VakuutusGallup

900rrPyörille

Tere !
Olen ostamassa toista pyörää ensi kaudeksi ja ajattelin vähän kysellä minkä hintaiseksi tulee vakuutukset esim -97vm 900rr ?
edellisenä kautena ajoaika oli 7kk.
Tapiolan sivulta löytyy laskuri mutta se on tehty uusille pyörille(näin sanoivat asiakaspalvelusta),ihmettelen miksi sieltä pitää kuitenkin valita kaikki vuosimallit ym :)

7

1687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knulli

Ostin 1000cc matkaenduron viime kesänä (eka pyörä).Otin vakuutuksen ympärivuotiseksi ja Pohjolasta liikennevakuutus kasko tuli maksamaan reilu 600 €/vuosi. Bonukset lähti suoraan 20 %:sta. Käsittääkseni hintaan vaikuttaa sukupuoli, ikä ja kuutiotilavuus.Vaihtelee kuitenkin yhtiöittäin. Samoin on varmaan eroja, jos haluat vakuutuksen vain ajokaudeksi.Ohessa Pohjolan laskuriin linkki https://www.pohjola.fi/YKY/Vakuutus/_Lomakkeet/MittaturvaLaskuri/

• LaskuriPaikkaansa

ok.
        Koitin laskea tuolla pohjolan laskurilla 97vm 900rr vakuutuksen niin se tekisi noin 600euroa osakaskon kanssa 40% bonuksella.
        Bonukset ilmeisesti saa siirrettyä nykyisestä tapiolasta pohjolaan?

• Olis kiva tietää miten saavat minulle pääkaupunkiseudulla asuvalle 42v Varadero-kuskille hinnaksi järjestään 1000 euroa.
        Pohjolan tarjous 970€. Onko 600€ iästä vai paikkakunnasta vai kaikista näistä johtuva erotus?

• jay kirjoitti:

Olis kiva tietää miten saavat minulle pääkaupunkiseudulla asuvalle 42v Varadero-kuskille hinnaksi järjestään 1000 euroa.
        Pohjolan tarjous 970€. Onko 600€ iästä vai paikkakunnasta vai kaikista näistä johtuva erotus?

Niinhän se on että asuinpaikka ratkaisee.
        Mulla on täällä vähän syrjemmällä hinta n:600

• Minä vaihdoin viime keväänä Pohjolasta Turvaan, oli vielä silloin muutaman euron kalliimpi mutta koska Turvasta saa 10%:n bonusalennuksen vuodessa Pohjolan 5%:n sijaan niin se kannattaa jo nyt.
      Huomioipa tämä myös, pitemmän päälle ajatellessa.

• Sklibo

Minulla on 1100 Shadow -88 ja vakuutukset Lähivakuutuksessa.

Minulle tarjottiin viime vuonna jatkuvaa vakuutusta ja pyysin tarjousta.
      Sain sen ja ilmeni että seisontavakuutus malli on halvempi kuin ympärivuotinen, jos esim. ajoaikaa pitää 6 kk. Jos pitää ajossa 7 kk, hinta oli sen verran alempi ettei ole merkitystä.
      Jos ajokautta pitää enemmän kuin 7 kk, tulee ympäri vuotuinen vakuutus halvemmaksi.

• LångvikinMotörhed

ympärivuotinen laajakasko joka kaikkineen on jotain 650€,
      pyörä on Honda Shadow VT 600/96

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      59
      5687
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      96
      5022
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      355
      3985
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      140
      3272
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      47
      2749
    6. Käykö tiekarhu tasapuolisesti Hyrynsalmen teillä??

Mitä olette mieltä?
      Hyrynsalmi
      25
      2098
    7. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      116
      2054
    8. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      10
      1917
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      248
      1872
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      83
      1863
    Aihe