16v.---> ei oo koskaan seurustellu??

....heini.....

niin eli täs pieni gallup.. eli kuinka moni yli 16 vuotias ei oo koskaan seurustellu? Tytöt ja pojat kaikki vastailkaa!!

tutustuminen mulla jonhonki ihanaan poikaan on niin vaikeeta kun oon niin ujo.

Laita ootko tyttö vai poika ja ikäs mukaan.

134

11772

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss.Thing

Tässä ainaki yks o/ Enpä oo kunnolla seurustellu vaikka ikää on jo(?) 17v. No can do.

• poika.....

Oon 16v poika enkä oo seurustellu..

• Jurz

17w poika enkä ole koskaan suudelut edes =( en ole mikään läski! xD muuten vaan etäinen xD

• poitsu...

En ole minäkään vaikka mahdollisuuksia on ollut. Ikää 18

• tytsy15

Empä oo minäkään koskaan seurustellu ja pian täytän 16.

• jaa

jaa

• sadsasda

Pienempänä oli jtn, mutta sitä en luokittelisi seurusteluksi..

Joten en ole seurustellut, ikä 16, poika.

• dyyyydddd

Tyttö ja kohta 17v.

Mutta mitäpä sitä murehtimaan. Ei semmoselle ole vielä mitään tarvetta. Katotaan sitten jos jopiva tulee vastaan ja kunhan olen elämänkumppanin tarpeessa. Nyt ei ole tarvetta elämänkumppanille kun asun ihan vaan himassa. Niin, mä en mitään teinisuhdetta edes haluakaan.

PS. Meitä on paljon, usko pois. Että oikeestaan tää gallup on vähän hömelö, kun suurin osa täällä taitaa olla oikeasti just meitä tämmösiä. Tännehän me ollaan pesiydytty.

• besrsrw

Rakastunut olen ollut, mutta seurustellut en ole kenenkään kanssa, vaikka ikää on 16 v.

• Enrique_Lister

Itse aloitin vasta 21 vuotiaana seurusteluhommat ja täytyy sanoa näin jälkeenpäin, että jos joskus tulee tavattua se oikea, niin olisin viellä voinnut odottaa.

• -----

En ole ikinä seurustellut. Mutta olenkin vasta 19 vuotias poika. Mulla on sellainen asenne, että vastahan elämä alkoi niin miksi heti pitäisi olla joku? Nyt on aikaa olla vapaana.

• -----

Vapaana olemisella en tarkoita mitään irtosuhteita kun tuon voisi ymmärtää niin. Ja ennen kaikkea en ole törmännyt siihen oikeaan ihmiseen niin miksi olla nauttimatta tästä ajasta? :)

• Enrique_Lister
        ----- kirjoitti:

Vapaana olemisella en tarkoita mitään irtosuhteita kun tuon voisi ymmärtää niin. Ja ennen kaikkea en ole törmännyt siihen oikeaan ihmiseen niin miksi olla nauttimatta tästä ajasta? :)

No tuo on oikea asenne, jos siihen pystyy.

• elina

elikkäs oon 16, pian 17, enkä oo seurustellu. en yhtään ihmettele miks...

• ...

huono itsetunto?

• 18-wee poika

En ole koskaan seurustellut. Ihastunut olen monta kertaa, mutta olenpa hiukan ujo...

• 18-v poika,,

Enpä ole minäkään seurustellut. Alle 16-vuotiaana en niinkään edes kaivannut mitään seurustelua, mutta sittemmin olen kyllä muuttunut melkoisen hellyydenkipeäksi ja alkanut vähitellen kyllästyä jatkuvaan yksinäisyyteen. Olen vain aivan liian ujo eikä toisaalta taida oikenlaista tyttöstä ihan joka kulman takaa löytyäkään.

• __<o.o>__

18 täynnä enkä vielä koskaan seurustellut, en edes suudellut. Joskus yläasteella oli pientä juttua mut jänistin kun kävin ajattelemaan, että mitä kaikki muut ajattelee. Nyt vanhempana ymmärtää ettei muiden mielipiteillä tuossa asiassa ole minkään vertaa väliä, mutta eihän sitäkään silti saa täysin suljettua ulos. Ihastuksia on riittänyt, mutta en vain osaa tehdä aloitetta. Läheisyydenkaipuu olisi toisinaan kova ja haluaisin tuoda sisältöä jonkun muunkin elämään.

• dsd

Olen tyttö ja 15, tänä vuona täytän 16.
      En ole ikinä seurustellut.

• 16poikavaan

16v oon ja en oo seurustellu; pakkeja on kyllä tullut. Sitä oikeaa ei.

• Lacrimos

Tänä syksynä tulee 21 vuotta täyteen enkä ole koskaan seurustellut, suudellut tai ollut yksilläkään treffeillä.
      Ja olen siis tyttö.

Alkaa pikkuhiljaa ahdistaa, kun kaikki tutut alkavat muodostaa vakavia seurustelusuhteita ja minä olen vieläkin vailla mitään kokemuksia.
      Huvittavaa, kuinka aina saa kuunnella, kuinka miespuoliset toivoisivat löytävänsä kiltin tytön ja sitten parin viikon päästä nämä samaiset henkilöt "seurustelevatkin" jonkun kaupungin pahimman jakorasian kanssa.

En tiedä. Kaipa minä olen sitten niin pahuksen tylsä, kun irtosuhteet ja bilettäminen eivät kiinnosta, etten sovi kenenkään tyttöystäväksi.

• Enrique_Lister

Tiesitkö, että toiset meistä etsivät tylsiä naisia/tyttöjä jotka eivät harrasta irtosuhteita ja bilettämistä?

Kas kummaa, kun monet tytöt väittävät olevansa kilttejä ja sitten viikon parin päästä he jo nuolevat kaupungin kovimman pelimiehen sylissä.

Ole huoleti. Varmasti kelpaisit meistä monelle, mutta älä sinä kelpuuta ketä tahansa.

• :) Nou hätä!

Älä sure, kyllä joo, anna niitten muitten seurustella ja olla, ja elät ja koet muita asioita sitten senkin edestä. Kyllä elämässä riittää muitakin juttuja kun baarit jne. että voi tavata ihmisiä. Mutta, jos sä hoet ittelles, että "en varmaan kelpaa" niin muista, että se sitten näkyy asenteena ulospäin, voi olla että sulkeudut itse: vaikeaa lähetsyä, et huomaa vaikka joku ihastuisikin: kun et usko siihen, ja et itsekään tee aloitteita. Mitäs menetettävää sulla on, jos vaikka joskus pyytäsit itte jonkun kahville?

Kokemuksia sä kyllä ehdit hankkia, naiset elää keskimäärin tonne 8kymppiin, joten kyllä kuule 60vuodessa ehtii yhtä ja toista, nykyään vaan kaikilla on niin hemmetin kiire, että se on ihan lapsellista jo. 21- vuotias on nuori vielä, vasta tullut aikuiseksi, ja alle 18-vuotiaathan on melko lapsia, eihän heillä olis senkään vertaa kiirettä!
        Ihan turhaa hötkyilyä.

Nyt otat ohjat omiin käsiin ja alat itse aktiiviseksi, ei miehet uskalla edes pyytää ulos treffeille nykyään enää ketään muualla kun baareissa, joten: jos vaan yhtään kiinnostaa, niin pyydä sä. Yleensä ihmiset on imarreltuja ja ottaa sen hyvällä, vaikkei siitä mitään tulisikaan.

En usko mitenkään, että olisit muka tylsä, tai et sopisi kenellekään, meitä kun on moneen junaan. Mutta jos hoet sitä itsellesi, niin se voi kyllä olla itseään toteuttava profetia, älä sitä tee! Sitäpaitsi sä voit olla todella ylpeä ittestäs, ainakaan et ole ollut mikään lapsi joka tekee mitä vaan toisten eteen, hankkinut tauteja, etkä tullut raskaaksi alaikäisenä. Ainakaan et ole harkitsematon, ja nyt sä olet aikuinen ja sulla on lupa tehdä mitä haluat ja olla mitä haluat: omalla vastuulla :)

Onnea ja tsemppiä sullekin ja kaikille etsiville, elämän intoa, riskin otto kykyä ja valtavasti seikkailumieltä, mä pidän teille peukkuja!

• Synkopoppi

Moi!

Ikää siis 16 (6.1 tuli täyteen) eikä seurustelukokemuksia. En stressaa asiasta. Olen päättänyt, että huolestun vasta, mikäli en 20-vuotiaaksi asti ole löytänyt ketään. En usko kuitenkaan, että näin tulisi käymään, sillä olen kuitenkin sen verran aktiivinen ihminen.

- Synkopoppi!

• emma.elli

koskaan seurustellut. :) Mut kyllä mua alkaa huolettaan et oonko epänormaali ku siskoni 12w. sanoi et "kyllähän kaikki 11vuotiaat JO on seurustellut" :D Minä myös ujo ja muutun tylyksi kun joku näyttää että kiinnostan. :)

• 17-v poika....

Enpä ole koskaan kunnolla seurustellut ja pian täytän 18.
        Olen hieman ujo ja hiljainen,joten tyttöihin tutustuminen on todella hankalaa :/

• vesikukko

"Mut kyllä mua alkaa huolettaan et oonko epänormaali ku siskoni 12w. sanoi et 'kyllähän kaikki 11vuotiaat JO on seurustellut' :D"

Noh, ala-asteikäisten seurustelu/"seurustelu" onkin ilmeisesti enemmänkin sitä, että sanotaan että ollaan väleissä ja sitten vaihdetaan meseosoitteita janiineespäinjaniineespäin.. ;D

Niin, ja ontopic: Olen 16-vuotias tyttö, eikä minullakaan ole milloinkaan ollut virallista kullanmurua. Hellyydenkipeän vikaa minussa kyllä on, ja mielelläni alkaisin seurustella jonkun ihanan pojan kanssa, mutta se edellyttäisi siis tosiaan oikeasti mukavaa tyyppiä, jossa on muitakin hyviä ominaisuuksia kuin että "Se on siis vaan niin ***** söpö!11" Eli jyrkkä ei suhteille, jotka on sovittu vain sen takia, että voi muillekin esitellä, että kyllä mäkin saan.

Itselläni saattaa olla se harmina, että minulla on tapana ihastua vain sellaisiin poikiin, jotka olen tuntenut suht pitkään kavereina --> amorin iskiessä olen jumittanut jo liian kauan kaverivyöhykkeellä. Ja hyviä ystävyyssuhteita ei tekisi mieli mennä sössimään niillä asioilla...

• Klaf

18 v poika ja en ole vakavasti seurustellut vielä, sinänsä tekisi jo mieli löytää mukava tyttö.

Ihastunut olen pari kertaa sellaisiin tyttöihin joihin minulla ei ole mahdollisuuksia. Ujoutta löytyy mutta se ei niinkään ole ongelma vaan se etten löydä sopivaa tyttöä.

• jepulijeps

jeps.. 16 olin ehtinyt täyttää ennen ku rupesin ekaa kertaa seurustelee.. nyt kohta 17v ja edellee sen kaa yhes.. :) eli siis sulla ei oo mtn hätää.. sen jätkän tai tytön voi hankkii vaikka 50veenäki.. :)

• 20 v ollaan

En oo ikinä ja oon 20 v, vaikka oon toivonu/ koittanu löytää kumppanin jos tosta 14-15 v lähtien. Epätoivosta...

• täs mä oon

moi ;)))

• Twinsanity90

Täytän ensi helmikuussa 18 enkä edelleenkään ole seurustellut kenenkään kanssa.

• en vielä(kään)

Eli oon 17-vuotias tyttö, enkä ole ikinä seurustellut,käynyt treffeillä tai edes suudellut.
      Se alkaa jo ahdistaa aika lailla, koska tuntuu, että minussa on pakko olla jotain vikana, kun niitä poikia ei ole elämässäni. Minulla ei ole ollut ikinä(no, jos ala-astetta ei lasketa) poikia kaverinakaan, joten siitä varmaan johtuu se, että en osaa olla luontevasti poikien seurassa ja olen ihan sikaujo heidän kanssaan. Olen monta kertaa ihastunut, mutta jos joku poika yrittää lähestyä minua, menen jostakin syystä heti puolustuskannalle ja haluan vain eroon hänestä. En tiedä mikä on tehnyt minusta niin vaikeasti lähestyttävän, mutta sen takia pilasin mahdollisuuteni yläasteen ihastukseenikin (joka itse asiassa sanoi olevansa kiinnostunut minusta, mutta tajusin sen vasta myöhemmin, kun oli jo liian myöhäistä.. :P)

No, kyllä varmaan jonkun löydän kun on sen aika. Pitää vain odotella.

(oho, tulipas tästä pitkä, sori!)

• nuorekkaasti

Juu mä en oo kans ikään seukkaillu ku oon nii ujo.. Mistähän löytyisi mulle seukkausfrendi??

poika, 47 v. Kajaani

• onneton17

joo olen 17 vuotias poika enkä oo koskaan suudellut enkä seurustellut :SS

• stressatko

vaikka et olisi 16-17vuotiaana edes koskenut kepillä vastakkaiseen sukupuoleen..se ei maailmaa kaada! teillä on monta vuotta aikaa kokea kaikennäköistä liittyen seurusteluun. Älkää kiirehtikö :)

• Frisssu93
        stressatko kirjoitti:

vaikka et olisi 16-17vuotiaana edes koskenut kepillä vastakkaiseen sukupuoleen..se ei maailmaa kaada! teillä on monta vuotta aikaa kokea kaikennäköistä liittyen seurusteluun. Älkää kiirehtikö :)

Samaa mieltä oikeestaan :P Täytän koht kk päästä 16 (oon tyttö) ja en oo oikeestaan koskaan ees ollu KUNNOLLA rakastunut tai ees ihastunu. Jotenki tuntuu et ei ne oo mulle. Ei siis sillä et ne ois ollu liian huonoja

• dyyyydddd

Vastasin nimimerkillä "dyyyydddd" 12.1.08, että oon koht 17 enkä vielä ole seurustellut...

Hahaaa, nyt olen ollut jo hyvän aikaa 18v, enkä vieläkään seurustele! mmm...

• tyttööööööö

Kohta 16v oon, enkä ole ikinä seurustellut. Syy siihen löytyy minusta: kun ehdokkaita on ollut, en ole ollut valmis seurustelemaan eikä ehkä niin vahvaa kiinnostustakaan näihin jätkiin.

Jos seurustelen jonkun kanssa, haluan seurustella kunnolla ja oikeasti sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voin kuvitella muutakin kuin että "no me nyt vaan hengataan yhdessä".

Eli sopivaa tapausta odotellessa...

• siiiis

en tiiä "lasketaaks" tää ku oon ollu sillee et ei sovittu mtn mut kaikki ties et meil on juttuu jne.. mut tuskin sitä lasketaa:D eli en oo. enkä oo mikää nurkas istuva ernu, monet ei usko etten oo ikin seurustellu ku oon nii nätti ja plaaplaa jtn tollast:D on ollu kyl niit et on kysytty yhtee mutku ei oo mun juttu, en oo valmis siihen joten en sitten seurustele, kattoo sitku tulis joku oikee kohalle(;

• jeeppijee

17v poika. En oo seurustellu, halunnu olisin mutta ei tullu mitään... Noh, enpä oikein tosissaan uskaltanu uskoakaan että siitä mitään tulisi, ei mistään ikinä kuitenkaan tule mitään :P

• Koi.mo

täälä 16v. poika joka ei oo seurustellu. Johtuu varman siitä että ihastun aina varattuihin.

• Hollow Heart

Kohta 19 enkä koskaan ole seurustellut, saati suudellut..

• tyttötavis

Olen 16v. tyttö ja en oo ikinä seurustellu. Olen ihastunut, olen suudellut monta poikaa, mutta niistä ei ole koskaan tullut mitään niin että olisin koskaan seurustellut.Minulla onkin paljon kavereita jotka ovat poikia.

• buuuuuuubydf

Olen 18-vuotias tyttö. En ole koskaan seurustellut. Juttua on eri poikien kanssa ollut monet kerrat, jotenkin kaikki kumminkin loppuu ennenkuin edes kunnolla alkaa. Ja yleensä syy on minussa, en vain osaa seurustella, seurustelu jo ajatuksena ahdistaa. Ehkä sitten joskus kun törmään Siihen Oikeaan, jos törmäään :)

• jfiasfjas

Mulla ikää 20-v ja koskaan en ole seurustellut yms. vastaavaa. Eipä jaksa tällaista asiaa ressata. Kyllähän se tuossa muutama vuosi sitten vielä päätä rassasi, mutta nykyään ei enää. Olen kuitenkin hyvännäköinen ja mukava, joten uskon joskus löytäväni sen oikean. Ja jos en löydä, niin en anna sen rajoittaa elämääni. Onnellinen elämä saattaa pitää sisällään naisen, mutta nainen EI takaa onnellista elämää..tämä siis näin miehen näkökulmasta ;)

Toki sitä välillä kaipaisi tyttöystävää, mutta usein myös osaa arvostaa sinkkuuttaan. Ja muutenkin..ei tällaisten asioiden murehtiminen saa viedä onnea elämästä.. :)

• Tyttö-

Täytän tämän vuoden puolella 16, en ole koskaan seurustellut ja tulen tuskin tällä itsetunnolla koskaan seurustelemaan.

• ndd

Tunnustan EN ole koskaan seurustellut, 17v poika.

• yli tuon iän

Olen pian 21-vuotias tyttö enkä koskaan... :(

• 8)

16wee tyttö, enkä ikinä siis seurustellu.

• Suzzuli

Moikka! en oo viälä koskaa seurustellu tai eres pussannu..! ikää löytyy 17v. mutta kyllä sitä viälä kerkiää..koko elämä eres..! Orotellaa sitä oikiaa ;)

• Jepss.

Olen pian 16v. tyttö enkä ole kyllä seurustellut, en edes suudellut tai mtn vastaavaa. Mua kohtaan ei ole tullut mitään aloitteita enkä itse ole uskaltautunut mennä tutustumaankaan.
      No, onhan tässä koko loppuelämä aikaa... Luulisi nyt että jossain vaiheessa joku löytyy.

• Ryokai

Kohta tulee 18v täyteen, enkä ole koskaan seurustellut saatika suudellut. Pienenä saattoi olla jotakin pientä, mutta ei sekään ihan seurustelua ollut. Lähinnä on tullut välteltyä kaikki tytöt, jotka ovat yrittäneet lähestyä.^^

Nyt myöhemmin on kuitenkin alkanut syvä kaipuu löytää joku ihana tyttö vierelleni, tosin valoa ei vielä tunnelin päässä näy. Ujouden takia tutustuminen uusiin ihmisiin on myös erittäin vaikeaa, ellei toinen osapuoli sitten tee aloitetta. Haaveenani olisi myöskin löytää joku mahdollisimman vähän kokenut, mutta se taitaa pikkuhiljaa jäädä haaveeksi.^^

Onhan tässä vielä pari vuotta aikaa ennen kuin tarvitsee huolestua.. Mikäs tässä sitä oikeaa odotellessa. ;)

• ...joo...

16v poika, en oo seurustellu. ehkä se lukio tulee auttamaan asiassa

• tähhäh90

mä luulin, että mä oon ainoa 18v joka ei oo ikinä seurustellut :o
        mutta meitähän on näin paljon, miten voi olla?? kiva tietää, että en oo ainoo tälläinen "friikki". :)

• nebbari

oon 16wee enkä oo ees seurustellu.. jotai pientä vipinää on ollu mutta siihe se sitte on jäänyki, haluisin seurustella... tyttö siis kyseessä :D

• kun ei ole

kavereitakaan. Oon ihan normi hyvän näköinen poika kohta 17v, ja haluaisin seurustelua ja kavereita mutta kun ei niin ei.

• seurustellut

Olen 18 v tyttö, joka on suoraan sanottuna ruman näköinen. Luonteestani ihan pidän, mutta ulkonäössäni on sellaisia piirteitä, joita en osaa muuttaa. Kuitenkin, en siis ole seurustellut. Ihastuksia on ollut muutama, joille en ole tehnyt yhtään mitään. Tällä hetkellä 5 kk ihastunut mieheen, jota en ehkä näe koko kesänä. Haluaisin kauheasti nähdä hänet, enkä kuitenkaan haluaisi. Hän ei tunne minua, minä etsin kaikki tiedot mitä saan käsiini hänestä. Olen ottanut hänestä salaa kuvia, joita katson paljon. Niiden katsomisesta tulee tosin aina paha mieli, kun tiedän etten voi saada häntä ja kuvat muistuttavat, kuinka paljon haluaisin hänet. Mietin paljon häntä, mutta en vain uskalla tehdä mitään. En pysty tekemään, vaikka haluaisin. Mieluummin saisin pakit kuin että joudun kestämään tätä epämääräistä ihastumisen tunnetta. Haluaisin kysyä ihastuneilta, jos joku tämän pitkähkön tekstin jaksaa lukea, mitä olette tehneet niille? Miten ihastuksesta pääsee eroon? Vihaan tätä tunnetta, en kestä.
      Joskus seurustelemattomuus haittaa, mutta enemmän yleisesti yksinäisyys.

• mie vaa

Ikää on kohta 16v (tyttö) enkä oo koskaan seurustellu, en edes lähellä käynyt. Tavallaan sitä pienenpänä oletti että tässävaiheessa ois jollain tasolla käyny, mutta ei :D
        Kyllä se pikkasen itsetuntoon ottaa kun ympärillä kuuluu just noita 12v, joilla on ollu monina suhteita.:P Ihastuksia on ollu muutama mutta en usko että mitään vastakaikua ois näissä tullu, joten sinne meni :/
        Tavallaan se on helpottava (ei pahalla) huomata että on muitakin joilla ei kokemusta seurustelusta ole, koska välillä sitä tuntuu että on jotenkin jäänyt jostain paitsi.

Ja edelliselle kirjottajalle pahottelen etten mitään hänen veistiin osannu vastaa ...:( Toivottavast sun olo helpottaa ajan kanssa...

• ihastunut!!

en ole
        Kirjoittanut: seurustellut / 19.6.09 / klo 19:46

omg, ihan kun olisin lukenut omaa viestiäni o__o !!
        Mulla on ihan sama ongelma ja ihan samanlainen kaukoihastus. Munkin ihastus on jossain kaukana eikä hän tiedä musta mitään. Galtsusta vaan kattelen salaa hänen kuviaan. Kuulostaa tosi epätoivoiselta, mutta minkäs teet kun näytät joltain 12v hevari-pojalta vaikka oot 18v tyttö :p

• anonyymi99

15v poika. En ole seurustellut

• 16wee tyttö

En oo mäkää seurustellu.. :S Alkaa olla jo yhteiskunnan paineet ku kuvittelee että ihmiset ajattelee että mussa on jotai vikaa.. :D norm.painonen ja on mua joskus nätikski haukuttu :D mut miehiä ei vaan vilise O.o on se kumma ? vai onko.. luonnevika :DD

• melkein 17v poika

Täytän 17 parin viikon päästä, enkä oo koskaan seurustellu tai edes suudellu.:( Halua on kyllä ollu monta vuotta ja ihastuksia riittäny, mut en oo saanu otettua minkäänlaista kontaktia ujouden takia.

• vieras92

Oon 16v poika ja en oo ikinä seurustellut.

• -cattie-19

19 vuotias tyttö enkä ikinä seurustellut taikka suudellut.. (UJOUS) mut ei mulla mikään kiire oo :) Oon vasta 19, en kuummiskaan 70! :D

• virkkku

en ole (tyttö 16v)

• Whatsosexyaboutme?!

Eli olen 16 vuotias, kohta 17 vuotias. Kaikki on sanonu mua charmikkaaks ja komeaks *Jopa tytöt*. Minua monta kertaa on tytöt katsellut *Bussimatkoilla, kaupungilla jne jne...*.
      En polta, en juo. Minulla on pari liikunnallista harrastusta. Pidän ulkonäöstäni hyvää huolta. Tyylitajua minulla on. En ole kovin ujo. Ehkä hiukan. Itsevarmuutta minulla riittää tosi paljon. Hyvää huumorintajua on. Oon mukava ja auttavainen. Olen myös hyvä kuuntelemaan " jos vaikka jollakulla on jotain sydämmellään tai vaikkapa joku ongelma niin sitten minä kuuntelen innolla." Tiedän että harvat jotka minua tällä hetkellä kiusaavat ovat säälittäviä joilla ei ole tulevaisuutta, siksi nauran heille aina salaa. Lyön heti turpaan jos kiusaaminen käy fyysiseksi, sen voin sanoa.

• rqjb

Poika 17v,
      Ei mitään kiirettä - suhteisiin mennään 100% mukaan tai ei ollenkaan.

• don't worry:)

Olen 16 vuotias tyttö enkä ole koskaan seurustellut =)

Eli olen fiksu, hyväkroppainen ja ihan ok näköinen sosiaalinen tyttö.
      On ollut säpinää ja sellaista, monet pojat ovat kiinnostuneita yms.
      Mutta... mulla on vaan sellainen paha tapa, että jos olen kiinnostunut kivasta pojasta niin se kiinnostus lakkaa heti kun poika osoittaa vastakiinnostusta. :( Tää on vähä ärsyttävää ja silleen.

Nooo, eipä tässä mittään kiirettä oo. =)

• hvgkjhh

mä olen vasta kyl 14, mut en ole seurustellu mäkää, kun muhun ihastuu aina ne "ihan söpöt pojat" ja muut pitää mua outona... enkä muutenkaa kiinnostu kenestäkää koskaa...

• kkkkko

no ei mul oo ollu kunno seurustelusuhdetta, mut on kyl juttuu ollu ja sillee melkee mut ei sit kuitenkaa ku en tunne itteeni valmiiks:D sit ku löytyy joku oikee ni sitte;P
      16v ja tyttö (täytän parin kk pääst 17;p

• näin minä

Mä oon jo 20 v enkä oo vielä seurustellut. Mä oon ollut niin kiireinen, et en oo ehtinyt =). Eikä mulla oo ees vieläkään kiire ryhtyy seurusteeleen vaan siks et kaikki muutki seurustelee. Mulla on mukavia kavereita joiden kanssa vietämme aikaa yhdes. Nauttikaa te muutkin elämästänne älkääkä miettikö koko ajan et pitää seurustella...pitää seurustella. ..

• oi ilon päivää

18v poika ja ensimmäistä kertaa seurustelen parhaillaan. Monta vuotta toivoin että mukavan tytön löytäsin seuraksi ja nyt olen oman kullan löytänyt ja kosinkin jo (hiphei oli myöntävä vastaus!)! Tyttöni itse on jo 23v ja aiemmin vain kerran seurustellut ja siinäkin suhteessa tuli käytetyksi hyväksi :(

• tyttö17w.

..elikkäs. Itse olen 17 vuotias tyttö. Minulla on ollut välillä niitä "tarjokkaita" ja nyt viime syksynä varsinkin oli ensimmäisen kerran jotain kunnon juttua mukavan pojan kanssa. En kuitenkaan oikein osaa mieltää sitä siltikään seurusteluksi, vaikka "virallisesti" yhteen menimmekin. Suudeltua tuli parisen kertaa ja näin pois päin, mutta jostain syystä sitten jänistin...minua kai alkoi ahdistamaan. Siksi tässä kovasti olen miettinyt, enkö vain ole vielä valmis, että haluan tehdä vielä paljon muuta ennen seurustelua (joka varmasti olisikin hyvä, täältä foorumilta olen paljon saanut vastauksia päätäni kaiveleviin kysymyksiin, kiitoksia teille!) tai sitten vain olen jotenkin..muuten outo.

Ja vaikka sitä joskus tuntuukin kauhean ahdistavalta kun ympärillä seurustellaan ja kun itse en niin hirveästi missään porukoissakaan pyöri jossa voisi poikiin tutustua (ja tämähän ei tarkoita, ettenkö ulkona liikkuisi). Ehkä juuri siksi, ettei minua myöskään kiinnosta mikään kännisekoilu. Olen energinen ja puhelias sekä minuun on helppo tutustua. Silti, useimmiten olen myös kauhean epävarma, mikä ei minun ulkoisesta olemuksesta näy. Ja vaikka näitä alemmuuskomplekseja usein ilmenee, en minä loppujenlopuksi niin kauhean rumakaan ole (kaikkihan me olemme kauniita). Mutta jotain sellaista minussa on, että koen itseni jotenkin erilaiseksi. Liekkö johtunut ala-asteen kiusaamisesta? Silloin todellakin työnnettiin itsetunto alimpaan maanrakoseen mitä löytyy. Ylä-asteella sitten tuli muututtua hiljaisesta hissukasta aivan päinvastaiseksi. Josta olen hitonmoisesti ylpeä! ;)

En siis oikein osaa sanoa, en kai minä sillä tavalla ole seurustellut vaikka tosiaan joskus tuntuu, että voisihan sitä. Minua kalvaa usein yksin jäämisen pelko. En myöskään ole ihastunut kovin usein sitten seitsemännen luokan...ja tuskin tässä kiirettä on, mutta lähinnä tämä nykymaailman elinympäristö antaa kauheita paineita. Tiedätte varmasti mitä sillä tarkoitan. :P

Mutta mukava olisi kyllä sellaisiin kunnollisiin samanikäisiin ja hieman siitä vanhempiin poikiin tutustua, vaikka netin kautta jos ei muuten, mutta koska en ole oikein hanakka mihinkään IRCin tyylisiin paikkoihin rekisteröitymään (jos facebookia ei oteta lukuun) en oikein tiedä, mitä hyviä paikkoja olisi. Ehdotuksia? :)

• 16w
        tyttö17w. kirjoitti:

..elikkäs. Itse olen 17 vuotias tyttö. Minulla on ollut välillä niitä "tarjokkaita" ja nyt viime syksynä varsinkin oli ensimmäisen kerran jotain kunnon juttua mukavan pojan kanssa. En kuitenkaan oikein osaa mieltää sitä siltikään seurusteluksi, vaikka "virallisesti" yhteen menimmekin. Suudeltua tuli parisen kertaa ja näin pois päin, mutta jostain syystä sitten jänistin...minua kai alkoi ahdistamaan. Siksi tässä kovasti olen miettinyt, enkö vain ole vielä valmis, että haluan tehdä vielä paljon muuta ennen seurustelua (joka varmasti olisikin hyvä, täältä foorumilta olen paljon saanut vastauksia päätäni kaiveleviin kysymyksiin, kiitoksia teille!) tai sitten vain olen jotenkin..muuten outo.

Ja vaikka sitä joskus tuntuukin kauhean ahdistavalta kun ympärillä seurustellaan ja kun itse en niin hirveästi missään porukoissakaan pyöri jossa voisi poikiin tutustua (ja tämähän ei tarkoita, ettenkö ulkona liikkuisi). Ehkä juuri siksi, ettei minua myöskään kiinnosta mikään kännisekoilu. Olen energinen ja puhelias sekä minuun on helppo tutustua. Silti, useimmiten olen myös kauhean epävarma, mikä ei minun ulkoisesta olemuksesta näy. Ja vaikka näitä alemmuuskomplekseja usein ilmenee, en minä loppujenlopuksi niin kauhean rumakaan ole (kaikkihan me olemme kauniita). Mutta jotain sellaista minussa on, että koen itseni jotenkin erilaiseksi. Liekkö johtunut ala-asteen kiusaamisesta? Silloin todellakin työnnettiin itsetunto alimpaan maanrakoseen mitä löytyy. Ylä-asteella sitten tuli muututtua hiljaisesta hissukasta aivan päinvastaiseksi. Josta olen hitonmoisesti ylpeä! ;)

En siis oikein osaa sanoa, en kai minä sillä tavalla ole seurustellut vaikka tosiaan joskus tuntuu, että voisihan sitä. Minua kalvaa usein yksin jäämisen pelko. En myöskään ole ihastunut kovin usein sitten seitsemännen luokan...ja tuskin tässä kiirettä on, mutta lähinnä tämä nykymaailman elinympäristö antaa kauheita paineita. Tiedätte varmasti mitä sillä tarkoitan. :P

Mutta mukava olisi kyllä sellaisiin kunnollisiin samanikäisiin ja hieman siitä vanhempiin poikiin tutustua, vaikka netin kautta jos ei muuten, mutta koska en ole oikein hanakka mihinkään IRCin tyylisiin paikkoihin rekisteröitymään (jos facebookia ei oteta lukuun) en oikein tiedä, mitä hyviä paikkoja olisi. Ehdotuksia? :)

nii oon 16w poika enkä oo seurustellut..harmittaa kyl vähä oli ylä-asteen alus jotain säätö sit kai tein jotai..mut whatever facebook on iha hyvä paikka ettiä jotain. Asun tampereen låhellä, onko kellään niin jtn mis ja milloin kannattais käydä kattelemas jos joku tyttö löytyis olen aika hellyyden kipeä sinänsä tykkään olla tyttöjen seurassa. ps.tällä hetkellä ei ole kuvaa facebookissa mut jos joku haluaa lisätä ja vaik jutella niin sähköposti on [email protected]

• Chayene

...kyllä vielä ehtii. Vasta 16-v. tyttö oon.

• nennukka

No mä oon seurustellu mut vaan tosi vähän aikaa, eikä ees suudeltu sinä aikana. Oon koht 17 v tyttö.

• pixx

ooon 16v (täytän tänä vuonna 17) tyttö enkä oo ikinä seurustellu enkä suudellu ketään. ei mulla oikeestaan oo ollu ees mitään säätöä tai mitään vakavia ihastumisiakaan. olen tuntemattomien ihmisten seurassa ujo enkä koe olevani mikään ruma mutta en nyt mikään kauniskaan. katsotaan nyt että josko tämä tilanne muuttuisi joskus. hope so.

• jepjepp

kohtapuolin 18v poika eikä mitään koskaan vaikka en edes pidä itseäni kovinkaan ujona tai ainakaan hiljaisena.

• hilipatiitototot
        jepjepp kirjoitti:

kohtapuolin 18v poika eikä mitään koskaan vaikka en edes pidä itseäni kovinkaan ujona tai ainakaan hiljaisena.

Mitä te oikeen masentelette sen takia jos ootte 16v ettekä oo koskaan seurustellu.. APUA APUA APUA... mä täytän tänä vuonna 23v enkä oo seurustellu ja hyvin tässä on pärjäilty ilman miestäkii :D älkää stressatko nuin tyhmästä asiasta. Se kyllä tulee sitten vastaan kun on tullakseen :D

• diudauduuu
        hilipatiitototot kirjoitti:

Mitä te oikeen masentelette sen takia jos ootte 16v ettekä oo koskaan seurustellu.. APUA APUA APUA... mä täytän tänä vuonna 23v enkä oo seurustellu ja hyvin tässä on pärjäilty ilman miestäkii :D älkää stressatko nuin tyhmästä asiasta. Se kyllä tulee sitten vastaan kun on tullakseen :D

Olen 18-v tyttö ja tässä iässä tuli kuin tulikin se eka oikea seurustelusuhde. :-)

17-v oli kuitenkin säätöjä ja sellaisia suhteita, jotka eivät mitään seurustelua jäljitelleetkään. Sitä ennen en ole edes ala-asteella ollut "yhdessä" kenenkään kanssa. :D

• asdfgjkhdd
        diudauduuu kirjoitti:

Olen 18-v tyttö ja tässä iässä tuli kuin tulikin se eka oikea seurustelusuhde. :-)

17-v oli kuitenkin säätöjä ja sellaisia suhteita, jotka eivät mitään seurustelua jäljitelleetkään. Sitä ennen en ole edes ala-asteella ollut "yhdessä" kenenkään kanssa. :D

juuu oon 17 vuotias tyttö, eikä koskaan oo ollu seurusteluksi kutsuttavaa suhdetta. vain jotain ihan pikkiriikkistä kännisäätöä ollut:/

• hdfahfd

kohta 17v poika, eikä kertaakaa seurustellu, yks lisää "taas"

• poika19999999994
        hdfahfd kirjoitti:

kohta 17v poika, eikä kertaakaa seurustellu, yks lisää "taas"

Mä oon 15 v poika täytän just 16 enkä oo seurustellu koskaa edes suudelle ketää tms.En uskalla tehä alotetta mutta oon ollu ihastunu moneenki mut alotteen tekeminen ei onnistu multa tai jos se onnistuu ni sit en uskalla pyytää ulos tms... Ujo ku olen vähä mua o kehuttu iha komeeks ja mukavaks mut naiset ei tunnu osottavan minkäänlaist kiinnostust. :(

• IN SILENCE
        poika19999999994 kirjoitti:

Mä oon 15 v poika täytän just 16 enkä oo seurustellu koskaa edes suudelle ketää tms.En uskalla tehä alotetta mutta oon ollu ihastunu moneenki mut alotteen tekeminen ei onnistu multa tai jos se onnistuu ni sit en uskalla pyytää ulos tms... Ujo ku olen vähä mua o kehuttu iha komeeks ja mukavaks mut naiset ei tunnu osottavan minkäänlaist kiinnostust. :(

Minäkään en ole koskaan seurustellut tai edes pussannut ketään. Eikä ole ollut kaveritasollakaan yhtään tyttöä. Olen 27-vuotias mies. Erittäin komeakin vielä. Valitettavasti päässä naksahti joskus muinoin 12-vuotiaana jokin, ja päätin etten ole koskaan kenenkään tytön/naisen kanssa. Homokaan en ole. Kova oli tämä päätös, todella kova. Se oli kuitenkin tehtävä. No eipä ainakaan ole mitään paineita seurustelu-asioista tai ihmissuhteista ylipäänsä, yksin on todella helppoa olla. On vain keksittävä muuta tekemistä kuin ihmisten kanssa oleminen. Onneksi on kuitenkin paljon harrastuksia myös yksinäiselle, ne on vain löydettävä. Miespuolisia kavereitakaan ei ole, mitä niillä tekee, nothing. Ja tiedoksi vaan Vantaan LORTOILLE, lopettakaa se lorttoaminen minua kohtaan. Helvetin ärsyttävää touhua.

• Hexxx_
        IN SILENCE kirjoitti:

Minäkään en ole koskaan seurustellut tai edes pussannut ketään. Eikä ole ollut kaveritasollakaan yhtään tyttöä. Olen 27-vuotias mies. Erittäin komeakin vielä. Valitettavasti päässä naksahti joskus muinoin 12-vuotiaana jokin, ja päätin etten ole koskaan kenenkään tytön/naisen kanssa. Homokaan en ole. Kova oli tämä päätös, todella kova. Se oli kuitenkin tehtävä. No eipä ainakaan ole mitään paineita seurustelu-asioista tai ihmissuhteista ylipäänsä, yksin on todella helppoa olla. On vain keksittävä muuta tekemistä kuin ihmisten kanssa oleminen. Onneksi on kuitenkin paljon harrastuksia myös yksinäiselle, ne on vain löydettävä. Miespuolisia kavereitakaan ei ole, mitä niillä tekee, nothing. Ja tiedoksi vaan Vantaan LORTOILLE, lopettakaa se lorttoaminen minua kohtaan. Helvetin ärsyttävää touhua.

Olen kohta 19v poika/nuori mies, en ole koskaan puhunutkaan livenä kenellekään tytölle... Masentavaa, mutta minkäs voi :( Tekis mieli vielä jonain päivänä katella rannalla auringonlaskua jonkin ihanan suloisen tytön kanssa...

• 92 no love:(
        Hexxx_ kirjoitti:

Olen kohta 19v poika/nuori mies, en ole koskaan puhunutkaan livenä kenellekään tytölle... Masentavaa, mutta minkäs voi :( Tekis mieli vielä jonain päivänä katella rannalla auringonlaskua jonkin ihanan suloisen tytön kanssa...

ikää mulla kans 19v, mun kokemus tytöistä on tässä.

-Oisko ollu ala-asteella tokaluokalla sillon tällön halailin yhen tytön kaa.

-Seiskaluokalla **seurustelin** 2-viikkoa ja seki oli vaan jtn tekstarien lähettelyä vaan.

eipä muuta kokemusta tytöistä löydy:(

• ytdfcgvnjn
        92 no love:( kirjoitti:

ikää mulla kans 19v, mun kokemus tytöistä on tässä.

-Oisko ollu ala-asteella tokaluokalla sillon tällön halailin yhen tytön kaa.

-Seiskaluokalla **seurustelin** 2-viikkoa ja seki oli vaan jtn tekstarien lähettelyä vaan.

eipä muuta kokemusta tytöistä löydy:(

Oon 16 vuotias tyttö, enkä ole minäkään koskaan seurustellut. Mutta kyllähän sitä vielä ehtii tekemään vaikka mitä :)

• 4733647346
        ytdfcgvnjn kirjoitti:

Oon 16 vuotias tyttö, enkä ole minäkään koskaan seurustellut. Mutta kyllähän sitä vielä ehtii tekemään vaikka mitä :)

Nauttikaamme kaikki vielä sinkkuudesta kun saamme ;) Jossain vaiheessa saattaa tulla tilanne jolloin pääsemme valitsemaan kenet otamme, joten olkaamme rauhallisin mielin :D

• jusdj00
        4733647346 kirjoitti:

Nauttikaamme kaikki vielä sinkkuudesta kun saamme ;) Jossain vaiheessa saattaa tulla tilanne jolloin pääsemme valitsemaan kenet otamme, joten olkaamme rauhallisin mielin :D

18w poika, en ole myöskään koskaan seurustellut, vaikken ole mikään ujo tai yksinäinen ihminen vaan enemmänkin sosiaalinen kaveri.

• Ajankohtaaaa
        jusdj00 kirjoitti:

18w poika, en ole myöskään koskaan seurustellut, vaikken ole mikään ujo tai yksinäinen ihminen vaan enemmänkin sosiaalinen kaveri.

Oon 18 vuotta enkä oo seurustellut ikinä!

Oli muistaakseni ekalla luokalla kun ihastuin eka kertaa, jotenki aavistin silloin, että ei onnistu. Sitten se olo jatku vain ja 3 luokalla aloin inhoamaan itseäni, mietin vittu 9 vuotiaana itsemurhaa eka kertaa!! Elämä oli muutenkin rempallaan ja joskus kuudennella heräsin tähän ulottuvuuteen ja tiesin, että en tule seurustelemaan varmankaan ikinä. Yläasteella nuoremmat ja ikäiseni kaverit siirty tytöistä toiseen. Samat pennut jotka eivät vielä ala-asteella tiennyt mitään ja olivat "tyttöbakteeri-iässä" olivat täysillä mukana tyttöjen kanssa. Jotenki sit tähän on tultu, pientä seurustelun tyyppistä oli tos syksyllä mut siinäpä se.

Et ole ainoa 16 vuotias seurustelematon!

• Hexxx_
        Ajankohtaaaa kirjoitti:

Oon 18 vuotta enkä oo seurustellut ikinä!

Oli muistaakseni ekalla luokalla kun ihastuin eka kertaa, jotenki aavistin silloin, että ei onnistu. Sitten se olo jatku vain ja 3 luokalla aloin inhoamaan itseäni, mietin vittu 9 vuotiaana itsemurhaa eka kertaa!! Elämä oli muutenkin rempallaan ja joskus kuudennella heräsin tähän ulottuvuuteen ja tiesin, että en tule seurustelemaan varmankaan ikinä. Yläasteella nuoremmat ja ikäiseni kaverit siirty tytöistä toiseen. Samat pennut jotka eivät vielä ala-asteella tiennyt mitään ja olivat "tyttöbakteeri-iässä" olivat täysillä mukana tyttöjen kanssa. Jotenki sit tähän on tultu, pientä seurustelun tyyppistä oli tos syksyllä mut siinäpä se.

Et ole ainoa 16 vuotias seurustelematon!

Itse en ole ollut edes ihastunut kehenkään, enkä varmasti koskaan saa sitä kokeakaan jos en pääse tilanteisiin joissa olisin katse/puhekontaktissa tyttöihin.

• 645656566565

Poika 17v enkä oo viel seurustellu... :(

• happysingelgirl

Kohta 20 enkä edes haluaisi vielä. : D Sinkkuna on mielestäni _mahtavaa_, saa keskittyä vaan itteensä ja opetella itsenäiseksi ennen kuin hyppää heti suhteeseen.

Toki siinä viiden vuoden päästä olisi jo kiva joku löytää, mutta nyt on mukavaa kun voi mennä ja tulla miten haluaa eikä tarvitse selitellä kenellekään.

• hepsi

Itekin olen 16 vuotias tänä vuonna täytän 17v tyttö enkä ikinä oo seurustellu enkä pussaillu. onhan niitä ihastuksia ollu ja yhteen ois ollu hyvät mahikset mutta ku on niin ujo ja itseluottamus on nyt mitä on.
      no sitä oikeeta odotolessa...

• poig 16v

Oon 16.v poika enkä koskaan kunnolla seurustellu vaikka intoa olis. Oon suudellu 2 kertaa. Toina oli sellainen yhen illan juttu ja toinen oli tutun kaa kännis. Oon normaalisti kyl tosi ujo ja oon tapellu sitä vastaan jo toista vuotta ja oon tällä hetkellä paljon sosiaalisenmpi verrattuna aikaan 2v sitte, mutta silti mun on tosi hidasta tutustua ihmisiin. Humalas oon melkein aina täysin avoin ja siks silleen onki kiva fiilistellä kovalla äänellä!

• retuperällä

Poika 19. Viimeksi edes koskin tyttöön 2010 tammikuussa

• nörttityttö18w

Olen jo itsekin 18 vuotias tyttö. Monet ovat kehuneet söpöksi/kauniiksi, mutta silti kukaan mukava poika ei oo tullut juttelee. Tosi ujo itsekin, joten en ole myöskään ikinä seurustellut. En itse uskalla puhua pojille :/

• tyttönen__

Ei ole mielestäni mitään vikaa jos tuon ikäisellä ei vielä aiheesta ole kokemusta. Oikeastaan kunnioitan sitä, etten itsekään ala-aste suhteita harrastellut.
      Tapasin kuitenkin 15 vuotiaana kasilla ollessani maailman ihanimman pojan, vieläkin ollaan yhdessä. Uskokaa pois, kaikille on tarkoitettu joku ♥

• MMMuuuli

Tyttö, 16, en oo seurustellu. No joo, ei voi mitään jos ei kelpaa :D

• :(

No tääl on myös yks poika joka ei oo koskaa seurustellu. Halua kyllä on!

• Anonnyymikö

Olen päättänyt huolestua itsestäni, jos en 27 vuotiaaksi mennessä ole löytänyt ketään..

• happening6

Täältäkin löytyy mimmi jolle ei ole " sitä onnea" vielä suotu. Ikää 16 eikä minkäänlaista kokemusta miehistä seurustelun tai muunkaan sellaisen suhteen.. Paria tyyppiä "oon yrittänyt" mutta mutta ei vaan tullut mitään. Ehkä mussa on jotain vikana.

• Seurustelematon18

Oon 18v mies enkä ole ikinä seurustellut... Ei katsos tytöt musta kiinnostu, koska ei toi pärstäkerroin mikään mahtavan näkönen ole:/ Jotkut on vaan liian pinnallisia ihmisä, murh =(

• JEAAAAAH

oon 16v poika, en ole seurustellut ja arvostan tyttöjä jotka eivät ole seurustelleet! :)

• baabaaaaa

Itse oli eka poikaystävä tuossa muutama kuukausi ennen kun täytin 17 v. Loppujen lopuksi sillä ei ole kiirettä. Oishan se ihan jees jonkun kainalossa köllötellä, mutta nyt ainakin riittää aikaa kavereille ja itselle. :)

• Bambie94

en oolee.
      ooon 16v tyttö , täytän tänä vuonna 17.
      Noo eipä mulla ole kiirettä. Totta kai olisin valmis,mutta
      sitten kun se joku tulee vastaan täs elämäs :3

• lonely sad one

Oon jo 25v mies ja yhtä tapaamista lukuunottamatta todella kokematon.
      Olen todella ujo ja sosiaalisesti epävarma.

Teille nuoremmille tytöille ja pojille neuvo, menkää juttelee ihastuksellenne
      tai muuten vastakkaisen sukupuolen kanssa. Koska muuten teille käy kuten
      minulle...

• wanting a gf

Juuh, 20v (tänä vuonna 21) miehen alku ollaan ja niin kokematon tällä taidon saralla kuin mies vaan voi olla. Ei olla vielä kenellekkää naiselle selvästikkää kelevannu tälläne vähän ujon puoleisempi ja heikot sosiaaliset taidot omaava perusjannu.

Noh, tuo et kuka ny tykkää olla vapaa sinkku ja kuka haluis jonku kainaloonsa yksinäisiin leffa iltoihinsa nii se on tietysti kaikkien oma valinta. Itse olisin jälkimmäisen kannalla täs.

Suosittelen ottamaan vaarin tuosta lonely sad one:in neuvosta kyl.

• Juu u

Täytin viime vuonna 17, siihen asti olin nauttinut mukavasta sinkkuelämästä, ajattelin että kyllä se oikea tulee sitten kun on tullakseen. Sitten pamahti alkutalvesta ja vieläkin sama mies kuvioissa 5kk menossa. Kyllä minä mielummin tämän suhteen pitäisinkin kuin sellaisia pätkäsuhteita nappulana...

• llslslsls

No, minä olen 15 ja piilovittuilu on nähtävästi tehnyt tehtävänsä :D:D:D worth it!

• IHQYPILLU

Oon 18v. ja periaatteessa seurustelen paljon pornon ohella. Kun menen sänkyyn jonkun pojan jaa ja nussitaan, niin kyllä se lasketaan varmaan jonkin maailman seurusteluksi....

• ei kunnollistasuhdet

Tänä vuonna 18v jätkä muuta lyhyt suhde... ihan hyvännökönen ja muutenki mukava. Vietii o ollut mut ite halun pysyä sinkkuna toistaseksi..... ku odotan vaan sitä oikeeta...

• Jokuksoa

16v poika enkä ole seurustellut ja kestää vielä jokunen vuosi ennenkun aionkaan..

• forever alone

Ihastunut palavasti varattuuun ): masentavaa..... täytän 16, forever alone ! ):

• sexyboy?

15,seurustellu kahesti ja ne ei oikee onnistunu niiku ei aina onnistukkaaa,mut nyt ois uuus jonka oon tuntenu 2vuotta niii tunnetaa toisemme hyvin ja näin...nii ehkä tää onnistus

• poika 16

kuudennetta kuukautta mennään ja ensimmäinen kerta on :)

• eteenpäin vaan

Olen nytten 19 ja en ole vielä seurustellut, mutta tietysti seurustelisin jos voisi. Tilaisuuksia on tullut jonkin verran ja itsekin olen kerran yrittänyt. Kaikki on tietysti itsestä kiinni, ja kuten täällä onkin jo todettu, ainoa varma tapa päästä seurustelemaan on mennä juttelemaan ihastukselleen. Jos ei pysty mennä juttelemaan, niin hyvin varmasti itse omaa jotain henkisiä estoja, joista pitää päästä eroon mahdollisemman pian. Jos ei tiedä, että itsellä olisi mitään sen kummempia "ongelmia", niin kannattaa ehdottomasti mennä vain rohkeasti juttelemaan. Sillä tavoin pääsee eroon siitä tavallisesta ujoudesta, jota on kärsinyt aina aiemmin ihastuessa. Jos taas tietää itsellään olevan jotain negatiivisia ominaisuuksia, jotka ihan objektiivisesti haittaavat muita, niin tottakai silloin on mielestäni ihan hyvä syy olla seurustelematta. Se ei tietenkään tarkoita, että seurusteluajatuksista pitäisi luopua koko loppu elämäksi, vaan pikemmin niistä kaikista negatiivisista ominaisuuksista voi päästä eroon. Itse kuulun siihen, joilla on negatiivisia ominaisuuksia ihan objektiivisesta näkökulmasta (eli ei ainoastaan vain minun mielestä). En kuitenkaan ole negatiivinen seurustelun suhteen, koska voin kokemuksesta sanoa, että olen huomattavasti edistynyt ja ajan mittaan yhä vähemmän vaikutan siltä mitä ennen olin. Joten jos sinä olet vastaavassa tilanteessa minun kanssa, mielellään kuitenkin hieman nuorempana, niin suosittelen että et turhaa ota huolia seurustelusta vaan keskityt kouluun, tavallisten kavereiden hankkimiseen, harrastuksiin jne. Seurustelua voi katsoa sitten myöhemmin viisampana.

Toki minua kiinnostaa myös niiden ihmisten ajatukset, jotka eivät voi ollenkaan käsittää tätä minun menettelyä. "Negatiiviset ominaisuudet" kuulostaa aika ympäripyöreältä käsitteeltä ja voikin tarkoittaa vaikka hajamielisyyttä tai älyllistä hitautta, jotka eivät sinäänsä ole mitään henkisiä esteitä. Se mitä oikeasti tarkoitan henkisillä esteillä, ilmenee ensinnäkin heikkoina sosiaalisina suhteina, huonot välit vanhempiin, vaikeuksia koulussa ym. En kyllä silloin näe järkeä että kukaan lähtisi ihan vakavissaan seurustelemaan.

• Tänävuonna 18

Itel ollut muutama säätö vuoden sisään yttöjen kanssa. Mut ei sitä seurustelut vie voi kutsuu kun pariviikkoo ollut yhes..

Kyse ei ole että olisin ujo, päinvastoin. Vaan siit et sopiivii ei oo löytynyt. Ei kiinnosta mikää ujo mut ei sellanen siideripissis...
      Söpöks ja vaikka miksikä on kehuttu ja tullaan juttelee mut ku ei nii ei:)
      Sitten ne väärät jotka mua ei kiinnosta nii kiinostuu tietenki musta...

Mut päätpystyyn vaa ja nautitaan sinkkuudesta!:)
      Ei tässä vielä mikään kiire ole. Itel monta ystävätyttöö joiden kanssa on kiva puhua kaikkea ja kuunnella toisen murheita. En edes nyt kaipaa sitä seurustelua välttämättä tosin syy siinä että superkivoja ei oo löytynyt ku se seurustelukynnys on korkeella kun taas tutustumis tunnus alhaalla mut näihän sen o hyvä ollakki!:)

• jerrni

16 vuotias tyttö enkä oo ikinä seurustelle, ei oikeestaa oo ollu pahemmin mitää säätöökään eikä noita hyvii jätkä kavereitaan mitään suurta laumaa ole. mut menee tää näinki

• jamesy

Tääl 21 vuotias nuori miehenalku, en myöskään koskaan seurustellut ja poikuuskin vielä tallella. Kovasti haluaisin kyllä johonkin kivaan tyttöön tutustua, mutta pelkään etten kelpaa kellekään. Myös "mieskunto" hermostuttaa, kun mulla ei oo sitä normaalikokoa oleva vaan aika pieni et tuleeko seksistäkään mitään ja tytöillä tuntuu olevan se seksi ja iso muna aika kova sana.

En mäkään juuri uskalla tehdä aloitetta tyttöjä kohtaan, kun pelkään että kyseessä onkin jokin kovan luokan diiva joka sit leikkii tunteilla ja nauraa kavereidensa kanssa selän takana. Missä ne kiltit yksinäiset tytöt on, jotka eivät ole kaksinaamaisia ja ovat suvaitsevia normaalista miesihanteesta poikkeavia miehiä kohtaan???

• 16v poika enkä ole koskaan seurustellut. Olishan se ihan kivaa ja haluaisin, mutta ei taida oikein onnistua tällä liian "mukavalla ja kiltillä" luonteella vielä aikoihin, kun tupataan aina pitämään vain hyvänä ystävänä, kun olemme tutustuneet. Noh, ehkä joku joskus osaa arvostaa sitä.

• rakastunutsinuun

aika moni tyttö just pitää semmosista vähän ujoista kilteistä pojista esim.minä:))

• rakastunutsinuun kirjoitti:

aika moni tyttö just pitää semmosista vähän ujoista kilteistä pojista esim.minä:))

Kiva että sellaisiakin on kuten sinä:)! Ei ole vielä vain tullut vastaan, varmaan juuri ujouden takia sitten, koska en ole hyvä vain yht'äkkiä tutustumaan johonkin... :/

• äääää

oon 15v tyttö jolla on aika normaalisti kavereita, pukeutuu normaalisti , 2 poikaa on myöntäny ihastuksen mut en oo vaa halunnu mitää koska ne on ollu friikkejä mutta en ole seurustellut ja en ees suudellut....hävettäää..oon kaikkie mielestä laiha ja kaunis...mut koska kaikki on vaan juomassa ja bilettämässä ja ei oo näin ujoja kun mie nii ne seurustelee..minä en vrm koskaan. 4ever alone :C

• Tyttönen96

Olen 16w tyttö. En ole ikinä seurustellut. Vasta viimeisen puol vuotta se on harmittanut. Olen kyllä suudellut ja ollut läheisissä tekemisissä joidenkin kanssa, mutta mikään ei tunnu kestävän. Olen kai liian epäsosiaalinen, enkä siksi kelpaa kenellekkään. Olen tosin laihahko ja pieni, vaikka muodot kyllä on siellä missä kuuluu, kauniiksi minua on sanottu useinkin ja hauskaksikin. Jostain syystä kaikki säädöt katkeaa siihen että se toinen puoli alkaa ignooraamaan.. Tuntuu etten koskaan löydä ketään jolle kelpaisin.. Huoh. Kiva angsti viesti:D

• Omg hello

Oon 11.v ja seurustelin 10.vuotiaana

• tyttö,16

Onhan tuo eka viesti jo aika vanha, mutta menköön...

Jep, ei oo tullu seurusteltua. Ongelma on mussa, ei siinä etteikö ketään oikeestaan kiinnostas. Ku joku vaikka ihan kiinnostavakin tyyppi lähestyy mua, ni pakenen ja välttelen tätä niin, että sitte saa hävetä silmät päästään ja katua niin vietävästi.

Oon mä tätä miettiny. Ensinnäkää en hyväksy itteeni oikeen, pelkään etten kelpaa. Häpeen omaa vartalooni ja ulkonäköö, vaikka tiedän, etten oo edes pahannäköinen... Tää itseinho on vaa kasvanu turhan suureksi. Lisäks en osaa luottaa keneenkään. Tajusin joku aika sitte, etten luota ees mun läheisimpiin ystäviin täysin... Tavallaan pelkään luottaa.

Mutta joo, kyllähä siinä itsensä ulkopuoliseks tuntee, kun kaverit seurustelee ja puhuu pojista taukoomatta. Istu siinä sitte iltaa syleilevien parien kanssa, jotka välillä muistaa sun olemassaolonkin. :o! Välillä sitä on nii yksinäinenkin, kun kavereilla on parisuhteet ja ite kökötän kotona oottamassa jotain ihmettä, mikä sais mut uskaltaa alkaa elää.

16... Aikaa on vielä. Kyllä tää tästä. En mä haluu mitää sellasta idioottimaista juttua, että alkasin seurustelee vaa sen seurustelun itsensä takia. Että muka olis niin kiire. Kyl mä haluun oottaa ja katella, jos vaikka löytyskin joku tyyppi, jonka uskaltasin lähelleni pästää... Kun vaan osaisin käyttää tilaisuuteni kans. Let's hope. Ai nii, ihana lukee näitä juttuja ja huomata, että en oo kovinkaa yksin ajatusteni kanssa. :)

• lifemocker

opettele vain pitämään itsestäsi, se itsevarmuus on hyvä juttu - eihän kukaan muukaan voi arvostaa sinua, jos et itse arvosta itseäsi

mitä nuorena aloitetut suhteet harvoin kestävät kovin pitkään....tai no vaikka olisit vanhempikin niin ensimmäiset suhteet harvoin kestävät loppu elämän

• randomi2

elikäs kun ollaan iässä 16-18 se menee melkeinpä niin että pojat eivät uskalla ja tytöt odottavat että poika tekee sen aloitteen tai sitten heitä ei kiinnosta koska opiskelut jne jne itse olen 16 arkuutta on mutta ei ole estänyt aloitteen tekemistä olen saanut neljät pakit ja kolme iskuyritystä onnistui vuonna 1012 ja heidän kaikkien kolmen kieltä sain maistella mutta mitään vakavampaa ei sitten olekkaan tapahtunut.

• poika 123

noh itselläni on niin että en siihen ensimmäiseen olisi halunnut edes tutustua kun olin 15 vuotias kesällä, olin niin nuori ja kokematon että miten menini antamaan sen ainoan ja ensimmäisen suudelmani sille...kaduttaa joten olkaa te tyytyväisiä nyt

• 16v.tyttö

Oon 16-vuotias tyttö, enkä oo seurustellu aikasemmin ja jos rehellisiä ollaan niin mää en oo ikinä enne tätä ees aatellu tosissaan seurustelua. Pyrin ihastumaan semmosiin saavuttamattomiin ihmisiin, mutta nyt kävi niin että se kehen ihastuin on myös ihastunut minuun tod.näk. ja jollain tavalla panikoin ja huomasin että mua etoo ajatus, että joku ois ihastunut muhun. Voin sanoa, että mulla on vielä reilusti kasvamista ja kypsymistä ennen ku alan mihinkään suhteeseen. Eli en ole seurustellut aikaisemmin enkä aio seurustella vielä moneen vuoteen.

• Bläähh...

Enpä ole minäkään koskaan seurustellut vaikka jo 16-vuotias olenkin. Kai se johtuu ujoudesta, huonosta itsetunnosta ja siitä, että minulla on vain 5 hyvää ystävää, en juo tai polta ja olen hyvä koulussa...Tuntuu pahalle, kun lähimmillä kavereillanikin on rakkaansa jo kainalossa ja minä vain olen yksin. Kaikista hulluinta tässä on vieläpä se, etten edes ole ruma, vaan saan usein koulussa ihailevia ja kiimaisiakin katseita niin miehiltä kuin naisilta, eräs randomi kehui ohimennen persettäni ja jopa tuntemattomat ovat tulleet kehumaan kaupassa, että näytän ihan missiltä... Vähän aikaa sitten ihastukseni näytti avoimesti kiinnostuksensa, mutta hän on varattu ja näköjään myös pelimies. Miksi juuri mulle pitää sattua näin huono tuuri? Nooh, toivottavasti lukiossa sitten löydän sen oikean.

• Bläähh...

Niin ja lisättäköön vielä, etten ole mikään luuviulu, vaan muotoja kyllä löytyy. Ennen ajattelin, ettei pojat tykkää muodokkaista, vaan pitäs olla laiha, mutta hölynpölyä...:D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2959
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2787
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2433
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2071
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2004
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1770
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1672
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1530
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1453
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26