BMW r 1200 c 1998

tiedosta kiitollinen

Kuka osais neuvoa.Kylmä käynnistäessä pikku naputus kuuluu hetken todennäköisesti ventiilikoneistosta,sekä oikein kuumaksi ajettaessa tyhjäkäynnillä taas kuuluu naputusta ja aina samalta puolelta? Kiitos järkevistä avuista!

17

5320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venttiilinvälys

      Samaa tekee minunkin Cruiser, kun alkaa olla aika säätää venttiilit.

    • U.T.Elias

      Kiinnostais tietää kuinka monta R1200C -pyörää Suomessa on!
      Tietääkö kukaan tai tietääkö joku linkin/paikan josta tietoa saisi?

      • r1200c

        Onko näissä joku eri malli nimi jos esim. on kunnolinen takaistuin selkänojalla ja vm.98.Yleensä pikkunen takasatula joka kääntyy kuskin selkänojaksi.


      • Reiman
        r1200c kirjoitti:

        Onko näissä joku eri malli nimi jos esim. on kunnolinen takaistuin selkänojalla ja vm.98.Yleensä pikkunen takasatula joka kääntyy kuskin selkänojaksi.

        Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.

        Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.

        Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
        1998: 39 kpl
        1999: 27 kpl
        2000: 27 kpl
        2001: 19 kpl

        Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä.


      • 1200c
        Reiman kirjoitti:

        Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.

        Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.

        Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
        1998: 39 kpl
        1999: 27 kpl
        2000: 27 kpl
        2001: 19 kpl

        Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä.

        Mistä tietää mikä malli lukeeko rek.otteessa vai mistä sen eroittaa?


      • Reiman
        1200c kirjoitti:

        Mistä tietää mikä malli lukeeko rek.otteessa vai mistä sen eroittaa?

        Pyöräsi on vuosimallin perusteella Classic, muut mallit tulivat myöhemmin.

        Avangarde erottaa Classicista mm. mustaksi maalatuista moottorilohkoista ja mustasta kardaanista. "Etuteleskoopit" on maalattu, Clasicissahan ne ovat kirkkaat.

        Independent on helppo tunnistaa kaksivärimaalauksestaan. Lisäksi siinä on kokoalumiiniset vanteet, kun muissa on pinnapyörät.


      • U.T.Elias
        Reiman kirjoitti:

        Pyöräsi on vuosimallin perusteella Classic, muut mallit tulivat myöhemmin.

        Avangarde erottaa Classicista mm. mustaksi maalatuista moottorilohkoista ja mustasta kardaanista. "Etuteleskoopit" on maalattu, Clasicissahan ne ovat kirkkaat.

        Independent on helppo tunnistaa kaksivärimaalauksestaan. Lisäksi siinä on kokoalumiiniset vanteet, kun muissa on pinnapyörät.

        Kiitos, "Reiman", asiallisista tiedoista!
        R1200C;hen saa vallan paljon tarpeellisia ja mielenkiintoisia varusteita mm osoitteesta
        http://www.wunderlich.de/


      • vai mikä?
        Reiman kirjoitti:

        Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.

        Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.

        Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
        1998: 39 kpl
        1999: 27 kpl
        2000: 27 kpl
        2001: 19 kpl

        Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä.

        "Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää..."
        Ilmoittamasi kappalemäärt ynnäten saan kokonaismääräksi 112. Onko ilmoittamasi tiedot tosia??


      • Reiman
        vai mikä? kirjoitti:

        "Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää..."
        Ilmoittamasi kappalemäärt ynnäten saan kokonaismääräksi 112. Onko ilmoittamasi tiedot tosia??

        Nuo tuontitiedot ovat maahantuojan ilmoittamat.

        Mutta siitä puuttuivat tiedot vuosilta 2002- 2004, joten sen jouduin arvioimaan. Siitä heitto.

        Tuonti on ollut noina vuosina todella vähäistä, esimerkiksi Montaukin olen sattunut näkemään liikenteessä yhden kerran Lahdessa.


      • R 1200c
        Reiman kirjoitti:

        Nuo tuontitiedot ovat maahantuojan ilmoittamat.

        Mutta siitä puuttuivat tiedot vuosilta 2002- 2004, joten sen jouduin arvioimaan. Siitä heitto.

        Tuonti on ollut noina vuosina todella vähäistä, esimerkiksi Montaukin olen sattunut näkemään liikenteessä yhden kerran Lahdessa.

        Mitähän ölyä suosittelisitte kyseiseen pyörään ja viskositeetti ?


      • Reiman
        R 1200c kirjoitti:

        Mitähän ölyä suosittelisitte kyseiseen pyörään ja viskositeetti ?

        Bemassahan on kuiva kytkin, joten normaalia moottoripyöräöljyn lisäaineistusta ei tarvita.
        Autoöljy käy hyvin.

        Itse olen käyttänyt enimmäkseen Hong Kongista ostettua Mobil Rally Formula 5W-50:stä.

        Ehkä vielä parempi olisi alarajaltaan korkeampi, tuollainen 15W-50 täyssynteettinen. Se ei ole aivan yhtä juoksevaa ja venttiilikoneiston voitelu on varmempaa. Bonuksena vielä hiljaisemmat mekaaniset äänet.


      • tieto..
        Reiman kirjoitti:

        Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.

        Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.

        Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
        1998: 39 kpl
        1999: 27 kpl
        2000: 27 kpl
        2001: 19 kpl

        Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä.

        Joskus olen tuota pyörien määrää miettinyt. Itse ajelen -03 Classicilla. Ostettu uutena Saksasta ja toin muuttona suomeen. Myymässä en ole vaan silti seurailen myynnissä ja keskusteluissa liikkuvia pyöriä. Aika harvoin tulee liikenteessä vastaan. Osa on pidetty tosi huonosti ja näyttää jo kaukaa rähjäsiltä. Stadissa näin yhden jolla ajettu 130 t viime kesänä, mitä lie mittarissa nyt. Yhden 850 cm3 oon kans nähny vuosia sitten. Kohtuullisen vähän pyöriä suomessa minun mielestä. Ehkä uuden hankintahinta on verottanut sillon aikanaan..


      • pidetty!
        tieto.. kirjoitti:

        Joskus olen tuota pyörien määrää miettinyt. Itse ajelen -03 Classicilla. Ostettu uutena Saksasta ja toin muuttona suomeen. Myymässä en ole vaan silti seurailen myynnissä ja keskusteluissa liikkuvia pyöriä. Aika harvoin tulee liikenteessä vastaan. Osa on pidetty tosi huonosti ja näyttää jo kaukaa rähjäsiltä. Stadissa näin yhden jolla ajettu 130 t viime kesänä, mitä lie mittarissa nyt. Yhden 850 cm3 oon kans nähny vuosia sitten. Kohtuullisen vähän pyöriä suomessa minun mielestä. Ehkä uuden hankintahinta on verottanut sillon aikanaan..

        Mie en oo kyllä tavannut "huonosti" pidettyjä - suurin osa on ollu tosi hienoja.
        Tässä linkissä yksi
        http://www.suomenidoli.com/kuva/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=3


      • yleistystä..
        pidetty! kirjoitti:

        Mie en oo kyllä tavannut "huonosti" pidettyjä - suurin osa on ollu tosi hienoja.
        Tässä linkissä yksi
        http://www.suomenidoli.com/kuva/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=3

        Ainakin pari minun mielestä huonosti pidettyä olen nähnyt. Toisella oli vielä kaaduttu ja komeet jurmut toisessa kylessä. Myytävänä on kans ollut sellanen mistä mittaria ruuvattu, näkee selvästi kun katsoo pyörän kulumia ja kilometrejä. Pyörä kun on sen tyylinen et ei oikein näytä miltään jos päästää rahjäseks ja pitää rapasena. Sulla kyllä komeessa kunnossa, vaan ei varmaan ole siinä myllyssä kauheesti mittarissa kilometrejäkään.


      • Boxer tarvii
        R 1200c kirjoitti:

        Mitähän ölyä suosittelisitte kyseiseen pyörään ja viskositeetti ?

        Kyllä näin perinteiseen moottorikonstruktioon kannattaa laittaa mineraaliöljyä jo ihan tehtaan virallisen suosituksenkin eli huoltokirjan mukaan. Synteettiset on liian "luiruja" tällaiseen ilma/öljyjäähdytteiseen koneeseen... Vaikkapa Castrol GP.


      • pidetty!
        yleistystä.. kirjoitti:

        Ainakin pari minun mielestä huonosti pidettyä olen nähnyt. Toisella oli vielä kaaduttu ja komeet jurmut toisessa kylessä. Myytävänä on kans ollut sellanen mistä mittaria ruuvattu, näkee selvästi kun katsoo pyörän kulumia ja kilometrejä. Pyörä kun on sen tyylinen et ei oikein näytä miltään jos päästää rahjäseks ja pitää rapasena. Sulla kyllä komeessa kunnossa, vaan ei varmaan ole siinä myllyssä kauheesti mittarissa kilometrejäkään.

        Pyörä on 2000 mallia ja mittarissa vajaat 30 000 km. Siis kahdeksan pitkää vuotta silti pyörä ei häpeä ikäänsä.


      • on SE
        pidetty! kirjoitti:

        Pyörä on 2000 mallia ja mittarissa vajaat 30 000 km. Siis kahdeksan pitkää vuotta silti pyörä ei häpeä ikäänsä.

        Nätti pyörä!
        Bemu ei muistuta mitään muuta merkkiä, se on ylpeästi oma itsensä omine teknisine ja ulkonäöllisine erikoisuuksineen.
        Toisaalta BMW:n status on moottoripyörien puolella yhtä voimakas kuin autojenkin puolella. Pyörä ei ole halpa, ei tavanomainen. Se on BMW.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe