Voisitteko kertoa minulle hyviä korttitemppuja?
KoRtTiTeMpPuJa
4
1268
Vastaukset
- .---.
Katso eka pakan alimmainen kortti. Sitten levität kortit pöydälle. Jos siinä alimmaisena olis ollu vaikka risti ässä, niin sanot sille jolle teet temppua silleen että anna mulle risti ässä. Sitten se työntää sulle minkä vaan kortin, jota se ei itse saa nähdä. Katot sen kortin. jos vaikka olis ruutu kymppi, niin sanot sille, että anna mulle ruutu kymppi. Sitten se taas antaa minkä vaan kortin. Katsot sen. Jos se olis vaikka pata kasi, niin sanot sille, että nyt mä otan itselleni pata kasin. Sitten otat alimmaisen kortin, eli risti ässän. Sitten näytät ne kortit. Ne on just ne.
- Maagus Mamurra
Toki! Ambitious Card esimerkiksi on hyvä temppu.
- kalle
LoL, opettele
- BrosMagik
joo kato mun videot osoitteesta
http://www.youtube.com/brosmagik
Katto tuolta! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1779484Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3527194Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1066072Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen284253- 1714104
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht903842Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu933734Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353318- 1943100
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik172744