Moikka oon menossa saigon&nha trang yhdistelmä lomalle 15.2 2008 ne joka ovat käyneet kertokaa kokemusista onko halvenpaa kun thaimaassa ruoka ynnä muu
saigon&nha trang
4
1529
Vastaukset
- ion82
Terve.
Olemme myös lähdössä 15.2.2008 samalle yhdistelmä matkalle.
Olisi myös mukava kuulla kokemuksia paikoista.
Kokemuksia hotelleista?
Saigonissa / Windsor plaza hotelli
Nha Trang / Asia paradise hotelli
Sukellus kursseista?- kaizur2
Kiitti viestistä kaveri tuli just saigonista kyselen siltä missä kanattaa käydä ja muutenkin rahan vaihtö ja muita juttuja mulla on hotellit
saigon/Equatorial
Nha trang nha trang lodge
toi mun kaveri harrastaa sukellusta kyselen siltä millaisa oli - Isa
kaizur2 kirjoitti:
Kiitti viestistä kaveri tuli just saigonista kyselen siltä missä kanattaa käydä ja muutenkin rahan vaihtö ja muita juttuja mulla on hotellit
saigon/Equatorial
Nha trang nha trang lodge
toi mun kaveri harrastaa sukellusta kyselen siltä millaisa oliHei
Tulimma kuukausi sitten Vietnamista. Siellä on huomattavasti halvempaa kuin Thaimaassa, ruoka, liikkuminen, ostokset yleensä kaikki. Siellä kannattaa teettä mm. kenkiä. Silmälasit on tosi edullisia ja toimitus nopeaa, 15 min. Vaatteet on hyviä ja edullisia. Esim.T-paidat euron, puuvilla neuleet 4 euroa, farkut lähti 5 eurolla. Ihmiset on tosi ystävällisiä ja aitoja. Kauppiaat eivät tyrkytä tuotteita vaikka esittelevät niitä innokkaasti eli eivät loukkaannu jos et osta. Rahan vaihto on kätevää hotellissa, ei vaihtopalkkioita. Lisäksi nostoautomaatteja on runsaasti.
Hotelli Lodgen edessä on paikallinen opas nimeltään Thao. Hän on erittäin luotettava ja oiva apua.Hän puhuu englantia ja jonkin verran suomea. Voin suositella hänen palvelujaan. Hänet löytää Longea vastapäätä rannan puolelta.
Hyvää matkaa! - kaizur2
Isa kirjoitti:
Hei
Tulimma kuukausi sitten Vietnamista. Siellä on huomattavasti halvempaa kuin Thaimaassa, ruoka, liikkuminen, ostokset yleensä kaikki. Siellä kannattaa teettä mm. kenkiä. Silmälasit on tosi edullisia ja toimitus nopeaa, 15 min. Vaatteet on hyviä ja edullisia. Esim.T-paidat euron, puuvilla neuleet 4 euroa, farkut lähti 5 eurolla. Ihmiset on tosi ystävällisiä ja aitoja. Kauppiaat eivät tyrkytä tuotteita vaikka esittelevät niitä innokkaasti eli eivät loukkaannu jos et osta. Rahan vaihto on kätevää hotellissa, ei vaihtopalkkioita. Lisäksi nostoautomaatteja on runsaasti.
Hotelli Lodgen edessä on paikallinen opas nimeltään Thao. Hän on erittäin luotettava ja oiva apua.Hän puhuu englantia ja jonkin verran suomea. Voin suositella hänen palvelujaan. Hänet löytää Longea vastapäätä rannan puolelta.
Hyvää matkaa!Kiiti vaan viestistä eiköhän noilla pääse jo alkuun vielä pari viikkkoa ja sitten matkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän622868Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1272559Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli22199Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on81772Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi171584Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.3321431En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa601429On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi711164- 221141
- 821107