Hyvä valikoima, erinomaista asiakaspalvelua!! Ja riittävästi tietokoneita asiakkaille. Bestseller kokoelma laaja ja vaihtuva. Tyytyväinen asiakas olen :)
Tikkurilan kirjasto
2
947
Vastaukset
- croquis
Missä muualla Tikkurilassa voisi käydä ellei kirjastossa? Olen ollut yli 20 v Tikkurilan kirjaston vakioasiakas, vähintäin kerran viikossa. Talo on hieno ja henkilökunta hyvää ja parasta tietenkin kirjat. Voisinpa sanoa, että kirjasto on ainoa asia, joka sitoo minut Tikkurilaan. Pitäisi joskus järjestää Tikkurilan kirjaston ystävien kokoontumisajot tms. Ilman kirjoja en olisi hengissä. Tavataan kirjastossa!
- tiksissä myös
samaa mieltä! ja lasten puolelle on kiva pujahtaa lukemaan kirjoja. sinne sohviin on mukava piiloutuu kirja kädessä. ja yläkerrassa vasta piilopaikkoja on! mukavammat tuolit ois vaan kiva saada sinne ylös... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030