Voisitteko kertoa minulle hyviä korttitemppuja?
KoRtTiTeMpPuJa
4
1287
Vastaukset
- .---.
Katso eka pakan alimmainen kortti. Sitten levität kortit pöydälle. Jos siinä alimmaisena olis ollu vaikka risti ässä, niin sanot sille jolle teet temppua silleen että anna mulle risti ässä. Sitten se työntää sulle minkä vaan kortin, jota se ei itse saa nähdä. Katot sen kortin. jos vaikka olis ruutu kymppi, niin sanot sille, että anna mulle ruutu kymppi. Sitten se taas antaa minkä vaan kortin. Katsot sen. Jos se olis vaikka pata kasi, niin sanot sille, että nyt mä otan itselleni pata kasin. Sitten otat alimmaisen kortin, eli risti ässän. Sitten näytät ne kortit. Ne on just ne.
- Maagus Mamurra
Toki! Ambitious Card esimerkiksi on hyvä temppu.
- kalle
LoL, opettele
- BrosMagik
joo kato mun videot osoitteesta
http://www.youtube.com/brosmagik
Katto tuolta! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23914947
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?451915- 1791401
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1021300- 281189
- 122948
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80728- 75658