Canon Pixma ip4000, vika=5 välähdystä

mikähän on

Mikähän on tulostimessa vikana kun antaa vikavälähdyksiä merkkilamppuun 5 kpl eikä tietysti pelaa.
Ei ole Usbi johto edes kiinni tietsikkaan kun vilkuttelee. Ei anna testitulostusta (virtakytkintä painetaan 2välähdystä).
Musteita on, mikähän mättää.
Onko kellään sellaista manuskaa mistä näkis vikakoodin 5 -välähdystä.

6

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dejavy

      Ainakin PIXMA iP4500:ssa viisi välähdystä ilmaiseen sen, että se pahuksen siru värikasettissa on sipannut eikä se korjaannu muuten kuin ostamalla uusi kasetti. (Tein niin ja se rakkinen alkoi toimia). Minulla siis sippasi kasetin siru kohta tulostimen käyttöön oton jälkeen tulostiminen pakkauksessa tullut magenta, vaikka se oli lähes käyttämätön, vain 3 milliä vajaa. Enkä voinut sen takia tulostaa edes pelkää tekstiä mustalla! Viheliäinen vika! Ja Canonin maahantuojan huolto ilmoitti, että minun pitää lähettää viallinen kasetti tulostimen myyjälle. Eihän se nyt myyjän vika ole, jos tulostimen mukana tulee susikappale! Amerikassa sentään lähettää itse Canonin pääfirma äkkiä uuden kasetin siruvikatapauksissa. En suosittele Suomen Canonin nuukailun takia sirukasettista PIXMAA kenellekään. En usko, että mikään myyjä vaihtaa toimimattoman kasetin uuteen, väittäisi vain, että asiakas on räplännyt sirun pilalle. PIXMA iP4500 on siis liian ronkeli laite, kun ei edes mustalla voi tulostaa, jos värikasetin siru on rikki.

      • dcbD7=+P

        Suomessa vioista vastaa ensisijaisesti myyjä. Heillä taas on omat sopimuksensa tukkurin kanssa.


    • vihertkka

      Mikä on. Tulostin on 2v vanha Canon Pixma MP 550. Toimi tähän asti moitteettomasti. Aloin tulostaa 2 viikon paussin jälkeen. Musteet oli ok. Ei toiminut. Tuli ilmoitus B200. Tulostinvirhe.Irrota virtajohto ja ota yhteyttä huoltoon. Vihreä ja oranssi valo vilkkuvat. Koneen avatessani paperin luukun auetessa oli edessä este, jonka kuitenkin huomasin ja poistin heti. Mitä teen???

      • B200

        ota yhteyttä Canon-huoltoon,sieltä antavat luvan että JAS-tekniikka korjaa ja UPS-kuriiri kuljettaa ilmaiseksi,oli sama B200 ja korjaus takuun ulkopuolelta


      • B200

        teepä niin et meet partsille ja titityy ja kiitos..........


    • maamuu..

      mulla kanssa oli 2v. vanha niin teki stopin.virhe koodi sama B200,JAS-tekniikka korjasi sen takuun ulkopuolelta ja UPS-kuljetusliike haki/toi ilmaiseksi.vaihtoivat LOGIC BOARD ASSYn ja PRINT HEADin... ja noihin tulostimiin usein asennetaan ylimääräinen siru mikä laskee tulostukset ja määrätyn määrän jälkeen eivät toimi.ota netistä JAS-tekniikka OYyhteystiedot,mä varmistin ensin kun takuu just loppunut että korjaavat ilmaiseksi,taisin olla Canon (FIN) myös yhteydessä,mutta pääasia että korjasivat kuluitta takuun ulkopuolelta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe