Minua kypsyttää se että pitkäänkin vastaukseen tulee yleensä kommentiksi vain lyhyt, älytön kysymys.
Ja miksi vastaukseen tulee aina takaisin älytön kysymys!
Tai sitten aloituksena on 50 vuotta vanha vitsi.
Tai sitten joku "Teinitarina", pimpistä ja pippelistä, vaarista ja mummosta.
Kai teistä joku on kykenevä kirjoittamaan? Oikein?
Siis kirjoittamaan, ei kommentoimaan jollakin "tekohauskalla".
Kaipaisin ihan aivoja.
Ja olen ihan itse, minä en käytä muita "puskanikkejä".
Minä olen nyt, aina ja ainoastaan: HTZA.
Idiootit, Ystävät
71
2715
Vastaukset
Siteeraan aloitustasi: "Kaipaisin ihan aivoja."
Mitä tuo kertonee ;DDDDD- HTZA
Mukava kysymys.
Se vain on niin, kuin missä tahansa kommunikoinnissa. Ei kertakaikkiaan löydy montaa sellaista ihmistä, joiden ajatukset ja asiohin paneutuminen olisi balanssissa ja 'kieli' yhteinen.
Ei myöskään ole montaa sellaista aihetta, että siihen löytyy 'sellaista' laajaa kiinnostusta tai omakohtaista erilaista sanottavaa ja joille olisi mietitty perustelu tai, keskustelu johtaisi siihen, että mietiittäisiin se perustelu, johon mielipiteensä nojaa..
Ei ole realistista odottaa, että palstan ilmettä/tapoja voisi mikään mahti muuttaa, on vain tehtävä omalta kohdalta niin, kuin oikeaksi tuntee ja antaa karavaanin kulkea.
Myös on niin, että täällä, kuin elämässä yleensä, meidän pitää sopeuttaa omat mieltymykset ympäristön "vaatimuksiin" niin pitkälle, kuin oma tarve ja ympäristö kulloinkin minimissään vaatii.- HTZA
ja perusteltu.
Huomasit myös, vaikka ymmärsit väärin, että minä en todallakaan hae "Balanssia".
Laajasanaista kiukuttelua minä haen. HTZA kirjoitti:
ja perusteltu.
Huomasit myös, vaikka ymmärsit väärin, että minä en todallakaan hae "Balanssia".
Laajasanaista kiukuttelua minä haen.En ymmärtänyt väärin!
Sanoin:"..., joiden ajatukset ja asioihin paneutuminen olisi balanssissa ja 'kieli'yhteinen".
Se on:
Ajatukset = lähestymistapa
Paneutuminen asioihin = kiinnostus ko.aiheeseen = intesiteetti.
Balanssi = keskustelijoiden homogeenisyys
Yhteinen 'kieli' = kommunikointitaito/(taso)- HTZA
emw34 kirjoitti:
En ymmärtänyt väärin!
Sanoin:"..., joiden ajatukset ja asioihin paneutuminen olisi balanssissa ja 'kieli'yhteinen".
Se on:
Ajatukset = lähestymistapa
Paneutuminen asioihin = kiinnostus ko.aiheeseen = intesiteetti.
Balanssi = keskustelijoiden homogeenisyys
Yhteinen 'kieli' = kommunikointitaito/(taso)PO: Homogeenisuus..
:) - HTZA
emw34 kirjoitti:
vain muistaisin huomennakin!:))
aamulla 05.15
Sinuakin varten.
06.10 lähden töihin.
- tammikuun likka
Tuleehan sitä kirjoteltua yhtä ja toista ja mikä sillä hetkellä on kiinnostava tai haluaa ottaa kantaa.
Jostakin alotuksesta tai kommentista ei aina selviä, onko se kirjoitettu huumorilla vai onko ihan tosissaan. Ehkäpä ne vastaukset ovat sitten sen näköisiä. Täällä se on hyvin monesti todettu näkymättömyys, kun ne ilmeet ja äänensävyt eivät tule esille :)- namisuku
...minua arvostellaan siitä, että Edes Yritän saada Jotain (Väriä) tähän Kirjoittamiseen:()
Eipä Ole Oikein Reilua:( - tammikuun likka
namisuku kirjoitti:
...minua arvostellaan siitä, että Edes Yritän saada Jotain (Väriä) tähän Kirjoittamiseen:()
Eipä Ole Oikein Reilua:(Mä olen tulkinnut nuo sinun isot kirjaimet sanan painotukseksi ja hymiöt sen mukaan :)) Aika hyvin taidan osata tulkita. Menikö yhtään oikeaan?
- HTZA
kolmas vastaukseni aloitukseeni.
Aina vaan paranee.
Mukana on mukavia ajattelijoita.
Minun vikani on kyllä se että luulen huomaavani ne huumorialoitukset. Aina en onnistu. ja saan haukkuja ilkeydestäni tms.
Osasyynä on kyllä kieroutunut huumorintajunikin. - t.l.
HTZA kirjoitti:
Aina vaan paranee.
Minun vikani on kyllä se että luulen huomaavani ne huumorialoitukset. Aina en onnistu. ja saan haukkuja ilkeydestäni tms.
Osasyynä on kyllä kieroutunut huumorintajunikin.Ajattelet eri tavalla. Se ei liene kovinkaan huono asia, varsinkaan, kun eteen tulee asia, jossa on ajateltava monella eri tavalla. Ehkä ymmärrät ajatukseni juoksua :( ja vaikeasti tehtyä selontekoa.
- HTZA
t.l. kirjoitti:
Ajattelet eri tavalla. Se ei liene kovinkaan huono asia, varsinkaan, kun eteen tulee asia, jossa on ajateltava monella eri tavalla. Ehkä ymmärrät ajatukseni juoksua :( ja vaikeasti tehtyä selontekoa.
tapaa ajatella, mitä on, sisältävät myös sinut.
Ymmärrän sinuakin ihan hyvin. - namisuku
tammikuun likka kirjoitti:
Mä olen tulkinnut nuo sinun isot kirjaimet sanan painotukseksi ja hymiöt sen mukaan :)) Aika hyvin taidan osata tulkita. Menikö yhtään oikeaan?
...Kun Edes Sinä Osaat Lukea Minua=D
(Mutta ei niinkuin Avointa Kirjaa;) - HTZA
Eikö sinulla ole huumorintajua edes?
- t.l.
HTZA kirjoitti:
Eikö sinulla ole huumorintajua edes?
Nyt tuli "toteen näytettyä", et nähnyt ilmettäni etkä kuullut äänensävyäni. Näin helposti tulee näissä keksusteluissa väärin ymmärretyksi.
Siis onko minulla huumorintajua, ehkä on ehkä ei ;) - HTZA
t.l. kirjoitti:
Nyt tuli "toteen näytettyä", et nähnyt ilmettäni etkä kuullut äänensävyäni. Näin helposti tulee näissä keksusteluissa väärin ymmärretyksi.
Siis onko minulla huumorintajua, ehkä on ehkä ei ;)"Eikö sinulla ole huumorintajua edes"
Tämä ei ole minun viestini!
H. - Mieluisia ovat
namisuku kirjoitti:
Eipä Ole Oikein Reilua:(tekstisi ainakin minulle. Ja ne isot kirjaimet tekstissäsi, ovat se salaattikastike.
- t.l.
HTZA kirjoitti:
"Eikö sinulla ole huumorintajua edes"
H.Nyt olen samaa mieltä Jonkun Muunkin kanssa, että rekisteröi nimimerkkisi.
t.l. kirjoitti:
Nyt olen samaa mieltä Jonkun Muunkin kanssa, että rekisteröi nimimerkkisi.
Joo, 'pakkonaitetaan' HTZA Eniron ikäpalstaneidon kanssa!:))
- namisuku
Mieluisia ovat kirjoitti:
tekstisi ainakin minulle. Ja ne isot kirjaimet tekstissäsi, ovat se salaattikastike.
...NO Kiva (Hymyilee Kyynelten Läpi)...:D
- mustamaalaaja
HTZA kirjoitti:
"Eikö sinulla ole huumorintajua edes"
H.Näin tapahtui myös nimimerkilleni.Olin sydänoireistani tarkkailussa kaksivrk, ja "joku" sai kicsejä melskatessaan nicilläni.En tiedä mitä iloa se tuotti? Opin ettei ns. vakinimim. kannata käyttää sillä tämä "rakkikoira" seuraa perässä.
- tanssiva_tamma
HTZA kirjoitti:
Aina vaan paranee.
Osasyynä on kyllä kieroutunut huumorintajunikin.tuli mieleen siitä sun kiukuttelusta. Nään sut semmosena: Kädet nyrkissä, naama vihaisessa mutrussa, vartalo jäykkänä...höyry nousee päästä: "Taas noi idiootit kirjottaa tollasia". :))
Ja johtuen mun kieroontuneesta huumorintajustani, sä saat mut edelleen nauramaan, vaikka oot mullekin hattuillu. Mikä ei ollu kivaa :))
- namisuku
...vähän Silleen, että ei viitsis oikein Romaaneja Kirjoitella, Lyhyestä Virsi kaunis...?:)
Itselläni on (valitettavasti) taipumusta jättää Lukematta kovin pitkät stoorit:(
On myös näin, että vaikka itse Milläkin Mielellä Kirjoittelet, ei Kirjoitus välttämättä Mene Kaikille Lukeville "Perille":(
Aivot löytyy kyllä Jokaisesta Kirjoituksesta, oli sitten pitkä tai pätkä:)
Vastasin vain siihen Ystävät-Osioon:)
Et Sinä saa täällä muita idiooteiksi nimitellä:(- tammikuun likka
..samaa mieltä, ettei sitä idiootti-sanaa saa näkyä eikä ketään nimitellä.
tammikuun likka kirjoitti:
..samaa mieltä, ettei sitä idiootti-sanaa saa näkyä eikä ketään nimitellä.
HTZA ketään osoittanut.
Hän jätti valinnan kunkin omalle kohdalle.
Oikeastaan diplomaattinen aloitus.
Muuten ole sen sanan kohdistamisesta samaa mieltä.
jk.'Namis' kirjoitti hyvän kommentin, täyttyy todeta!- t.l.
emw34 kirjoitti:
HTZA ketään osoittanut.
Hän jätti valinnan kunkin omalle kohdalle.
Oikeastaan diplomaattinen aloitus.
Muuten ole sen sanan kohdistamisesta samaa mieltä.
jk.'Namis' kirjoitti hyvän kommentin, täyttyy todeta!Reakoin vain näin, ehkä liian innokkaasti.
- HTZA
sen että saan ihan lyhyitäkin vastauksia.
Niitä saattaa tulla yötä myöten.
Ja minä en nimitellyt ketään.
Laitoin vain otsikon.
Monet tuntuvat vastaavan ihan mielellään. - namisuku
HTZA kirjoitti:
sen että saan ihan lyhyitäkin vastauksia.
Niitä saattaa tulla yötä myöten.
Ja minä en nimitellyt ketään.
Laitoin vain otsikon.
Monet tuntuvat vastaavan ihan mielellään....Niin Pitää Kestääkkin=)
- 5kymppinen
Luultavimmin noihin idiootteihin, koska olen uusi kirjoittaja enkä usko olevani vielä kenenkään ystävä.
HTZA:n keralla jaan vastenmielisyyden kysymyksillä vastaamiseen. Se on vähän kuin turkulaiselta kysyisi: tiedätkö mitä kello on? ja saa vastaukseksi: jaa mää vai?
Mutta jalkaa polkemalla ja vaatimalla ei palsta eivätkä sen kirjoittajat muutu "aivollisiksi".
Olen muutaman vuoden kiertänyt näitä keskustelupalstoja, etten sikäli ole uusi kirjoittaja/lukija, ja huomaan aika-ajoin itsessäni nuo HTZA:n oireet. Oireen mukainen hoito on lähteä vaikka ulos lenkille, telkkarin ääreen tai lukemaan kirjaa. Mikä tahansa toiminta, mikä vie ajatukset pois nettikeskusteluista on parantava ja tunteita viilentävä.
Sillä keinoin pärjää aika hyvin ilman vatsahaavaa. Ajoittainen palstan vaihtokin auttaa jos ei millään malta olla pois ruudulta.
Hyvä juttu, että välillä tuulettaa tunteitaan täälläkin ja hyvä, että osaa suuttua. Toivottavasti osaa myös leppyä.- HTZA
tyypiltä!
Vatsahaavaa minulle ei ole koskaan ollut, "Helico" kylläkin mutta se lähti viikon runsasnappisella kuurilla.
Asioille en lähde muuta kun autolla. Minä olen nörtti enkä tuhlaa hyvää tietokoneaikaa joutaviin kävelyihin. Jokunen neito on kyllä tarvinnut pienen lenkin jotta uskoi että olen ulkoilmaihminen.
Kaappini ovat täynnä kirjoja ja lisää tulee.
Ja kaikki olen lukenut ja tulen uusia lukemaan.
Mutta, todellakaan, en aio saada ahteriani mustelmille jossain liukumäessä, oli sitten sukset tai ei.
- Ihmettelen vaan
Jos aloituksesi ovat tämän kaltaisia EI IHME!
- HTZA
kiitos sinullekin.
- ylä-rasku
lyhyestä virsi kaunis
- HTZA
mutta vaan jos se on samanlainen kun sinun viestisi.
Ajatusta täynnä!
Kiitos!
Kiva että olet olemassa HTZA :)
- HTZA
aina sanoo...
Mutta kiitti ny!
:)
H.
- Kaivanto
en koskaan osaa olla sinulle mieliksi? Miksi aina esitän oikeaan, fiksuun kysykseesi aivan väärän vastauksen? Miksi en osaa käyttää loistavaa aivokapasiteettiani sinulle mieliksi? Miksi aina olet niin hirmuisen kriittinen, vaikka yritän älykkäästi ja nerokkasti vastata sinulle mieliksi? Miksi kritisoit kirjoitusvirheitäni, vaikka itse teet niitä paljon enemmän? Oi, miksi, oi miksi en pysty järjestämään maailmanrauhaa, vaikka niin kovasti sitä toivot?
Näin aluksi... tässä... ihan muutamia aivoituksia... ja rekatulla nikillä...- HTZA
jotenkin noin lausuivat, väkisin tulleet, esi-isämme, tullessaan Suomeen.
Sen voisi Suomentaa sanomalla: "Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa".
Ja nyt siis, puhkutaan ihan aikuisista.
Ei sitä aamua etten heräisi, laittaisi kahvia tulemaan, aukaisisi konettani, ja muistaisi sinuakin.
Niin kuin muitakin, lämmöllä, inholla ja rakkaudella.
Älä huoli! Et ole yksin.
Laitoin tuonne kihroitusvihreen.
Ole hyvä ja nauti, saat ihan itse oikaista sen.
Lämmöllä
H. - ennenkuin sitä kirjoitat;D
HTZA kirjoitti:
Ei sitä aamua etten heräisi, laittaisi kahvia tulemaan, aukaisisi konettani, ja muistaisi sinuakin.
Älä huoli! Et ole yksin.
Lämmöllä
H.Olisit aikoinaan ilmeisesti sitä vitsaa tarvinnut sinäkin niin ei olisi tullut pojasta "räkänokkaa";D
- HTZA
ennenkuin sitä kirjoitat;D kirjoitti:
Olisit aikoinaan ilmeisesti sitä vitsaa tarvinnut sinäkin niin ei olisi tullut pojasta "räkänokkaa";D
60-luvulla asuin Ruotsissa 5 vuotta.
Ja siellä opin sen mitä opin.
Minusta yritys oli hyvä?
Olisi ollut hauskaa että olisit osannut korjata virheeni.
Mutta ymmärrän hyvin että moittiminen on helpompaa. - Kaivanto
HTZA kirjoitti:
Älä huoli! Et ole yksin.
Lämmöllä
H.korjailu, nyt enää. Tein sitä o.t.o:na kymmenen vuotta, ja sain nihilistiset haluni tyydytetyksi punakynä kädessä. Mutta hienoa tietää, että olen ajatuksissasi, yksi tuhasien joukossa, heti aamukahvin laiton aikaan.
Ruåtsia en valitetttavasti osaa, koska vihasin sitä maikkaa (kas, olin vihainen nuori nainen siihen aikaan), enkä siis tiedä minkä virheen teit. Olikohan se tuo käännös "Sitä miestä mies rakastaa joka vitsan kasvattaa", vai mikähän se oli. Ai juu, nythä mä hokasin, se oli tuo "suomentaa", joka kuuluu olla pikkuisella s:llä. - Lämmöllä, K.
- täti puskasta
aivan just miten haluaa.
Se ei onneksi ole sinun päätettävissä.
Kommentoida erilaisiin aloitteisiin, on vapaa tyyli kirjoittajalla, täällä ei opettajaa tarvita.
Kaipaat aivoja, en tiedä mistä ne sinulle saatas.
Annetaan vapaus jokaiselle, meille idiooteille.- HTZA
joku olla joka saa 50 ihmiset ymmärtämään ikänsä tuomat velvoitteet?
Miksi muuten vastasit "idioottina" olisihan siinä ollut "ystäväkin". - Vitsi vai?
HTZA kirjoitti:
Miksi muuten vastasit "idioottina" olisihan siinä ollut "ystäväkin".Kuka muka haluaa olla SINUN "ystäväsi" täällä;D
- HTZA
Vitsi vai? kirjoitti:
Kuka muka haluaa olla SINUN "ystäväsi" täällä;D
älyttömällä kysymyksellä.
Miten minä voisin tietää kuka minusta tykkää?
Minä voin vain kuvitella asian viestien perusteella. - Kähmis
HTZA kirjoitti:
Miksi muuten vastasit "idioottina" olisihan siinä ollut "ystäväkin".velvotteet? Seiväskö pitäisi niellä, että kävisi viiskymppisestä?
Ikä tuo oikeuksia, ei velvotteita. Ainakin ennen sanottiin, että viiskymppisenä mies voi jo kulkea vaikka sepalus auki:) - HTZA
Kähmis kirjoitti:
velvotteet? Seiväskö pitäisi niellä, että kävisi viiskymppisestä?
Ikä tuo oikeuksia, ei velvotteita. Ainakin ennen sanottiin, että viiskymppisenä mies voi jo kulkea vaikka sepalus auki:)meidän miesten pitäisi kulkea hyväryhtisinä, shaketti päällä ja silinterihattu.
Ja rouvien monikerroksisessa hameessa joka peittää levenneen lantion ja littuiset tissit.
Tai ainakin kuvitella niin.
Oikeuksia meillä ei enää ole, paitsi niillä jotka töitä tekevät ja äänestävät säännöllisesti.
Ja niiltäkin niitä pikkuhiljaa otetaan pois.
Sepalus ( hyvin sanottu, aikuinen termi ) auki me pikkuhiljaa alamme kulkemaankin. Vauvana emme muistaneet avata, teininä ei ollut tarvetta sulkea, vanhempana ei enää kehdannut avata, ja nyt taas ei muista sulkea tai sitten ei muista miksi keski-ikäisenä ei kehdannut avata..
Minulla ei ole tällä hetkellä yhtään mitään sanottavaa. Oletko kuullut, että joskus jokin voi vetää ihan sanattomaksi? Tämä on nyt sitä. Maltoin sentään pysyä täältä pois jonkin aikaa.
Mihin minun aivoni ovat mahtaneet kadota? Luulisi niiden olevan edelleen tallessa pään sisällä vai onko joku varastanut ne?
Ja tämän tyhmempää vastausta et varmasti saa keltään muulta.- HTZA
olet ylivoimainen!
Muut vastaajat pilasivat hienon aloituksen vastaamalla.
Hyviä aivoja on vähän.
Liekö useimpia kuin yksi? HTZA kirjoitti:
olet ylivoimainen!
Muut vastaajat pilasivat hienon aloituksen vastaamalla.
Hyviä aivoja on vähän.
Liekö useimpia kuin yksi?Mistä saisi uudet aivot vanhojen tilalle. Saisi samalla uudet elämänkokemuksetkin kaupan päälle. Nämä vanhat alkavat olla jo aivan liian kuluneet.
Sinähän olit viisas. Ja terävä. Oletko pärjännyt ihan alkuperäisillä? Aivoilla.- HTZA
vanhauneksija kirjoitti:
Mistä saisi uudet aivot vanhojen tilalle. Saisi samalla uudet elämänkokemuksetkin kaupan päälle. Nämä vanhat alkavat olla jo aivan liian kuluneet.
Sinähän olit viisas. Ja terävä. Oletko pärjännyt ihan alkuperäisillä? Aivoilla.rassaa vähän. Minä olen, en ole ollut, viisas.
Ja terävä.
Kouluakäymätön 58v. Hyvässä työssä. Iso eläke tulossa.
Miten sen sitten ottaa, tuuria vai aivoja?
Tuuri tuskin kestäisi näin kauan.
Minä en kyllä aloittaisi tätä elämää uudelleen vaikka saisin aloittaa 10 vuotiaasta.
Tämä on nyt nähty.
En edes ymmärrä elämää jossa faijalla olisi kauheasti rahaa ja itse ei tarvitsisi mennä kouluun ollenkaan.
Päivästä toiseen: "Baila,baila"... no ei.
Hauskempi on nähdä mitä koiranputkista kehittyy.
Jos ei sitten mitään niin ei haittaa... sekään. HTZA kirjoitti:
rassaa vähän. Minä olen, en ole ollut, viisas.
Ja terävä.
Kouluakäymätön 58v. Hyvässä työssä. Iso eläke tulossa.
Miten sen sitten ottaa, tuuria vai aivoja?
Tuuri tuskin kestäisi näin kauan.
Minä en kyllä aloittaisi tätä elämää uudelleen vaikka saisin aloittaa 10 vuotiaasta.
Tämä on nyt nähty.
En edes ymmärrä elämää jossa faijalla olisi kauheasti rahaa ja itse ei tarvitsisi mennä kouluun ollenkaan.
Päivästä toiseen: "Baila,baila"... no ei.
Hauskempi on nähdä mitä koiranputkista kehittyy.
Jos ei sitten mitään niin ei haittaa... sekään.Mennyt muoto.
Pakko!!!:)))- HTZA
emw34 kirjoitti:
Mennyt muoto.
Pakko!!!:)))että se oli testi.
Mutta ei ollut, oli vaan höperön pääni virhe.
Anteeksi
- idiootti, mutta
ilmeisesti kuitenkin väärämittaisin viestein vastannut, koskapa eivät ole "miellyttäneet"
Minulla ei "omaa nimeä" koska käyn täällä harvoin.
Tuli tuosta sinun kirjoituksestasi mieleen,
että jospa ottaisin nimekseni tuon "Teinitarina"
Saattaisipa sopiakin minulle hyvin.
Ehkäpä olen edelleen käytökseltäni(siis sinun mielestäsi varmaan luettavissa; -henkiseltä kehitykseltäni) -teini.- HTZA
termin: "Idiootti" ja ihan itse.
Ehkäpä se tuntuu sinusta läheiseltä.
Olisi siinä ollut se toinenkin vaihtoehto.
Jos otat sen "teinitarinan" niin, ole hyvä, älä tee mitään omaa avausta.
Lue vaan muiden juttuja, ahkerasti. - namisuku
...TT nopeasti, ennenkuin joku muu ehtii=)
Kaikki Me Ollaan teinejä (Ainakin jossain määrin):) - So long
Päästöillesi kapasiteettia lisää.
Hyvästi - "Teinitarina"
HTZA kirjoitti:
termin: "Idiootti" ja ihan itse.
Ehkäpä se tuntuu sinusta läheiseltä.
Olisi siinä ollut se toinenkin vaihtoehto.
Jos otat sen "teinitarinan" niin, ole hyvä, älä tee mitään omaa avausta.
Lue vaan muiden juttuja, ahkerasti.koska katson ko. sanaa käytettävän kun tunnen ihmisen, ainakin jollakin tasolla.
Tuskinpa sinäkään haluaisit minun kutsuvan itseäni sinun ystäväksesi.
Uskon sinun haluavan valita ystäväsi ihan itse.
Enpä tiedä osaanko olla Niin Hyvä, etten tekisi omaa avausta.
Toistaiseksi minulla ei ole ollut siihen tarvetta.
Ajattelitko tosissasi, että ahkera lukeminen todella auttaisi? - Teinitarina
namisuku kirjoitti:
...TT nopeasti, ennenkuin joku muu ehtii=)
Kaikki Me Ollaan teinejä (Ainakin jossain määrin):)Hieno iskulause: -Kaikki Me Ollaan Teinejä :)
- HTZA
"Teinitarina" kirjoitti:
koska katson ko. sanaa käytettävän kun tunnen ihmisen, ainakin jollakin tasolla.
Tuskinpa sinäkään haluaisit minun kutsuvan itseäni sinun ystäväksesi.
Uskon sinun haluavan valita ystäväsi ihan itse.
Enpä tiedä osaanko olla Niin Hyvä, etten tekisi omaa avausta.
Toistaiseksi minulla ei ole ollut siihen tarvetta.
Ajattelitko tosissasi, että ahkera lukeminen todella auttaisi?huomannut niin ei se ainakaan minulle ole ollut pahitteeksi.
Ystävä-asian ymmärrän, sitä sanaa viljellään turhankin paljon.
"Toveri" on minulle mahdoton, "Lemppari" on sana jota joskus käytän, onko sekin liian läheinen?
"Kaveri", "hieno mies/nainen" .
En minä löydä, keksi joku sana.
Avaa vain jotain, kyllä minä sitten kommentoin. - "Teinitarina"
HTZA kirjoitti:
huomannut niin ei se ainakaan minulle ole ollut pahitteeksi.
Ystävä-asian ymmärrän, sitä sanaa viljellään turhankin paljon.
"Toveri" on minulle mahdoton, "Lemppari" on sana jota joskus käytän, onko sekin liian läheinen?
"Kaveri", "hieno mies/nainen" .
En minä löydä, keksi joku sana.
Avaa vain jotain, kyllä minä sitten kommentoin.Kaveri, kamu on aika OK.
Aika hankalaa on joskus määrittää "omaan piiriinsä" kuuluva ihminen.
Tuttava on jotenkin ihan "konsis"
- ystävä.... No, sitä sanaa käytän säästeliäästi.
Niin harva "ansaitsee" sen :D
Nytpä täällä hihittelen...
....sinä annoit minulle luvan.
- Omaan aloitukseen.
Pitäisikö minun nyt kilttinä teini-tyttönä kiittää`?
Eipä nyt kuitenkaan :)
- Tai että
Sitten
Siis
Joku
Minä
Muuuuuu huhu huuu- HTZA
ollut vastaus kysymyksellä.
:) :)
- CannedHeat
Ihan sama kuka katsoo peiliin tai lähettää 50 palstalle viestin, siitä seuraa parhaimmillaan asia, jota voisi kutsua "peiliefektiksi".
Meillä essolaisilla on sellainen tapa, että vastaamme aina oikein kaikkiin kysymyksiin. Jos kysymys on nokkela, niin vastaamme samaan malliin. Sillä tavalla Essolla saadaan hauskojakin keskusteluja aikaan, koska meiltä essolaisilta löytyy myös aivoja.
Avauksessasi esitettyjen kysymysten vaikeusaste oli niin vähäinen, että ei meidän tarvitse juurikaan aivojamme käyttää, jotta ryhmävastauksessamme saavutetaan kysymystesi nokkeluustaso. Jo tälläkin tyhjänpäiväisellä vastauksella pysymme hyvin keskustelussa mukana.- kirjoituksessaan
kun tarkkaan lukee.
- Jermuxi tms.
Et voi vaatia tuollaisia asioita. Täällä ja sen sellaista. Ole vaan siinä ihan rauhassa ja henkitä tahdissa.
- aivoja
aloita etsintä omasta päästäsi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934