Moi olen hankimassa Passat tdi -01 tai uudempaa Joka on 150-230 tkm ajettu.
Onko tietoa mikä on jakohinnan vaihto väli ja onko mitään perus vikoja,
Muutekin kokemuksia niin hyviä kuin huonoja oliksi kiva tietää?
vw passat tdi hyvä vai huono auto
41
27039
Vastaukset
- tuonne
hs.autojen vikatilastot!!!!
- EI vielä ole
tehty ainoastaan vain huonoja,VW-omistaja.
- tiedä
EI vielä ole kirjoitti:
tehty ainoastaan vain huonoja,VW-omistaja.
itsellä -01 mallin tdi passatti, ajettu n. 250tkm
Kaikenlaista pikku harmia autossa on ollut, esim keskuslukot korjattu, laturi vaihdettu, jarrut jäätyi päälle kovalla pakkasella, ajovalo polttimoita saa olla vaihtamassa tämän tästä. Vetonivelet vaihdettu, hehkutulpat vaihdettu, yms.
Auto on hyvä ajettava, tilava ja turvallisen oloinen, harmittaa että jatkuvat pikku viat ovat saaneet minut todella kyllästymään koko vehkeeseen. Keväällä koitan päästä erilleen tästä autosta. - mikzu!!!!
tiedä kirjoitti:
itsellä -01 mallin tdi passatti, ajettu n. 250tkm
Kaikenlaista pikku harmia autossa on ollut, esim keskuslukot korjattu, laturi vaihdettu, jarrut jäätyi päälle kovalla pakkasella, ajovalo polttimoita saa olla vaihtamassa tämän tästä. Vetonivelet vaihdettu, hehkutulpat vaihdettu, yms.
Auto on hyvä ajettava, tilava ja turvallisen oloinen, harmittaa että jatkuvat pikku viat ovat saaneet minut todella kyllästymään koko vehkeeseen. Keväällä koitan päästä erilleen tästä autosta.Mikä on jakohinna vahto väli?
- jtta
mikzu!!!! kirjoitti:
Mikä on jakohinna vahto väli?
Nokkahihnan vaihto 90 tkm:n välein. Kustantaa vesipumpun vaihdon kanssa paikasta riippuen siinä 500 - 700 e riippuen kanssa siitä mitä muuta tavaraa siellä jakopään nurkilla vaihdetaan.
- SMu
mikzu!!!! kirjoitti:
Mikä on jakohinna vahto väli?
1,9 TDI 74kw vm 03-05 jakohihnan vaihtoväli 120 tkm.
Oman -03 jakohihnan vaihto AD-korjaamolla sisältäen longlife huollon maksoi vähän alle 500€ (merkkiliikkeessä n 1200€) - noin.....
tiedä kirjoitti:
itsellä -01 mallin tdi passatti, ajettu n. 250tkm
Kaikenlaista pikku harmia autossa on ollut, esim keskuslukot korjattu, laturi vaihdettu, jarrut jäätyi päälle kovalla pakkasella, ajovalo polttimoita saa olla vaihtamassa tämän tästä. Vetonivelet vaihdettu, hehkutulpat vaihdettu, yms.
Auto on hyvä ajettava, tilava ja turvallisen oloinen, harmittaa että jatkuvat pikku viat ovat saaneet minut todella kyllästymään koko vehkeeseen. Keväällä koitan päästä erilleen tästä autosta.250 tkm, ettei vaaaannn, ole Tojo alla, jolla on ajettu nnnooooiiinnn 250 centtiä.
Parempi on, POJU, että vaihdat laatu autoon, eli sakemanniin.
- on täys
paska!
- passat...
paska sulla housuun?
- mikzu!!!!
Kaikissa autossa on omia vikoja! Sen takia olisi kiva saada perusteluja että mitä huonoa tai hyvää siinä autossa on. Ole itse ajanut WV sdi ja tdi autoilla jo parin vuoden ajan eikä minulla olen mitään moitteen sanaa niistä. Mutta nyt olen ostamassa isompaa autoa eli passat olisi hyvä kun siinä on tilaa paljon ja eikä sen kulutus ole kovin iso!!
- kjaklsfcs
pikkuvikoja on joka autossa passatissa, niitä ainakin yleensä löytyy keskuslukosta,sähköikkunoista, ovien lukot yleensä,jarrusatulan liukutapit jumittelee. ei mitään kalliita vikoja mikään ja kaikki pystyy kyl joka ukko ite korjaamaan, jos vaan jaxaa.
- PWassat
kjaklsfcs kirjoitti:
pikkuvikoja on joka autossa passatissa, niitä ainakin yleensä löytyy keskuslukosta,sähköikkunoista, ovien lukot yleensä,jarrusatulan liukutapit jumittelee. ei mitään kalliita vikoja mikään ja kaikki pystyy kyl joka ukko ite korjaamaan, jos vaan jaxaa.
kirjoittaa asiaakin. Erinomaista autossa on sen suuret sisätilat (jalkatilat myös takana). Se on hyvä ja vakaa ajella. Varustus kelpaa esimerkiksi monille muille merkeille ja laatukin on hyvä. Kone kestää, kuluttaa vähän jne.
Ongelmiakin toki on. Etupään nivelet ovat heikot. Korjattu usein vaihtamalla vahvistettuihin varaosiin. Moottori on ns. hihnakone ja hihnan huollot ovat kalliit (tosin tehdään 90 000 tai 120 000 välein). Monet valittavat lukkoja, itsellä ei ole ongelmia ollut. Jarrujen liukutappeja myös arvostellaan, mutta hyvällä huollolla (voitelu) ongelmia ei ole.
Kaiken kaikkiaan sanoisin, että VW Passat on erinomainen käyttöauto. Itse pidän siitä erittäin paljon. Minulla on autoja ollut jo 15 kpl ja tämä on yksi parhaista kokonaisuuksista. - jsojos
kjaklsfcs kirjoitti:
pikkuvikoja on joka autossa passatissa, niitä ainakin yleensä löytyy keskuslukosta,sähköikkunoista, ovien lukot yleensä,jarrusatulan liukutapit jumittelee. ei mitään kalliita vikoja mikään ja kaikki pystyy kyl joka ukko ite korjaamaan, jos vaan jaxaa.
No ei noita pikkuvikoja yleensä ole kuin euroautoissa.
- Uteliaskin vielä
PWassat kirjoitti:
kirjoittaa asiaakin. Erinomaista autossa on sen suuret sisätilat (jalkatilat myös takana). Se on hyvä ja vakaa ajella. Varustus kelpaa esimerkiksi monille muille merkeille ja laatukin on hyvä. Kone kestää, kuluttaa vähän jne.
Ongelmiakin toki on. Etupään nivelet ovat heikot. Korjattu usein vaihtamalla vahvistettuihin varaosiin. Moottori on ns. hihnakone ja hihnan huollot ovat kalliit (tosin tehdään 90 000 tai 120 000 välein). Monet valittavat lukkoja, itsellä ei ole ongelmia ollut. Jarrujen liukutappeja myös arvostellaan, mutta hyvällä huollolla (voitelu) ongelmia ei ole.
Kaiken kaikkiaan sanoisin, että VW Passat on erinomainen käyttöauto. Itse pidän siitä erittäin paljon. Minulla on autoja ollut jo 15 kpl ja tämä on yksi parhaista kokonaisuuksista.Kuinka hankala homma jarrujen liukutappien rasvaaminen on, missä ne tarkalleen sijaitsevat ja onnistuuko renkaan vaihdon yhteydessä helposti?
- pajavasara
Uteliaskin vielä kirjoitti:
Kuinka hankala homma jarrujen liukutappien rasvaaminen on, missä ne tarkalleen sijaitsevat ja onnistuuko renkaan vaihdon yhteydessä helposti?
liukutappien tarkoitus on mahdollistaa jarrusatulan ja siinä olevien jarrupalojen keskittymisen kun jarrupoljinta painetaan. tappeja on kaksi per pyörä ja ne on erittäin helppo rasvata kunhan ne sieltä pölysuojien alta löytyy.. yleensä voin suositella alfamerin merkkikohtaisen huoltokirjan hankintaa, maksaa itsensä varmasti takaisin jo ekassa huollossa. samaisen kirjan avulla uskalsin jopa itse vaihtaa jakohihnan
- vw passat tdi 115hp
ihan perseestä .. täys paska.. en olis ostanu jos oisin ollu viisas!!
mut tyhmyydestä sakotetaan! jakopäällä ajettu vasta 11000km ja pitää jo ääntä..kuulema hihna löysällä uudelleen kiristys ja aikaa menee kuulema 4-5tuntii!!- tuohon
aikaan vaihtaa pariinkin passattiin jakohihnan, kiristys lienee sitten astetta vaikeampi homma.
- 1,9 Tdi 122000km
tuohon kirjoitti:
aikaan vaihtaa pariinkin passattiin jakohihnan, kiristys lienee sitten astetta vaikeampi homma.
Joo, keula jouduttiin purkamaan kokonaan..vikaa ei löydy sitten millään.jakohihna oli kireällä...sanoivat että ilmamäärämittari on myös paskana! hyvä hyvä johan mää tällä uudella vehkeellä ajoinkin 2 viikkoa..ja astrum autosta ostin..että ostelemisiin..muuten.... kaikki huoltoleimat oli lyöty VW forssan merkkihuollossa.
- rova bb
mikset ole vaihtanut hihnaa kun kuuluis vaihtaa 90000 km,mulla itsellä ollut volsvagen passat disel 2000 mallinen,eikä koskaan ole ollut niin hyvää autoa,kuluvia osia tietenkin olen vaihtanut
- .....
Moi. Toivottavasti osasit karsia Tojo miehet tekstien perusteella pois. Näkeehän sen teksteistä, että tojo miehet on näitä amis kavereita, no älykäs ihminen jättää ne omaan arvoonsa. Tietääkseni -01 mallissa hihna vaihdetaan 120 tkm välein, voi olla jopa 90 tkm tai 4 vuotta. Nykyäänhän se on 180 tkm ja ainoastaan diesel, koska vw on siirtynyt miltei kaikissa moottoreissa turboihin. Esim. Passattiin ei edes myydä enää vaparia, touraniin ja Golfiinkiin vain yksi moottori on enää vapari. 1.4 TSI vääntää paremmin kuin kilpailijoiden 2.0 ltr vaparit. 2-5 vuotta ja tulette näkemään, niin kaikki muutkin ovat lähteneet samalle tielle, eli pikku turboihin ja silloinhan kukaan ei muista mistä se lähti. Tällä hetkellä niitä käyttää:
AUDI, SKODA, SEAT JA tietysti volkkari, tämän ansiosta, testit näillä merkeillä ovat pääsääntöisesti voittokulkuisia. Ihmetyttää että nää muutamat vvt moottorin omistavat edes kehtaavat louskuttaa turpaansa näillä palstoilla, niin eri vuosikymmenen moottoreista kumminkin puhutaan. Ai niin, maailmallahan vW:n kone -09 valittiin maailman parhaaksi. Olen ajanut TDI koneellani 242 tkm, määräaikaishuoltojen lisäksi ei ole muuta tehty. Vaimo Touran TSI 118 kw koneella ajettu 128 tkm, ei normaalista poikkeavaa, eli tankattu on ja määräaikaishuollot tehty.- .....
Tiesit varmaankin myös, että nuo 3 muuta merkkiä käyttää juuri tuota volkkarin konetta. Ton vvt moottorin kohdalla tarkoitat varmaan Toyotan pataa? Ikävä kyllä, heppoja lupaa käsittämättömät määrät niinkuin Insigniakin, mutta ikävä kyllä, lupaukseksi jää ja vääntöhän näissä "vapareissa" ON naurettava. Ajelin tossa suurin odotuksin Toyota 2.0 ltr avensis 7 h. tila-autoa 2 päivää, .... KIESUS, on laiska, niin kuin koiranikin. Luotan TSI 2.0 ltr Passattiini. En muuten tiedä toista merkkiä, joka on 2.0 ltr "perhekoneella" hilannut tehot 200 hv. Pannaan pienempi 1,8 kehiin, koska Tojot kumminkin innostuu, 160 hv. Väännöistä en viitsi edes puhua, koska muistaakseni vastaus meni Toyota miehelle.
- 2.0 tdi 190 th
..... kirjoitti:
Tiesit varmaankin myös, että nuo 3 muuta merkkiä käyttää juuri tuota volkkarin konetta. Ton vvt moottorin kohdalla tarkoitat varmaan Toyotan pataa? Ikävä kyllä, heppoja lupaa käsittämättömät määrät niinkuin Insigniakin, mutta ikävä kyllä, lupaukseksi jää ja vääntöhän näissä "vapareissa" ON naurettava. Ajelin tossa suurin odotuksin Toyota 2.0 ltr avensis 7 h. tila-autoa 2 päivää, .... KIESUS, on laiska, niin kuin koiranikin. Luotan TSI 2.0 ltr Passattiini. En muuten tiedä toista merkkiä, joka on 2.0 ltr "perhekoneella" hilannut tehot 200 hv. Pannaan pienempi 1,8 kehiin, koska Tojot kumminkin innostuu, 160 hv. Väännöistä en viitsi edes puhua, koska muistaakseni vastaus meni Toyota miehelle.
Moro! Onko muilla mennyt vauhtipyöriä 140 hv koneesta? meillä menee byt 190 tuhannessa vaihtoon. samalla vaihtavat rattilukon, antaa vikakoodia ajonestolle ja auto ei lähde käyntiin... valehtelematta yli 1500 euron remontti... ja auto just kolme vuotta vanha. muuten mukava ajaa, mutta alkaa oleen kallis ylläpidettävä jos remontteja jatkuu. Ja kun kysyt autoa tilalle niin ei saa edes lämmintä kättä, pitäs kuulemma vuokrata. Voi ola että merkki vaihtuu seuraavan autoon. kaks edellistä pelas samoilla ajomäärillä onkelmitta... Polossa oli 220 th ku vaihdettiin Golfissa oli 790 tuhatta....
- pasuunat2000
2.0 tdi 190 th kirjoitti:
Moro! Onko muilla mennyt vauhtipyöriä 140 hv koneesta? meillä menee byt 190 tuhannessa vaihtoon. samalla vaihtavat rattilukon, antaa vikakoodia ajonestolle ja auto ei lähde käyntiin... valehtelematta yli 1500 euron remontti... ja auto just kolme vuotta vanha. muuten mukava ajaa, mutta alkaa oleen kallis ylläpidettävä jos remontteja jatkuu. Ja kun kysyt autoa tilalle niin ei saa edes lämmintä kättä, pitäs kuulemma vuokrata. Voi ola että merkki vaihtuu seuraavan autoon. kaks edellistä pelas samoilla ajomäärillä onkelmitta... Polossa oli 220 th ku vaihdettiin Golfissa oli 790 tuhatta....
Onko se vauhtipyörä se mikä on moottorin ihan alimmaisena keskellä siis se ratas missä pyörii ainakin kaksi hihnaa????
- ei merkki uskollinen
..... kirjoitti:
Tiesit varmaankin myös, että nuo 3 muuta merkkiä käyttää juuri tuota volkkarin konetta. Ton vvt moottorin kohdalla tarkoitat varmaan Toyotan pataa? Ikävä kyllä, heppoja lupaa käsittämättömät määrät niinkuin Insigniakin, mutta ikävä kyllä, lupaukseksi jää ja vääntöhän näissä "vapareissa" ON naurettava. Ajelin tossa suurin odotuksin Toyota 2.0 ltr avensis 7 h. tila-autoa 2 päivää, .... KIESUS, on laiska, niin kuin koiranikin. Luotan TSI 2.0 ltr Passattiini. En muuten tiedä toista merkkiä, joka on 2.0 ltr "perhekoneella" hilannut tehot 200 hv. Pannaan pienempi 1,8 kehiin, koska Tojot kumminkin innostuu, 160 hv. Väännöistä en viitsi edes puhua, koska muistaakseni vastaus meni Toyota miehelle.
Kokemusta kummallakin aina yli 400tkm ennenkuin vaihtoon, huollot tietysti pitää hoitaa, ja korjaukset kuuluu kulumisen piikkiin.
Nämähän on ihmisten tekemiä, siksi niistä löytyy vikoja, jos ette usko niin tehkääpä itse samanlainen.
Tällä hetkellä Toyota Corolla D-4D2.2tdi ajettu 323tkm ja pelaa pientä rahinaa on mutta kuuluu asiaan.
- VariAntti
Passat on perustekniikaltaan kiva laite - hyvä ajaa, tilat ok ja kulutus on käytännössäkin pieni. Jos et oel ihan kömpelö käsistäsi niin VW tarjoaa edullisia kilometrejä.
Osta kunnon Tee-Se-Itse -opas ja wagcom-softa niin monissa hankalissakin ongelmissa ratkaisu on helpohko löytää ja korjata itsekin. Keskustelupalstoilla on löydettävissä hyvin vinkkejä ongelmien etsinnässä. Ei volkkari kuitenkaan mikään Alfa Romeo ole huolenpidon tarpeessa!- lastVW
Voi lisätä pikkuvikoihin ,vauhtipyörä hajoaa. Vaihdelaatikon laakerit paskana. 2-3000ege. passat -03
- vokkelimies
Joo on hyvä ajaa, kuulemma turvallinenkin, voimaa löytyy ainakin diesel-koneista. Passat on tilava.
Neljäs Passat alla ja matkaa on tehty melkoisesti. Se vaan on tullut todetuksi, että huollatuksista huolimatta se keskeytysvakuutus pitää volkkarimiehellä olla. Ei tuu hätä kun se tuonne tien päälle jättää, ja sen se myös takuu-varmasti tekee. Tähän mennessä oon jokaisella volkkarillani jäänyt taipaleelle ja yleensä ennen kuin on se parisataatuhatta lasissa. Siihen tottuu, eikä sitä enään osaa edes hävetä. Yleensä ne sitten kysyy ensimmäisenä huollossa jotta paljonko on lasissa...... "jaaa, no hyvin oot päässy, sehän olisi pitänyt hajota sieltä jo muutama kymmenentuhatta sitten". Sitten kun kysyt mahdollisesta tyyppiviasta ja mahdollisesta konsernin reagoinnista asiaan suoraan maahantuojalta: "No höh, ei me olla tämmöisestä kyllä kuultu ikinä".
Eli auto ihan ok, jos sen pitää Saksalainen olla. Hyvä ja mukava ajettava. Täytyy vain muistaa että luotettavuutta siinä ei ole kuten japseissa, eikä sitä ole edes luvassa. Osat ovat kalliita ja remontista tulee kallis, koska rakenteiden purkaminen on aikaa viepää touhua. Remontointia ei ole huomioitu suunnittelussa - paskakärry
lastVW kirjoitti:
Voi lisätä pikkuvikoihin ,vauhtipyörä hajoaa. Vaihdelaatikon laakerit paskana. 2-3000ege. passat -03
meillä samaa ongelma kesällä. vautipyörä vaidelaatikon laakerit (laatikko vaihtoon) -03 tdi. nyt pitäis vaihtaa vetarit
- vilaka57
vokkelimies kirjoitti:
Joo on hyvä ajaa, kuulemma turvallinenkin, voimaa löytyy ainakin diesel-koneista. Passat on tilava.
Neljäs Passat alla ja matkaa on tehty melkoisesti. Se vaan on tullut todetuksi, että huollatuksista huolimatta se keskeytysvakuutus pitää volkkarimiehellä olla. Ei tuu hätä kun se tuonne tien päälle jättää, ja sen se myös takuu-varmasti tekee. Tähän mennessä oon jokaisella volkkarillani jäänyt taipaleelle ja yleensä ennen kuin on se parisataatuhatta lasissa. Siihen tottuu, eikä sitä enään osaa edes hävetä. Yleensä ne sitten kysyy ensimmäisenä huollossa jotta paljonko on lasissa...... "jaaa, no hyvin oot päässy, sehän olisi pitänyt hajota sieltä jo muutama kymmenentuhatta sitten". Sitten kun kysyt mahdollisesta tyyppiviasta ja mahdollisesta konsernin reagoinnista asiaan suoraan maahantuojalta: "No höh, ei me olla tämmöisestä kyllä kuultu ikinä".
Eli auto ihan ok, jos sen pitää Saksalainen olla. Hyvä ja mukava ajettava. Täytyy vain muistaa että luotettavuutta siinä ei ole kuten japseissa, eikä sitä ole edes luvassa. Osat ovat kalliita ja remontista tulee kallis, koska rakenteiden purkaminen on aikaa viepää touhua. Remontointia ei ole huomioitu suunnittelussaOn hyvä ajaa, silloin kun on kunnossa. Ja tilava pirssi.
Mutta täytyy käsi sydämellä tunnustaa, että maailman lopun virheen tein kun Toyotasta luovuin. Viimeksi tänään tien päälle hammastangon rikkoontumisen vuoksi. Naapuritkin jo muistaa hinauspalvelun numeron, kun niin usein tuodaan keula ilmassa maailmalta maaliin.
Ja muut pikkuviat; keskuslukitus (lähinnä takakontti), vilkun rele, tukivarret voi pojat voi pojat, murrokset jne.
Ainoa lohtu näissä paskoissa on se, että maine hyvänä merkkinä (kuten aiemmista viesteistä huomaa) säilyy vaikka olis mitä vikaa. Sitä pidetään ominaisuutena, mikä helpottaa auton myyntiä (meitsin onneksi) vaikka kusetuksen maku hommassa jääkin.
Toyota kutsuu kytkin- ja jarrupolkimen vian vuoksi järjettömän määrän (ehjiä) autoja korjaamolle tarkistukseen, koska ei halua tiettyä "ominaisuutta" merkilleen. Mulla loppui Toyotassa kytkinpolkimen takertelu vaihtamalla Rensi-kaukalomatto, hintaan 12,90. En haastanut oikeuteen.
- hyvä213
hyvä
- kolmas(viimeinen?)
toistamiseen meni pasuuna korjaamolle, nyt hinurin kyydillä. kiihdytyksessä sammu eikä enää syttyny. prkl. saa nähdä meneekö taas 3000 egua korjaamolle.
- 21
kolmas(viimeinen?) kirjoitti:
toistamiseen meni pasuuna korjaamolle, nyt hinurin kyydillä. kiihdytyksessä sammu eikä enää syttyny. prkl. saa nähdä meneekö taas 3000 egua korjaamolle.
Me korjaamolla kiitämme Passatin omistajia onnistuneesta auton valinnasta. Mikään muu ryhmä ei ole osallistunut yhtä suurella osuudella korjaamomme ylläpitoon.
- 4062.0hdi
Vw maine pysyy vaikka autot huononee vuosi vuodelta. minä menetin jo pari vuotta sitten hermot. ja ostin 406 hdi pögön. pelaa hyvin. ei ongelmia. suosittelen. ja pösö maine on mikä on vaikka auto on paljon parempi kun vw
- liimjo-8
mulla on wv-passat...nyt vika päällä kaikki mittari valot vilkuu, eikä starttaa???
onko kellään vastavaa kokemust?? - VW Passat
Outoa pulinaa VW ongelmista. ensin Seat cordoba 99 1.9 TDI. 200 tkm ja vilkun vipu vaihdettiin. VW passat 2005 variant TDI 315 tkm. Ainoastaan normaalit huollot tehty, kerran jarrupalat vaihdettu. Long life huollot kaikki 30 tkm välein, ei yhtään lyhempää väliä. Nokkahihnan vaidot 120 tkm välein.
Kerran tienpäällä rengas vaihdettu kun ruuvi meni renkaan läpi. - Pasuunat kunniaan
Taitaapi olla mun pasuunoissa sit tyyppivikkoo ku -89 variantin tauslus vaan 530 000 ja tdi -97sedanissa vasta 619 000,Kaipa niit joku joskus rempannu lie,,kuka tietää.
- Jorma4634645783468w3
Paras pätki moottoripyörän kiihdytyksessä ei ole ollut vikoja ja keulii vähän kaasusta kun kaata es tankkini spudro spädrö Keula on todella virtaviivainen ja voisin syödä sen koska se näyttää matikalta tai sämpylältä
- selvin päin?
Vähemmän aineita, enemmän asiaa.........
- Rahat hukkaan meni
Älä ainkaan osta uutta 2012 Variant mallia, ihan surkea alusta!!!
- Härkä86
Hyvä on ajaa ja tilaa riittää. Mulla 08 2,0 TDI 170hp. Suuttimet ei kestä. Eilen jäin toisen kerran tienpäälle suuttimen rikkoutumisen takia. On kuulema myös imusarjassa vuoto. Molemmat jos korjaa tulee 2000€.n remontti. Toivottavasti suutin menee takuuseen, viimeks meni. Mittarissa nyt 187tkm. Vinkkinä voin kertoa että kannattaa huollattaa huolto-ohjelman mukaan niin pysyy takuut voimassa.
- passatti1
Hei,
Jos Volswagenia etsitte, niin minulla olisi oma arvosteluni autosta. Omistan VW Passat, vm. -05, nyt ajettu n. 300 000 km.
1. Kaupunkiautoksi hyvä - Matkailuautoksi ei hyvä
2. Tavaratilaa ok., ei kuitenkaan pitkille matkoille
3. Jotain tyyppivikoja löytynyt
Ihan hyvä auto, kuitenkin vaihto kyseessä kun pitkiä automatkoja tehdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599