no vau vau

paska

jeeeeeeee olin toka jeeeeeeeeee!!!!!!!!!!111111 miks tämmönenki palsta pitää olla erikseen eihän tänne kukaa kirjota??

13

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belgifani/Aquan omistaja

Ehkäpä siksi, että jos jollakin belgin omistajalla on ROTUKOHTAISTA asiaa, niin voipi tulla tänne!

• paska

niin mutta eikö ois sit ihan sama laittaa kaikille muillekki koiraroduille oma palsta miks just belgeille, salukeille, mäykyille, saksiksille ja näille.. joittenki salukeittenki palsta on täysin turha! tännekki kirjottaa varmaan jotai kaks belgien omistajaa..... ois ees laittanu suostiuimpia rotuja niinku esim. kultainennoutaja. Parempi ku ei mitää koirarotu palstoja ois erikseen laittanukkaa vaa pelkästään Koirarodut palstan ja sitte vaikka Koirien ruokinta & terveys, Yleistä koirista, Koirien koulutus & harrastukset. Tai jotenki tohon tyyliin. No joo turhaapa mää siitä asiasta sulle valitan ;D oon kyllä valittanu jo ylläpidollekki mailiin mutta ei ne oo mitää vastannu ainakaa viä.

• Belgifani/Akvaarion omistaja
        paska kirjoitti:

niin mutta eikö ois sit ihan sama laittaa kaikille muillekki koiraroduille oma palsta miks just belgeille, salukeille, mäykyille, saksiksille ja näille.. joittenki salukeittenki palsta on täysin turha! tännekki kirjottaa varmaan jotai kaks belgien omistajaa..... ois ees laittanu suostiuimpia rotuja niinku esim. kultainennoutaja. Parempi ku ei mitää koirarotu palstoja ois erikseen laittanukkaa vaa pelkästään Koirarodut palstan ja sitte vaikka Koirien ruokinta & terveys, Yleistä koirista, Koirien koulutus & harrastukset. Tai jotenki tohon tyyliin. No joo turhaapa mää siitä asiasta sulle valitan ;D oon kyllä valittanu jo ylläpidollekki mailiin mutta ei ne oo mitää vastannu ainakaa viä.

Sanoit että kultaiselle noutajalle oma palsta. Se löytyypi noutajakoirista. Siinä mielessä olet oikeassa, että ei tarvitsisi olla kaikille mahdollisille omaa palstaa. Mutta oma mielipiteeni on, että voisi olla esim. Ajavat koirat, paimenkoirat, pystykovat jne. palstoja.

• Malihali
        Belgifani/Akvaarion omistaja kirjoitti:

Sanoit että kultaiselle noutajalle oma palsta. Se löytyypi noutajakoirista. Siinä mielessä olet oikeassa, että ei tarvitsisi olla kaikille mahdollisille omaa palstaa. Mutta oma mielipiteeni on, että voisi olla esim. Ajavat koirat, paimenkoirat, pystykovat jne. palstoja.

Hei... mutta ketä se nyt häiritsee jos tämmöinen palsta on... onko se sun tiellä? Mua ainakin ilahdutti että tämmöinen belgien oma juttu nurkka on! Hyvää kesää vaan - vaikka häiritseekin elmän pikku asiat!

• Belgifani/Akvaarion omistaja
        Malihali kirjoitti:

Hei... mutta ketä se nyt häiritsee jos tämmöinen palsta on... onko se sun tiellä? Mua ainakin ilahdutti että tämmöinen belgien oma juttu nurkka on! Hyvää kesää vaan - vaikka häiritseekin elmän pikku asiat!

Juuri niin, Malihali!!! Ketä tämä häiritsee???

• nipsukka
        paska kirjoitti:

mitään matkalaukku mallia kuten joku kultainen noutaja on,ei mitään rotua vastaan,mut belgi-ihmisenä sanon noin,koska se on mielipiteeni

• anni
        Belgifani/Akvaarion omistaja kirjoitti:

Juuri niin, Malihali!!! Ketä tämä häiritsee???

ei tämä palsta.
        eli siis se kun lätkitään muutama palsta joillekkin roduille ja tosi monet suosikki rodut ovat ilman omaa palstaa.

ei joka rodulle olis järkeä laittaa omaa,mutta vois olla esim. suuret rodut, keskikokoset ja pienet,ehkä vielä kääpiötki tai sitten jotenki muuten vastaavanlaisesti.
        vaikka työkoirat,harrastekoirat ja seurakoirat.vaikka toisaalta mitä niitä erittelemään?! yksi palsta riittäis vallan mainiosti kaikille roduille yhteiseksi.

• HAU-HAU
        paska kirjoitti:

Mahtuuhan näitä tänne!!!!!

• Dark Angel
        anni kirjoitti:

ei tämä palsta.
        eli siis se kun lätkitään muutama palsta joillekkin roduille ja tosi monet suosikki rodut ovat ilman omaa palstaa.

ei joka rodulle olis järkeä laittaa omaa,mutta vois olla esim. suuret rodut, keskikokoset ja pienet,ehkä vielä kääpiötki tai sitten jotenki muuten vastaavanlaisesti.
        vaikka työkoirat,harrastekoirat ja seurakoirat.vaikka toisaalta mitä niitä erittelemään?! yksi palsta riittäis vallan mainiosti kaikille roduille yhteiseksi.

Jos tämä palsta häiritsee niin s eon yksinkertaisesti voi,voi! Olisi teistäkin varmasti mukavaa jos omalla suosikki rodullasi olisi oma palsta!Eikö? Ei käy kieltäminen..
        Saanen huomauttaa ETTÄ BELGI ON KUULUU SUOMEN SUOSITUIMPIIN KOIRIIN(!) Joten on aiheellista,että sillä on oma palsta!
        Yksi palsta ei todellakaan riittäisi kaikille roduille yhteiseksi!!
        Kyllä sen itsekin tajuat jos on aivot tallella!
        Älkää aina valittako joka asiasta ja aina samat ihmiset!
        Menkää muille palstoille valittaa tai mikä parempaa älkää valittako ollenkaan jos valitatte niin ihan itseksenne saatte..

• Dark Angel
        paska kirjoitti:

Että joku valittaa tuollaisesta ylläpidolle..Anteeks vaa..Mut niin on! Aika törkeetä..!Se ei olisi todellakaan sama! Siks belgeille,salukeille,ynnä muille on oma palsta koska syynä on yksinkertaisesti se,että ne on suositumpia kuin esim.kultanennoutaja..Belgi ainaki..! Ja tänne tosiaan kirjottaa enemän kuin kaksi ihmistä! Varmaan enemmän kuin muille palstoille!! Mitä noi tuollaset koira ihmiset on jotka valittaa kaikesta! Sanonpavaan..! Ei mitää oikeita koira ihmisii...

• tomi

Olis kivaa jos sunkin koirarodulle olis oma
      palsta, jos se puuttuu? Pääasia että on mukavaa
      koiran kanssa.Hyvää jatkoa sinulle!!!!!

• Belgi.

Kirjoitithan sinäkin!! Jos on epäselvää Belgistä
      niin voithan kysyä.Varmaan joku aina vastaa.

• <<<<

AINOA VAAN ONKO HELPPO SITTEN KOULUTTAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe