Mikähän on tulostimessa vikana kun antaa vikavälähdyksiä merkkilamppuun 5 kpl eikä tietysti pelaa.
Ei ole Usbi johto edes kiinni tietsikkaan kun vilkuttelee. Ei anna testitulostusta (virtakytkintä painetaan 2välähdystä).
Musteita on, mikähän mättää.
Onko kellään sellaista manuskaa mistä näkis vikakoodin 5 -välähdystä.
Canon Pixma ip4000, vika=5 välähdystä
6
1129
Vastaukset
- Dejavy
Ainakin PIXMA iP4500:ssa viisi välähdystä ilmaiseen sen, että se pahuksen siru värikasettissa on sipannut eikä se korjaannu muuten kuin ostamalla uusi kasetti. (Tein niin ja se rakkinen alkoi toimia). Minulla siis sippasi kasetin siru kohta tulostimen käyttöön oton jälkeen tulostiminen pakkauksessa tullut magenta, vaikka se oli lähes käyttämätön, vain 3 milliä vajaa. Enkä voinut sen takia tulostaa edes pelkää tekstiä mustalla! Viheliäinen vika! Ja Canonin maahantuojan huolto ilmoitti, että minun pitää lähettää viallinen kasetti tulostimen myyjälle. Eihän se nyt myyjän vika ole, jos tulostimen mukana tulee susikappale! Amerikassa sentään lähettää itse Canonin pääfirma äkkiä uuden kasetin siruvikatapauksissa. En suosittele Suomen Canonin nuukailun takia sirukasettista PIXMAA kenellekään. En usko, että mikään myyjä vaihtaa toimimattoman kasetin uuteen, väittäisi vain, että asiakas on räplännyt sirun pilalle. PIXMA iP4500 on siis liian ronkeli laite, kun ei edes mustalla voi tulostaa, jos värikasetin siru on rikki.
- dcbD7=+P
Suomessa vioista vastaa ensisijaisesti myyjä. Heillä taas on omat sopimuksensa tukkurin kanssa.
- vihertkka
Mikä on. Tulostin on 2v vanha Canon Pixma MP 550. Toimi tähän asti moitteettomasti. Aloin tulostaa 2 viikon paussin jälkeen. Musteet oli ok. Ei toiminut. Tuli ilmoitus B200. Tulostinvirhe.Irrota virtajohto ja ota yhteyttä huoltoon. Vihreä ja oranssi valo vilkkuvat. Koneen avatessani paperin luukun auetessa oli edessä este, jonka kuitenkin huomasin ja poistin heti. Mitä teen???
- B200
ota yhteyttä Canon-huoltoon,sieltä antavat luvan että JAS-tekniikka korjaa ja UPS-kuriiri kuljettaa ilmaiseksi,oli sama B200 ja korjaus takuun ulkopuolelta
- B200
teepä niin et meet partsille ja titityy ja kiitos..........
- maamuu..
mulla kanssa oli 2v. vanha niin teki stopin.virhe koodi sama B200,JAS-tekniikka korjasi sen takuun ulkopuolelta ja UPS-kuljetusliike haki/toi ilmaiseksi.vaihtoivat LOGIC BOARD ASSYn ja PRINT HEADin... ja noihin tulostimiin usein asennetaan ylimääräinen siru mikä laskee tulostukset ja määrätyn määrän jälkeen eivät toimi.ota netistä JAS-tekniikka OYyhteystiedot,mä varmistin ensin kun takuu just loppunut että korjaavat ilmaiseksi,taisin olla Canon (FIN) myös yhteydessä,mutta pääasia että korjasivat kuluitta takuun ulkopuolelta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562761
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541699Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461684Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501433- 711397
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3151275The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 1561006
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25965Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m61937