Kuka osais neuvoa.Kylmä käynnistäessä pikku naputus kuuluu hetken todennäköisesti ventiilikoneistosta,sekä oikein kuumaksi ajettaessa tyhjäkäynnillä taas kuuluu naputusta ja aina samalta puolelta? Kiitos järkevistä avuista!
BMW r 1200 c 1998
17
5454
Vastaukset
- venttiilinvälys
Samaa tekee minunkin Cruiser, kun alkaa olla aika säätää venttiilit.
- U.T.Elias
Kiinnostais tietää kuinka monta R1200C -pyörää Suomessa on!
Tietääkö kukaan tai tietääkö joku linkin/paikan josta tietoa saisi?- r1200c
Onko näissä joku eri malli nimi jos esim. on kunnolinen takaistuin selkänojalla ja vm.98.Yleensä pikkunen takasatula joka kääntyy kuskin selkänojaksi.
- Reiman
r1200c kirjoitti:
Onko näissä joku eri malli nimi jos esim. on kunnolinen takaistuin selkänojalla ja vm.98.Yleensä pikkunen takasatula joka kääntyy kuskin selkänojaksi.
Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.
Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.
Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
1998: 39 kpl
1999: 27 kpl
2000: 27 kpl
2001: 19 kpl
Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä. - 1200c
Reiman kirjoitti:
Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.
Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.
Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
1998: 39 kpl
1999: 27 kpl
2000: 27 kpl
2001: 19 kpl
Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä.Mistä tietää mikä malli lukeeko rek.otteessa vai mistä sen eroittaa?
- Reiman
1200c kirjoitti:
Mistä tietää mikä malli lukeeko rek.otteessa vai mistä sen eroittaa?
Pyöräsi on vuosimallin perusteella Classic, muut mallit tulivat myöhemmin.
Avangarde erottaa Classicista mm. mustaksi maalatuista moottorilohkoista ja mustasta kardaanista. "Etuteleskoopit" on maalattu, Clasicissahan ne ovat kirkkaat.
Independent on helppo tunnistaa kaksivärimaalauksestaan. Lisäksi siinä on kokoalumiiniset vanteet, kun muissa on pinnapyörät. - U.T.Elias
Reiman kirjoitti:
Pyöräsi on vuosimallin perusteella Classic, muut mallit tulivat myöhemmin.
Avangarde erottaa Classicista mm. mustaksi maalatuista moottorilohkoista ja mustasta kardaanista. "Etuteleskoopit" on maalattu, Clasicissahan ne ovat kirkkaat.
Independent on helppo tunnistaa kaksivärimaalauksestaan. Lisäksi siinä on kokoalumiiniset vanteet, kun muissa on pinnapyörät.Kiitos, "Reiman", asiallisista tiedoista!
R1200C;hen saa vallan paljon tarpeellisia ja mielenkiintoisia varusteita mm osoitteesta
http://www.wunderlich.de/ - vai mikä?
Reiman kirjoitti:
Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.
Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.
Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
1998: 39 kpl
1999: 27 kpl
2000: 27 kpl
2001: 19 kpl
Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä."Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää..."
Ilmoittamasi kappalemäärt ynnäten saan kokonaismääräksi 112. Onko ilmoittamasi tiedot tosia?? - Reiman
vai mikä? kirjoitti:
"Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää..."
Ilmoittamasi kappalemäärt ynnäten saan kokonaismääräksi 112. Onko ilmoittamasi tiedot tosia??Nuo tuontitiedot ovat maahantuojan ilmoittamat.
Mutta siitä puuttuivat tiedot vuosilta 2002- 2004, joten sen jouduin arvioimaan. Siitä heitto.
Tuonti on ollut noina vuosina todella vähäistä, esimerkiksi Montaukin olen sattunut näkemään liikenteessä yhden kerran Lahdessa. - R 1200c
Reiman kirjoitti:
Nuo tuontitiedot ovat maahantuojan ilmoittamat.
Mutta siitä puuttuivat tiedot vuosilta 2002- 2004, joten sen jouduin arvioimaan. Siitä heitto.
Tuonti on ollut noina vuosina todella vähäistä, esimerkiksi Montaukin olen sattunut näkemään liikenteessä yhden kerran Lahdessa.Mitähän ölyä suosittelisitte kyseiseen pyörään ja viskositeetti ?
- Reiman
R 1200c kirjoitti:
Mitähän ölyä suosittelisitte kyseiseen pyörään ja viskositeetti ?
Bemassahan on kuiva kytkin, joten normaalia moottoripyöräöljyn lisäaineistusta ei tarvita.
Autoöljy käy hyvin.
Itse olen käyttänyt enimmäkseen Hong Kongista ostettua Mobil Rally Formula 5W-50:stä.
Ehkä vielä parempi olisi alarajaltaan korkeampi, tuollainen 15W-50 täyssynteettinen. Se ei ole aivan yhtä juoksevaa ja venttiilikoneiston voitelu on varmempaa. Bonuksena vielä hiljaisemmat mekaaniset äänet. - tieto..
Reiman kirjoitti:
Sillä alkuperäisellä satulalla ei vaimoa kuljeteta, joten moni on hankkinut lisävarustesatulan.
Mallimerkit ovat Classic, Avantcarde,Independent ja Montauk. Classicia oli vielä myös 850 cm3 koneella. Se on hyvin harvinainen, sitä tuotiin 8 kappaletta virallista tietä.
Maahantuojan tuontinumerot ovat 1 200 C:lle:
1998: 39 kpl
1999: 27 kpl
2000: 27 kpl
2001: 19 kpl
Virallisesti on tuotu siis jotain 130 pyörää ja sitten päälle käytettynä tuodut, joista kukaan ei tiedä lukua. Luulisin joitain kymmeniä.Joskus olen tuota pyörien määrää miettinyt. Itse ajelen -03 Classicilla. Ostettu uutena Saksasta ja toin muuttona suomeen. Myymässä en ole vaan silti seurailen myynnissä ja keskusteluissa liikkuvia pyöriä. Aika harvoin tulee liikenteessä vastaan. Osa on pidetty tosi huonosti ja näyttää jo kaukaa rähjäsiltä. Stadissa näin yhden jolla ajettu 130 t viime kesänä, mitä lie mittarissa nyt. Yhden 850 cm3 oon kans nähny vuosia sitten. Kohtuullisen vähän pyöriä suomessa minun mielestä. Ehkä uuden hankintahinta on verottanut sillon aikanaan..
- pidetty!
tieto.. kirjoitti:
Joskus olen tuota pyörien määrää miettinyt. Itse ajelen -03 Classicilla. Ostettu uutena Saksasta ja toin muuttona suomeen. Myymässä en ole vaan silti seurailen myynnissä ja keskusteluissa liikkuvia pyöriä. Aika harvoin tulee liikenteessä vastaan. Osa on pidetty tosi huonosti ja näyttää jo kaukaa rähjäsiltä. Stadissa näin yhden jolla ajettu 130 t viime kesänä, mitä lie mittarissa nyt. Yhden 850 cm3 oon kans nähny vuosia sitten. Kohtuullisen vähän pyöriä suomessa minun mielestä. Ehkä uuden hankintahinta on verottanut sillon aikanaan..
Mie en oo kyllä tavannut "huonosti" pidettyjä - suurin osa on ollu tosi hienoja.
Tässä linkissä yksi
http://www.suomenidoli.com/kuva/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=3 - yleistystä..
pidetty! kirjoitti:
Mie en oo kyllä tavannut "huonosti" pidettyjä - suurin osa on ollu tosi hienoja.
Tässä linkissä yksi
http://www.suomenidoli.com/kuva/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=3Ainakin pari minun mielestä huonosti pidettyä olen nähnyt. Toisella oli vielä kaaduttu ja komeet jurmut toisessa kylessä. Myytävänä on kans ollut sellanen mistä mittaria ruuvattu, näkee selvästi kun katsoo pyörän kulumia ja kilometrejä. Pyörä kun on sen tyylinen et ei oikein näytä miltään jos päästää rahjäseks ja pitää rapasena. Sulla kyllä komeessa kunnossa, vaan ei varmaan ole siinä myllyssä kauheesti mittarissa kilometrejäkään.
- Boxer tarvii
R 1200c kirjoitti:
Mitähän ölyä suosittelisitte kyseiseen pyörään ja viskositeetti ?
Kyllä näin perinteiseen moottorikonstruktioon kannattaa laittaa mineraaliöljyä jo ihan tehtaan virallisen suosituksenkin eli huoltokirjan mukaan. Synteettiset on liian "luiruja" tällaiseen ilma/öljyjäähdytteiseen koneeseen... Vaikkapa Castrol GP.
- pidetty!
yleistystä.. kirjoitti:
Ainakin pari minun mielestä huonosti pidettyä olen nähnyt. Toisella oli vielä kaaduttu ja komeet jurmut toisessa kylessä. Myytävänä on kans ollut sellanen mistä mittaria ruuvattu, näkee selvästi kun katsoo pyörän kulumia ja kilometrejä. Pyörä kun on sen tyylinen et ei oikein näytä miltään jos päästää rahjäseks ja pitää rapasena. Sulla kyllä komeessa kunnossa, vaan ei varmaan ole siinä myllyssä kauheesti mittarissa kilometrejäkään.
Pyörä on 2000 mallia ja mittarissa vajaat 30 000 km. Siis kahdeksan pitkää vuotta silti pyörä ei häpeä ikäänsä.
- on SE
pidetty! kirjoitti:
Pyörä on 2000 mallia ja mittarissa vajaat 30 000 km. Siis kahdeksan pitkää vuotta silti pyörä ei häpeä ikäänsä.
Nätti pyörä!
Bemu ei muistuta mitään muuta merkkiä, se on ylpeästi oma itsensä omine teknisine ja ulkonäöllisine erikoisuuksineen.
Toisaalta BMW:n status on moottoripyörien puolella yhtä voimakas kuin autojenkin puolella. Pyörä ei ole halpa, ei tavanomainen. Se on BMW.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876