raamattu puhuu

hillopurkki

Voisiko joku ihan tyhjentävästi kertoa minulle, mikä liike tämä Raamattu puhuu on?
Kiios avusta!

14

4025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hnn

      itsekin tahtoisin tietää enemmän. nettisivut ainakin ovat olemassa :)

    • kokemuksesta..

      ..heidän hengellisistä kokouksistaan:

      Raamattu Puhuu srk:n. ydinjulistus on se, että "kerran pelastettu, aina pelastettu" .

      Eli, kun on kerran tullut Jeesukseen uskovaksi, ei mikään mahti, teko maailmassa saa sen jälkeen ihmsistä helvettiin. Vaikka alkaisi tappamaan, tuhoamaan, juomariksi, insestiksi, pedofiiliksi, huoraksi, yms, yms, eikä koskaan tekisi parannusta, sellaiset kuitenkin aina pelastuvat helvetiltä taivaaseen. Joten, heidän mielestään voi elää miten haluaa, rypeä synneisä lopunn elämämsä, eikä taivasosuus mene.
      Täällä Kainuussa heillä on radio -ohjelma joka laauantai -aamu ja sitä sama sieltä tulee. Toki on seassa hyvääkin, mutta kun perusteellisesti muutoin ovat rannan lepikossa ja kauppaavat tuota kansalle.

      Tarvinneeko jatkaa? Mielestäni ei.

      • atte1

        Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...


      • samoja oireita
        atte1 kirjoitti:

        Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

        >>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...> Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...


      • samaa

        just sama systeemi ja tavat, niilläkin on noita lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä tukinnassa n. 20000 tapausta.


      • luettu kymmenien
        atte1 kirjoitti:

        Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

        >>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...


      • IOKn. lukija
        luettu kymmenien kirjoitti:

        >>Niimpä, Ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta! Luehan room. 8:1-39, erityisellä tarkkuudella 38-39, Puhuu pelastusvarmuudesta. Minä uskon Jumalan sanaan, muilla viis...

        Onnittelut ensin sinulle, että olet löytänyt oikean polun itsellesi.

        Tämän viikon (18 huhtik. 2008) NYTistä -siitä hesarin viikoliittestä- me epäilijät voimme luesekella muutaman lukeneen ihmisen etsimisestä erilaisia ajatuksia.

        Vertaillessani vanhantestamentin juttuja IOK.n teksteihin onnittelen itseäni siitä että olen löytänyt kurssin.


    • sanompa jotain kokemuksesta

      ..siis, Raamattu Puhuu srk:n oppi on harhaoppi! Ei ole Raamatun ilmoitus se, että "kerran pelastettu, olisi aina pelastettu."

      • acim lai nen

        ..koskaan tuomittu, siis Jumalan puolelta.


    • Anonyymi

      Kannattaa tulla mukaan tapahtumiin , kokouksiin ja ottaa kontaktia pastoreihin, raamattukouluun, jne siitä aloittaa . Vähitellen oppii tuntemaan tätä liikettä sisältäpäin.

    • Anonyymi

      En osaa tyhjentävästi selittää. Itse olen käynyt tämän liikkeen Pohjoismaisen raamattukoulun 2 vuotta kestäneen Raamattukoulun YDIN kurssin. Jotkut asiat hieman ihmetytti käy, mutta moniin asioihin myöhemmin tuli selvyyttä. Siellä on kivoja ihmisiä jotka rukolevat puolestani. Jumala ei katso syntiä läpi sormien, mutta hän pitää omistaan huolen. Raamattukoulun opiskelija.

    • Anonyymi

      Tyhjentävää selitystä en laita. Jokaisessa uskonnollisessa yhteisössä omat hyvät ja huonot puolet. Kysyjä voi käydä tutustumassa SRK:tasan. Jos ei miellytä, ei tarvitse käydä toistamiseen. Ei tämä SRK kaikille sovi. Toisille se sopii oikein hyvin

    • Anonyymi

      tämä palsta käsittelee ihmeiden oppikurssia, ei raamattu puhuu liikettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe