Warkauden Lehti

Naurattaa

Löytyypä kaupungistamme järkeviä immeisiä.Luin yleisönosaston ja pulla meinas mennä kurkkuun.Haapala on tiukkapipo tosikko ei siitä pääse mihinkään:(Ilkeää Reijonenkin vielä lässyttää lehdessä.

6

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan

      Hän on mies.Mielipiteet selvät.Ja jos hän lakia säätäis rikokset vähenis ja vankilat täyttyis.Perheet eheytyis suureltaosin ja polliisit ois pehmeempi luontosia.Hyvä Haapala,jatka samaan malliin rohkeasti.Kannatan radikaalisia uusia ajattelutapoja.En ole aivopesty,olen vaan samanlainen.Kiitos Jykä 2007v ja hyvää 2008v.T:nainen jolla on aivot.

      • Akka

        "rikokset vähenis ja vankilat täyttyis"

        Laitettaiskos sitten vankilaan ihmisiä jotka eivät ensinkään olisi rikosta tehneet?

        Herra polliisi on yli-innokas jäärä jolla on kyllä joskus ihan oikeitakin ajatuksia. Kun vaan jättäis sen nalkuttamisen vähemmälle. On kuin pahainen akka...


    • k233

      Oli kyllä harvinaisen osuvia kirjoituksia tämän aamun lehdessä.

      Mielestäni voiton vei Reijosen saavutusten perään kyselevä kirjoitus. Se osui naulan kantaan. Miksi valtuutettujen pitäisi tehdä selvityksiä saavutuksistaan, kun silloisella kaupunginjohtajallakaan ei ollut mitään vastuuta tekemisistään? Kummallisesti tuo asema "kaupunginjohtajana" säïlyy virkakauden jo päätyttyä...

      Ja mitä Haapalaan tulee, on hän saanut paljon hyvää aikaan tässä kaupungissa. Villi meininki on vähentynyt. Luulisi, että noihin rakettikiistoihinkin saataisiin aikaan jonkinlainen kompromissiratkaisu. Esimerkiksi asuntoalueiden (korttelien) sisällä paukuttelu voitaisiin kieltää. Mielestäni tuollainen kielto ei Varkautta vielä "poliisivaltioksi" muuta.

      • oikeassa

        uudenvuoden paukkuttelu täytyy lopettaa yleisillä paikoilla. On ihan turhaa puuhaa!
        Jokainen sivistynyt ihminen ei moista tee!
        Ja jos on senverran typerä, että täytyy räiskiä menkööt taajama-alueelta metsään!


    • Jotenkin jutut on alkuvuodesta olleet mieltä ylentävämpiä kun vain vielä olisi lisänä näiden ympäristökuntien uutisten lisänä miten voitaisiin yhteisesti näitä asioita ja aluetta kehittää. Pieksämäki mukaan lukien. Kuvia karttoja ja rakennussuunnitelmia tulevista uusista projekteista. Visioita vaikka keksittyjä miten keskustaa pitäisi kehittää. Haapalan tekemisillä on käänteisetkin puolensa josta on esimerkkejä mm. pohjanmaalta. Rikollisuus on niin kuin ennekin piilossa. Nuoriso muuttaa pois jos niille tulee ahdasmielinen olo. Parasta nuorison kasvatusta on vanhempien välittäminen lastensa tekemisen seuraaminen toisin sanoen jätä lapsellesi aikaa.

      • tiesitkö

        HAAPALAA.Monet ovat puhuneet Hänestä niinkauan kuin Hän on julkisuudessa ollut.Vitsailevatkin,mutta läpi näkee että he välittävät.Yritätkö olla jarrumies ja pelotella nuoriso paolla.Ei onnistu.A,Haapala on mies ja B,nuoret dikkaa siitä.Harva auktoriteetti saa kehuja.Haapala välittää meistä et. nuorista ja lapsista,monen omat vanhemmat ei edes välitä ja neuvo.Miksi emme arvostaisi tällaista ihmistä.Vai huono omatuntoko puhuu monellekin.T.komia-nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe