jeeeeeeee olin toka jeeeeeeeeee!!!!!!!!!!111111 miks tämmönenki palsta pitää olla erikseen eihän tänne kukaa kirjota??
no vau vau
13
992
Vastaukset
- Belgifani/Aquan omistaja
Ehkäpä siksi, että jos jollakin belgin omistajalla on ROTUKOHTAISTA asiaa, niin voipi tulla tänne!
- paska
niin mutta eikö ois sit ihan sama laittaa kaikille muillekki koiraroduille oma palsta miks just belgeille, salukeille, mäykyille, saksiksille ja näille.. joittenki salukeittenki palsta on täysin turha! tännekki kirjottaa varmaan jotai kaks belgien omistajaa..... ois ees laittanu suostiuimpia rotuja niinku esim. kultainennoutaja. Parempi ku ei mitää koirarotu palstoja ois erikseen laittanukkaa vaa pelkästään Koirarodut palstan ja sitte vaikka Koirien ruokinta & terveys, Yleistä koirista, Koirien koulutus & harrastukset. Tai jotenki tohon tyyliin. No joo turhaapa mää siitä asiasta sulle valitan ;D oon kyllä valittanu jo ylläpidollekki mailiin mutta ei ne oo mitää vastannu ainakaa viä.
- Belgifani/Akvaarion omistaja
paska kirjoitti:
niin mutta eikö ois sit ihan sama laittaa kaikille muillekki koiraroduille oma palsta miks just belgeille, salukeille, mäykyille, saksiksille ja näille.. joittenki salukeittenki palsta on täysin turha! tännekki kirjottaa varmaan jotai kaks belgien omistajaa..... ois ees laittanu suostiuimpia rotuja niinku esim. kultainennoutaja. Parempi ku ei mitää koirarotu palstoja ois erikseen laittanukkaa vaa pelkästään Koirarodut palstan ja sitte vaikka Koirien ruokinta & terveys, Yleistä koirista, Koirien koulutus & harrastukset. Tai jotenki tohon tyyliin. No joo turhaapa mää siitä asiasta sulle valitan ;D oon kyllä valittanu jo ylläpidollekki mailiin mutta ei ne oo mitää vastannu ainakaa viä.
Sanoit että kultaiselle noutajalle oma palsta. Se löytyypi noutajakoirista. Siinä mielessä olet oikeassa, että ei tarvitsisi olla kaikille mahdollisille omaa palstaa. Mutta oma mielipiteeni on, että voisi olla esim. Ajavat koirat, paimenkoirat, pystykovat jne. palstoja.
- Malihali
Belgifani/Akvaarion omistaja kirjoitti:
Sanoit että kultaiselle noutajalle oma palsta. Se löytyypi noutajakoirista. Siinä mielessä olet oikeassa, että ei tarvitsisi olla kaikille mahdollisille omaa palstaa. Mutta oma mielipiteeni on, että voisi olla esim. Ajavat koirat, paimenkoirat, pystykovat jne. palstoja.
Hei... mutta ketä se nyt häiritsee jos tämmöinen palsta on... onko se sun tiellä? Mua ainakin ilahdutti että tämmöinen belgien oma juttu nurkka on! Hyvää kesää vaan - vaikka häiritseekin elmän pikku asiat!
- Belgifani/Akvaarion omistaja
Malihali kirjoitti:
Hei... mutta ketä se nyt häiritsee jos tämmöinen palsta on... onko se sun tiellä? Mua ainakin ilahdutti että tämmöinen belgien oma juttu nurkka on! Hyvää kesää vaan - vaikka häiritseekin elmän pikku asiat!
Juuri niin, Malihali!!! Ketä tämä häiritsee???
- nipsukka
paska kirjoitti:
mitään matkalaukku mallia kuten joku kultainen noutaja on,ei mitään rotua vastaan,mut belgi-ihmisenä sanon noin,koska se on mielipiteeni
- anni
Belgifani/Akvaarion omistaja kirjoitti:
Juuri niin, Malihali!!! Ketä tämä häiritsee???
ei tämä palsta.
eli siis se kun lätkitään muutama palsta joillekkin roduille ja tosi monet suosikki rodut ovat ilman omaa palstaa.
ei joka rodulle olis järkeä laittaa omaa,mutta vois olla esim. suuret rodut, keskikokoset ja pienet,ehkä vielä kääpiötki tai sitten jotenki muuten vastaavanlaisesti.
vaikka työkoirat,harrastekoirat ja seurakoirat.vaikka toisaalta mitä niitä erittelemään?! yksi palsta riittäis vallan mainiosti kaikille roduille yhteiseksi. - HAU-HAU
paska kirjoitti:
Mahtuuhan näitä tänne!!!!!
- Dark Angel
anni kirjoitti:
ei tämä palsta.
eli siis se kun lätkitään muutama palsta joillekkin roduille ja tosi monet suosikki rodut ovat ilman omaa palstaa.
ei joka rodulle olis järkeä laittaa omaa,mutta vois olla esim. suuret rodut, keskikokoset ja pienet,ehkä vielä kääpiötki tai sitten jotenki muuten vastaavanlaisesti.
vaikka työkoirat,harrastekoirat ja seurakoirat.vaikka toisaalta mitä niitä erittelemään?! yksi palsta riittäis vallan mainiosti kaikille roduille yhteiseksi.Jos tämä palsta häiritsee niin s eon yksinkertaisesti voi,voi! Olisi teistäkin varmasti mukavaa jos omalla suosikki rodullasi olisi oma palsta!Eikö? Ei käy kieltäminen..
Saanen huomauttaa ETTÄ BELGI ON KUULUU SUOMEN SUOSITUIMPIIN KOIRIIN(!) Joten on aiheellista,että sillä on oma palsta!
Yksi palsta ei todellakaan riittäisi kaikille roduille yhteiseksi!!
Kyllä sen itsekin tajuat jos on aivot tallella!
Älkää aina valittako joka asiasta ja aina samat ihmiset!
Menkää muille palstoille valittaa tai mikä parempaa älkää valittako ollenkaan jos valitatte niin ihan itseksenne saatte.. - Dark Angel
paska kirjoitti:
Että joku valittaa tuollaisesta ylläpidolle..Anteeks vaa..Mut niin on! Aika törkeetä..!Se ei olisi todellakaan sama! Siks belgeille,salukeille,ynnä muille on oma palsta koska syynä on yksinkertaisesti se,että ne on suositumpia kuin esim.kultanennoutaja..Belgi ainaki..! Ja tänne tosiaan kirjottaa enemän kuin kaksi ihmistä! Varmaan enemmän kuin muille palstoille!! Mitä noi tuollaset koira ihmiset on jotka valittaa kaikesta! Sanonpavaan..! Ei mitää oikeita koira ihmisii...
- tomi
Olis kivaa jos sunkin koirarodulle olis oma
palsta, jos se puuttuu? Pääasia että on mukavaa
koiran kanssa.Hyvää jatkoa sinulle!!!!! - Belgi.
Kirjoitithan sinäkin!! Jos on epäselvää Belgistä
niin voithan kysyä.Varmaan joku aina vastaa. - <<<<
AINOA VAAN ONKO HELPPO SITTEN KOULUTTAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289