Voisiko joku ihan tyhjentävästi kertoa minulle, mikä liike tämä Raamattu puhuu on?
Kiios avusta!
raamattu puhuu
17
4305
Vastaukset
- hnn
itsekin tahtoisin tietää enemmän. nettisivut ainakin ovat olemassa :)
- niin vastauksen saat
Tämän lahkon väärinkäytöksistä Amerikoissa sekä siellä syntyneistä uskonnon uhreista:
http://www.carlstevens.org/index.html
- kokemuksesta..
..heidän hengellisistä kokouksistaan:
Raamattu Puhuu srk:n. ydinjulistus on se, että "kerran pelastettu, aina pelastettu" .
Eli, kun on kerran tullut Jeesukseen uskovaksi, ei mikään mahti, teko maailmassa saa sen jälkeen ihmsistä helvettiin. Vaikka alkaisi tappamaan, tuhoamaan, juomariksi, insestiksi, pedofiiliksi, huoraksi, yms, yms, eikä koskaan tekisi parannusta, sellaiset kuitenkin aina pelastuvat helvetiltä taivaaseen. Joten, heidän mielestään voi elää miten haluaa, rypeä synneisä lopunn elämämsä, eikä taivasosuus mene.
Täällä Kainuussa heillä on radio -ohjelma joka laauantai -aamu ja sitä sama sieltä tulee. Toki on seassa hyvääkin, mutta kun perusteellisesti muutoin ovat rannan lepikossa ja kauppaavat tuota kansalle.
Tarvinneeko jatkaa? Mielestäni ei.- atte1
Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...
- samoja oireita
atte1 kirjoitti:
Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...
>>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...> Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...
- samaa
just sama systeemi ja tavat, niilläkin on noita lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä tukinnassa n. 20000 tapausta.
- luettu kymmenien
atte1 kirjoitti:
>>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...
- IOKn. lukija
luettu kymmenien kirjoitti:
>>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...
Onnittelut ensin sinulle, että olet löytänyt oikean polun itsellesi.
Tämän viikon (18 huhtik. 2008) NYTistä -siitä hesarin viikoliittestä- me epäilijät voimme luesekella muutaman lukeneen ihmisen etsimisestä erilaisia ajatuksia.
Vertaillessani vanhantestamentin juttuja IOK.n teksteihin onnittelen itseäni siitä että olen löytänyt kurssin.
- sanompa jotain kokemuksesta
..siis, Raamattu Puhuu srk:n oppi on harhaoppi! Ei ole Raamatun ilmoitus se, että "kerran pelastettu, olisi aina pelastettu."
- acim lai nen
..koskaan tuomittu, siis Jumalan puolelta.
- Anonyymi
Kannattaa tulla mukaan tapahtumiin , kokouksiin ja ottaa kontaktia pastoreihin, raamattukouluun, jne siitä aloittaa . Vähitellen oppii tuntemaan tätä liikettä sisältäpäin.
- Anonyymi
En osaa tyhjentävästi selittää. Itse olen käynyt tämän liikkeen Pohjoismaisen raamattukoulun 2 vuotta kestäneen Raamattukoulun YDIN kurssin. Jotkut asiat hieman ihmetytti käy, mutta moniin asioihin myöhemmin tuli selvyyttä. Siellä on kivoja ihmisiä jotka rukolevat puolestani. Jumala ei katso syntiä läpi sormien, mutta hän pitää omistaan huolen. Raamattukoulun opiskelija.
- Anonyymi
Tyhjentävää selitystä en laita. Jokaisessa uskonnollisessa yhteisössä omat hyvät ja huonot puolet. Kysyjä voi käydä tutustumassa SRK:tasan. Jos ei miellytä, ei tarvitse käydä toistamiseen. Ei tämä SRK kaikille sovi. Toisille se sopii oikein hyvin
- Anonyymi
tämä palsta käsittelee ihmeiden oppikurssia, ei raamattu puhuu liikettä
- Anonyymi
Kannattaa lukea raamattua. Erityisesti kannattaa tutustustua Evankeliumeihin Uudesta Testamentista. Sieltä löytyy Jumalan Pelastussuunnitelma ihmisille. Jos haluatte tehdä elämänmuutoksen ja jättää synnit taakse niin opetelkaa ensiksi tuntemaan Jumalan Sana. Te, ette pääse ilman Kristusta pois kadotuksesta, jonne joudutte, jos ette halua kuulua Jumalan Lapsiin.
Henkilökohtainen usko tulee Jumalan Sanan kuulemisesta Pyhässä Hengessä.
Raitistukaa ja hylätkää entinen syntinen elämänne.
Jumala ei raksta syntiä. Kaikki, jotka haluavat rakastaa Jumalan Sanaa, eivät pyri elämään entisen elämänsä mukaan ja tekemään syntiä.- Anonyymi
Kannattaa lukea raamattua. Erityisesti kannattaa tutustustua Evankeliumeihin Uudesta Testamentista. Sieltä löytyy Jumalan Pelastussuunnitelma ihmisille. Jos haluatte tehdä elämänmuutoksen ja jättää synnit taakse niin opetelkaa ensiksi tuntemaan Jumalan Sana. Te, ette pääse ilman Kristusta pois kadotuksesta, jonne joudutte, jos ette halua kuulua Jumalan Lapsiin.
Henkilökohtainen usko tulee Jumalan Sanan kuulemisesta Pyhässä Hengessä.
Raitistukaa ja hylätkää entinen syntinen elämänne.
Jumala ei rakasta syntiä. Kaikki, jotka haluavat rakastaa Jumalan Sanaa, eivät pyri elämään entisen elämänsä mukaan ja tekemään syntiä.
- Anonyymi
Älä huoli syntisi on anteeksi annettu, jos haluat ottaa vastaan Kristuksen ja pyrkiä elämään Jumalan Sanan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316