Ootteko huomannu että gomobilella ei toimi gprs-yhteydet on ollu poikki jo toista kuukautta, ei auta asetuksien tilaukset go:n sivulta ei nokian sivulta, ei auta soitto asiakaspalveluun. Todella huonoa palvelua operaattorilta. En suosittele kenellekään kyseistä liittymää.
GoMobile ei pelaa
6
455
Vastaukset
- kolmoskännyngomobile
tosin se on prepaid,(onks niillä muita) ja sellasessa vanhassa,hitaassa kännyssä,mut olen mä parikertaa käynyt soittoääniä ja pelejä tsiikaamassa...
Puheaikalataukset netissä toimii ku junan vessa,niinkuin nyt pitää sanoa,ja saldotarkistus on poikkeuksellisen kätevä.- prepaid
Ei toimi, se toimi ennen, ei toimi enää.
- p
prepaid kirjoitti:
Ei toimi, se toimi ennen, ei toimi enää.
nyt ei toimi puhelutkaan
- wtfasdasdasdasdasdas
en voi rekisteröityä sivulle?
- vvvvvvvwv
mulla ei toimi viestin lähettäminen tai soittaminen????
- jaajaa'a
Katsokaa, onko tuolla "useimmin kysyttyä" palstalla siihen vastaus? Sillä en usko, että ne henkilökohtaisesti kaikkiin samoihin kysymyksiin vastaa. Sitten tuo gprs on toiminut ennen, muttei enää. Suosittelen ottamaan sim kortin pois puhdistaa vaikka sormien välissä ja laittaa takaisin. Jos ei tämäkään auta, niin ihan reilusti vaan soitatte sinne, ei veloita teiltä mitään. Luulenpa, että vika ei ole liittymässä, vaan jonkun taidoissa.. ;) Nimittäin 2 vuotta olen käyttänyt, eikä ainuttakaan ongelmaa ole tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838