Moikka oon menossa saigon&nha trang yhdistelmä lomalle 15.2 2008 ne joka ovat käyneet kertokaa kokemusista onko halvenpaa kun thaimaassa ruoka ynnä muu
saigon&nha trang
4
1503
Vastaukset
- ion82
Terve.
Olemme myös lähdössä 15.2.2008 samalle yhdistelmä matkalle.
Olisi myös mukava kuulla kokemuksia paikoista.
Kokemuksia hotelleista?
Saigonissa / Windsor plaza hotelli
Nha Trang / Asia paradise hotelli
Sukellus kursseista?- kaizur2
Kiitti viestistä kaveri tuli just saigonista kyselen siltä missä kanattaa käydä ja muutenkin rahan vaihtö ja muita juttuja mulla on hotellit
saigon/Equatorial
Nha trang nha trang lodge
toi mun kaveri harrastaa sukellusta kyselen siltä millaisa oli - Isa
kaizur2 kirjoitti:
Kiitti viestistä kaveri tuli just saigonista kyselen siltä missä kanattaa käydä ja muutenkin rahan vaihtö ja muita juttuja mulla on hotellit
saigon/Equatorial
Nha trang nha trang lodge
toi mun kaveri harrastaa sukellusta kyselen siltä millaisa oliHei
Tulimma kuukausi sitten Vietnamista. Siellä on huomattavasti halvempaa kuin Thaimaassa, ruoka, liikkuminen, ostokset yleensä kaikki. Siellä kannattaa teettä mm. kenkiä. Silmälasit on tosi edullisia ja toimitus nopeaa, 15 min. Vaatteet on hyviä ja edullisia. Esim.T-paidat euron, puuvilla neuleet 4 euroa, farkut lähti 5 eurolla. Ihmiset on tosi ystävällisiä ja aitoja. Kauppiaat eivät tyrkytä tuotteita vaikka esittelevät niitä innokkaasti eli eivät loukkaannu jos et osta. Rahan vaihto on kätevää hotellissa, ei vaihtopalkkioita. Lisäksi nostoautomaatteja on runsaasti.
Hotelli Lodgen edessä on paikallinen opas nimeltään Thao. Hän on erittäin luotettava ja oiva apua.Hän puhuu englantia ja jonkin verran suomea. Voin suositella hänen palvelujaan. Hänet löytää Longea vastapäätä rannan puolelta.
Hyvää matkaa! - kaizur2
Isa kirjoitti:
Hei
Tulimma kuukausi sitten Vietnamista. Siellä on huomattavasti halvempaa kuin Thaimaassa, ruoka, liikkuminen, ostokset yleensä kaikki. Siellä kannattaa teettä mm. kenkiä. Silmälasit on tosi edullisia ja toimitus nopeaa, 15 min. Vaatteet on hyviä ja edullisia. Esim.T-paidat euron, puuvilla neuleet 4 euroa, farkut lähti 5 eurolla. Ihmiset on tosi ystävällisiä ja aitoja. Kauppiaat eivät tyrkytä tuotteita vaikka esittelevät niitä innokkaasti eli eivät loukkaannu jos et osta. Rahan vaihto on kätevää hotellissa, ei vaihtopalkkioita. Lisäksi nostoautomaatteja on runsaasti.
Hotelli Lodgen edessä on paikallinen opas nimeltään Thao. Hän on erittäin luotettava ja oiva apua.Hän puhuu englantia ja jonkin verran suomea. Voin suositella hänen palvelujaan. Hänet löytää Longea vastapäätä rannan puolelta.
Hyvää matkaa!Kiiti vaan viestistä eiköhän noilla pääse jo alkuun vielä pari viikkkoa ja sitten matkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3943278Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151536En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481165
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857