Voisitteko kertoa minulle hyviä korttitemppuja?
KoRtTiTeMpPuJa
4
1257
Vastaukset
- .---.
Katso eka pakan alimmainen kortti. Sitten levität kortit pöydälle. Jos siinä alimmaisena olis ollu vaikka risti ässä, niin sanot sille jolle teet temppua silleen että anna mulle risti ässä. Sitten se työntää sulle minkä vaan kortin, jota se ei itse saa nähdä. Katot sen kortin. jos vaikka olis ruutu kymppi, niin sanot sille, että anna mulle ruutu kymppi. Sitten se taas antaa minkä vaan kortin. Katsot sen. Jos se olis vaikka pata kasi, niin sanot sille, että nyt mä otan itselleni pata kasin. Sitten otat alimmaisen kortin, eli risti ässän. Sitten näytät ne kortit. Ne on just ne.
- Maagus Mamurra
Toki! Ambitious Card esimerkiksi on hyvä temppu.
- kalle
LoL, opettele
- BrosMagik
joo kato mun videot osoitteesta
http://www.youtube.com/brosmagik
Katto tuolta! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782