeen kuivasi pikkuista, että: "Kuule mummi, tämä on hyvin epämukavaa" :)
Tyttäremme katsoi ikkunasta pihalle ja huusi minulle, "äiti äiti, pihalla on leijjona!"
Pihalla oli pikkuinen ruskea spanieli :))
Poikamme tutki hampaitaan peilistä, ja kutsui minua ja kysyi "Katso äiti, onko tuo hammaspeikko".
Hampaan pinnalla oli piskuinen tumma pilkku, joka oli leivän murunen tms..:))- namisuku
...Ihania=)
- Anskuliini
Poikani oli vanhempieni luona ja kertoi minulle,
"saahi (nimitys jota hän käytti isästäni)tappoi kanan ja mummu kuoli".
Onneksi mummu vain kyni höyhenet.- namisuku
... huomasi taas miten asiat painottuivat (eri tavalla) Lapsosesta:)
Poikamme puolivuotis tarkastuksen jälkeen kotiin tullessamme isosisko tahtoi nähdä neuvolakortin.
Kohta hän sanoi:"terve vaan pulska poika".
Katsoin korttia, siinä luki:"terve, pulska poika".
Asiassa on yksi selittävä pointti, tytär oli sinä päivänä iältää 4v 8kk 12pv.
Ja teksti oli sitä normaalia terveydenhuollon tekstiä, ei aivan tekstausta tai kaunokirjoitusta!
JK.Katsoin neuvolakortista päiväyksen ja siitä laskin tyttären iän. s.2.1.80. ko.neuvolapv.14.8.84
Hän oppi lukemaan pelkästään kuuntelemalla ja katsomalla samalla kun satukirjoja hänelle luettiin.- namisuku
...vaan, pulska poika! Tosi Hauska:)
- Toivo
Tylsää...!
Suosittelen vuorotteluvapaata sinulle Namisuku (ja monet muut nikit...)
Eiköhän taas pidetä 50 -bileet...?- namisuku
...Mene ILOISIMMILLE Palstoille=D
Kyllä ME ne Bileetkin vielä Pidetään, Olen Aivan Varma=D
Ellei minun järjestämänä, Niin Jonkun Toisen=D
- tammikuun likka
..mekastivat johon minä tokaisin, nyt suu kiinni ja syökää. Nuorimmainen hetken katsoi pitkään ja kysyi: "Miten me voidaan sitten syödä, kun suu pitää olla kiinni?". Taisi olla silloin neljä-viisi vuotias.
Vanhin tyttäreni oli kaksi vuotias. Hän oli kuumeisena seisomassa omassa pinnasängyssään. Kolmivuotias isoveli meni siskoaan lohduttamaan sängyn viereen ja huuteli: "Äiti äiti, Annun otta polttaa", johon sisko parkumalla: "Ei te ainakaan tavua". Oli nähnyt setänsä tupakoivan, jolloin savu nousi "päästä" :)- namisuku
...ja NIIN "KodinMakuisia"=)
- namisuku
...Kaikille tähän ketjuun Osallistujille ja Tosi Hauskoja Juttuja Pääsimme Lukemaan=D
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561438
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611350Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661197Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu258966Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870