tappoiko Jeesus yhtäkään ihmistä
sekä
toinen kysymys
tappoiko Muhamed yhtäkään ihmistä?
Osaako yksikään taituri
14
619
Vastaukset
"Jeesuksella jo lapsena oli yliluonnollisia voimia ja hän teki ihmeitä. Hän kuitenkin käyttää voimiaan lapselle tyypilliseen tapaan, esimerkiksi kiroamalla ja surmaamalla ihmisiä vähäisistä syistä"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuomaan_lapsuusevankeliumi- Kujkeli
Kysyn uudestaan että ovatko viestisi ihan vakavissaan pistettyjä vai pelleiletkö? Kerran (ainakin puolittain) sanoin olevani pahoillani jos käytin vähän ikävää kieltä sinua kohtaan. Jos olet tämänkin viestin kanssa tosissasi, niin täytyy perua sanani ja todeta että et ihan älykkäimmästä päästä ole :)
Kujkeli kirjoitti:
Kysyn uudestaan että ovatko viestisi ihan vakavissaan pistettyjä vai pelleiletkö? Kerran (ainakin puolittain) sanoin olevani pahoillani jos käytin vähän ikävää kieltä sinua kohtaan. Jos olet tämänkin viestin kanssa tosissasi, niin täytyy perua sanani ja todeta että et ihan älykkäimmästä päästä ole :)
Enhän minä toki noita satuja ole kirjoittanut että älä minua syytä.
Enkä usko mitä Raamatussa ja sen ulkopuolelle jätetyissä kirjoituksissa kerrotaan.
Ne vaan on saman poppoon kirjoittamia kuten itsekin huomaat kun asiaan perehdyt.- sesut
Lapsuusevankeliumia on tulkittu siten, että se olisi sisällöltään kaikista apokryfikirjoista selvimmin ainoastaan sepitettyä legendaa.
Koraanin lähteet
Samoin kuuluisa Koraanistakin löytyvä kohta, jossa Jeesuksen tekemät savilinnut heräävät henkiin,[1] on peräisin Tuomaan lapsuusevankeliumista. - Kujkeli
Pe.ku kirjoitti:
Enhän minä toki noita satuja ole kirjoittanut että älä minua syytä.
Enkä usko mitä Raamatussa ja sen ulkopuolelle jätetyissä kirjoituksissa kerrotaan.
Ne vaan on saman poppoon kirjoittamia kuten itsekin huomaat kun asiaan perehdyt."Enhän minä toki noita satuja ole kirjoittanut että älä minua syytä."
Lähinnä nyt nauran sinulle koska pistät linkkiä apokryfi kirjoihin kun yrität näyttää miten Jeeusus lapsena tappoi ihmisiä. Siihen on syy miksi joitain kirjoja on jätetty pois Raamatusta.
"Enkä usko mitä Raamatussa ja sen ulkopuolelle jätetyissä kirjoituksissa kerrotaan."
Ok, mitä siitä?
"kun asiaan perehdyt."
Heh suosittelen kuule sinulle ihan samaa ennen kuin kirjoittelua jatkat. Kujkeli kirjoitti:
"Enhän minä toki noita satuja ole kirjoittanut että älä minua syytä."
Lähinnä nyt nauran sinulle koska pistät linkkiä apokryfi kirjoihin kun yrität näyttää miten Jeeusus lapsena tappoi ihmisiä. Siihen on syy miksi joitain kirjoja on jätetty pois Raamatusta.
"Enkä usko mitä Raamatussa ja sen ulkopuolelle jätetyissä kirjoituksissa kerrotaan."
Ok, mitä siitä?
"kun asiaan perehdyt."
Heh suosittelen kuule sinulle ihan samaa ennen kuin kirjoittelua jatkat.mikä?
sesut kirjoitti:
Lapsuusevankeliumia on tulkittu siten, että se olisi sisällöltään kaikista apokryfikirjoista selvimmin ainoastaan sepitettyä legendaa.
Koraanin lähteet
Samoin kuuluisa Koraanistakin löytyvä kohta, jossa Jeesuksen tekemät savilinnut heräävät henkiin,[1] on peräisin Tuomaan lapsuusevankeliumista.kuka?
- vxcnvcnxc
muuttui mies ihan toiseksi kasvettuaan... Muutenkin on tarinassa melkoisia aukkoja, puhumattakaan että olisi moinen lapsi ja tapahtumat herättäneet aikalaisissaan melkoisen määrän huomiota ja lynkkausmielialaa noituusepäilyineen...eipä olisi jesse aikuiseksi varttunut tuolla startilla.
- dhcvnvcmvmnb
karvapää kirjoitti:
mikä?
mielikuvitustasi. Sitä kun näkyy riittävän kun tuon koraaninkin nielet vastoin mitään järjen hiventä.
- vbncvncb
Peku miksi puolustelet islamia täällä palstoilla kun olet kerran ateisti?
Onko pätemisen tarvetta? vbncvncb kirjoitti:
Peku miksi puolustelet islamia täällä palstoilla kun olet kerran ateisti?
Onko pätemisen tarvetta?Ei tulisi mieleenikään puolustaa mitään uskontoa.
Mutta rehellinen, asiallinen ja tasapuolinen pitää olla.
Se ei ole puolustamista jos jättää pilkkasanat ja rasismin pois.
Useimmat kristityt ovat tällä palstalla tekemässä käännytystyötä ja siinä käytetään pelkästään likaista peliä.
Kristityt ei kai ymmärrä että heidän rasistisilla ja pilkkaavilla viesteillä on päinvastainen vaikutus.- nvbmcvmvcm
Pe.ku kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään puolustaa mitään uskontoa.
Mutta rehellinen, asiallinen ja tasapuolinen pitää olla.
Se ei ole puolustamista jos jättää pilkkasanat ja rasismin pois.
Useimmat kristityt ovat tällä palstalla tekemässä käännytystyötä ja siinä käytetään pelkästään likaista peliä.
Kristityt ei kai ymmärrä että heidän rasistisilla ja pilkkaavilla viesteillä on päinvastainen vaikutus.käy moni muukin anti-islamisti, kuten minä, jotka ovat lähinnä ateisteja.
Islam on uhka sananvapaudelle, yleensäkin vapaudelle, tasa-arvolle, ihmisoikeuksille ja koko maailmanrauhalle. Eikä tarvitse olla mikään rasisti(en ole itsekään) nähdäkseen tämän. nvbmcvmvcm kirjoitti:
käy moni muukin anti-islamisti, kuten minä, jotka ovat lähinnä ateisteja.
Islam on uhka sananvapaudelle, yleensäkin vapaudelle, tasa-arvolle, ihmisoikeuksille ja koko maailmanrauhalle. Eikä tarvitse olla mikään rasisti(en ole itsekään) nähdäkseen tämän.sanan vapaudelle.
Tuosta en ole samaa mieltä kun sanot että rasisti näkee asioita paremmin.
Vai tuliko sulla tekstiin tahaton virhe?- cvnxxcnvb
Pe.ku kirjoitti:
sanan vapaudelle.
Tuosta en ole samaa mieltä kun sanot että rasisti näkee asioita paremmin.
Vai tuliko sulla tekstiin tahaton virhe?lukemisessasi on nyt virheellisyyttä tai tahallista väärinymmärtämistä...
Eihän rasisti nyt näe mitään enempää, pikemminkin vähempää. Vaikka rasistin käsite onkin hämärtynyt nykyään todella tulkinnanvaraiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949