Eli siis Britney suunnittelee kääntyä Islamiin ja muuttaa paparazzi poikaystävän kanssa Pakistaniin.
Mun mielipide. Pitkästä aikaan positiivinen uutinen hänestä. Pystyypähän ainakin keskittyä itseensä ja paparazzit eivät seuraa häntä.
Fanit totta kai toivovat muuta, mutta varmaan parempi näin.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/599664?spears_britney
Lavastamassa kuolemansa ja
muuttaa Pakistaniin.
2
195
Vastaukset
- ???!!!!!!!!
Uudelleen tulee hyväksikäytetyksi. Ja jos uutinen on totta(mitä vahvasti epäilen) niin mitenhän tuo häntä auttaa, korkeintaan antaa "lisä-aikaa", ja sitten lopulta oikeasti tappaakin itsensä huomatessaan, että hänkin (toi jätkä) oli vain rahojen ja julkisuuden perässä, kuten Kevinkin.
- paparazzit seuraavat
häntä jne... Britney kyllä pitääkin lähteä myös teitä faneja karkuun myös. Kun kerran kinusitte melkein keskeneräistä Blackout albmumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347