Canon Pixma ip4000, vika=5 välähdystä

mikähän on

Mikähän on tulostimessa vikana kun antaa vikavälähdyksiä merkkilamppuun 5 kpl eikä tietysti pelaa.
Ei ole Usbi johto edes kiinni tietsikkaan kun vilkuttelee. Ei anna testitulostusta (virtakytkintä painetaan 2välähdystä).
Musteita on, mikähän mättää.
Onko kellään sellaista manuskaa mistä näkis vikakoodin 5 -välähdystä.

6

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dejavy

Ainakin PIXMA iP4500:ssa viisi välähdystä ilmaiseen sen, että se pahuksen siru värikasettissa on sipannut eikä se korjaannu muuten kuin ostamalla uusi kasetti. (Tein niin ja se rakkinen alkoi toimia). Minulla siis sippasi kasetin siru kohta tulostimen käyttöön oton jälkeen tulostiminen pakkauksessa tullut magenta, vaikka se oli lähes käyttämätön, vain 3 milliä vajaa. Enkä voinut sen takia tulostaa edes pelkää tekstiä mustalla! Viheliäinen vika! Ja Canonin maahantuojan huolto ilmoitti, että minun pitää lähettää viallinen kasetti tulostimen myyjälle. Eihän se nyt myyjän vika ole, jos tulostimen mukana tulee susikappale! Amerikassa sentään lähettää itse Canonin pääfirma äkkiä uuden kasetin siruvikatapauksissa. En suosittele Suomen Canonin nuukailun takia sirukasettista PIXMAA kenellekään. En usko, että mikään myyjä vaihtaa toimimattoman kasetin uuteen, väittäisi vain, että asiakas on räplännyt sirun pilalle. PIXMA iP4500 on siis liian ronkeli laite, kun ei edes mustalla voi tulostaa, jos värikasetin siru on rikki.

• dcbD7=+P

Suomessa vioista vastaa ensisijaisesti myyjä. Heillä taas on omat sopimuksensa tukkurin kanssa.

• vihertkka

Mikä on. Tulostin on 2v vanha Canon Pixma MP 550. Toimi tähän asti moitteettomasti. Aloin tulostaa 2 viikon paussin jälkeen. Musteet oli ok. Ei toiminut. Tuli ilmoitus B200. Tulostinvirhe.Irrota virtajohto ja ota yhteyttä huoltoon. Vihreä ja oranssi valo vilkkuvat. Koneen avatessani paperin luukun auetessa oli edessä este, jonka kuitenkin huomasin ja poistin heti. Mitä teen???

• B200

ota yhteyttä Canon-huoltoon,sieltä antavat luvan että JAS-tekniikka korjaa ja UPS-kuriiri kuljettaa ilmaiseksi,oli sama B200 ja korjaus takuun ulkopuolelta

• B200

teepä niin et meet partsille ja titityy ja kiitos..........

• maamuu..

mulla kanssa oli 2v. vanha niin teki stopin.virhe koodi sama B200,JAS-tekniikka korjasi sen takuun ulkopuolelta ja UPS-kuljetusliike haki/toi ilmaiseksi.vaihtoivat LOGIC BOARD ASSYn ja PRINT HEADin... ja noihin tulostimiin usein asennetaan ylimääräinen siru mikä laskee tulostukset ja määrätyn määrän jälkeen eivät toimi.ota netistä JAS-tekniikka OYyhteystiedot,mä varmistin ensin kun takuu just loppunut että korjaavat ilmaiseksi,taisin olla Canon (FIN) myös yhteydessä,mutta pääasia että korjasivat kuluitta takuun ulkopuolelta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      74
      3860
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      93
      3251
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      112
      2535
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      19
      1720
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      74
      1505
    6. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      123
      1402
    7. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      99
      1393
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      58
      1363
    9. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      55
      1103
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      58
      1083
    Aihe