MISTÄ LÖYDÄN SORMUKSEN

KOKO-MITAN??

Tietääkö kukaan, pystyykö jostain tilaamaan semmosen koko-mitan,eli millä voi itse mitata että minkä kokoinen sormus mahtuu mihinkin sormeen?
Eräällä tutulla oli joskus semmoinen viivoitin,jossa oli reiät ja koko numerot. En halua mennä minnekään liikkeeseen "mittauttamaan" sormiani.
Eli osaatteko auttaa?

4

1783

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo olemassa

olevan, sopivankokoisen sormuksen läpimitta viivottimella tms. Luulisin että mitta voi heittää max. 0,5mm :/ Itse sain mitattua ihan oikean mitan "kotikonstein"

• sinkku

suosittelen käymään kokeilemassa sormuksia..
        sormuksen leveydestä vaihdellen, jokin kapeamman sormuksen koko tuntuu reilummalta kuin leveämmän sormuksen koko...
        ettei tulis ohilyöntiä! Onnea liittoon!!

ettei tarvitse sitten jälkeenpäin suurennuttaa tai pienennyttää..

työskentelin ennen kultasepänliikkeessä...

• vielä......
        sinkku kirjoitti:

suosittelen käymään kokeilemassa sormuksia..
        sormuksen leveydestä vaihdellen, jokin kapeamman sormuksen koko tuntuu reilummalta kuin leveämmän sormuksen koko...
        ettei tulis ohilyöntiä! Onnea liittoon!!

ettei tarvitse sitten jälkeenpäin suurennuttaa tai pienennyttää..

työskentelin ennen kultasepänliikkeessä...

ja kaikkia sormuksia ei pysty tai kannata lähteä pienentämään/ suurentamaan..timantin tippumisen uhalla!!! leveys vaikuttaa todella paljon, ehdottomasti kokeilet liikeessä

• sormus

Mene kulta- tai kelloseppään siellä annetaan kokeilla eri renkaita haluamaasi sormeen ja se rengas mitataan sitten sellaisessa "mittakepissä" ja se on sitten sormesi koko tilaamaasi sormeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe