kiihkoa

brahman

Olin Ruotsissa kesätöissä ja kahden pojan ja kahden muun tytön kämppäkaveri. Olin päässyt töistä aikaisin ja minulla oli kiimainen olo. Istui kimppakämpän olohuoneessa suihku raikkaana ja alasti ja aloin pyöritellä sormea pillussani. Minun teki mieli naida miestä. Olin yksin kämpällä ja muistin pienen dildoni jonka toin mukanani tänne, kaiken varalta. Hain dildon laukunpohjalta ja hieroin sillä pimppiäni joka oli jo pelkästä kyrvän ajatuksesta märkänä. Hieroin klitorista sormillani ja työntelin dildoa pilluuni. Minä olen hyvin vaalea ja siksi minulla on vähän karvoja. Pimppini on kaunis ja vaaleanpunainen. Pimppi alkoi jo litistä, kunnes keksin rasvata dildon ja työntää sen peppureikääni, joka myös pitää kosketuksesta. Työnteli dildoa hitaasti ja nautinnollisesti peppuuni, lihakset rentoituivat ja anaalireikään työnnetty dildo tuntui taivaalliselta. Peukalolla pyörittelin klitoristani. Ovi kävi, ja kämppikseni Ville tuli eteiseen. Ensin hän hämmentyi, mutta sitten kysyin suoraan, "Ville, mä haluaisin että sä tulisit nussimaan mua sun paksulla kyrvällä". Ville oli aluksi sanaton, mutta turhia ujostelematta alkoi riisua housujaan. "sä oot jo liukastanu itsesi, taidat olla melkoinen panopillu" Ville kommentoi nähtyään pilluni ja anukseni joka oli täynnä dildoa. Asetuin keittiön pöydälle nautinnolliseen asentoon selälleni ja levitin tiukan mutta märän pilluni Villen eteen. Villen kyrpä oli hieman kaareva ja todella paksu, ja hänellä seisoi kun hän katseli pilluani. Kyrpä tunkeutui sisälleni aika kovalla vauhdilla, se oli paksumpi kuin olin kuvitellutkaan. Olin täynnä paksua ihanaa kullia joka hoonasi pilluani. Halusin dildon samaan aikaan pyllyyni, ja menimme makuuhuoneeseen. Ville rasvasi pyllyreikääni sormellaan, työnsi sormensa samalla anukseeni ja sormi liikkui ihanasti pepussani. Asetuin nelinkontin sängylle ja pyllistin Villelle. Hän työnsi dildon rasvattuun peppureikääni ja alkoi liikutella sitä hitaasti. Minusta tuntui että halusin vieläkin lisää kyrpää. Levitin pilluani ja pyllistin tekokyrpä peppureiässäni Villelle. Ville ahtoi paksun ja kovemmaksi muuttuneen kyrpänsä ahtaaseen pilluuni. Tuntui että vittuuni ei olisi ikinä työnnetty mitään noin suurta. Ville työnteli rivakasti kulliaan pillussani, ja pienen kyrvän mallinen dildo sojotti samaan aikaan pepussani. Kivekset rynkyttivät peppuani. Ville huudahti nautinnosta ja ruiskutti spermansa pilluuni. Kun Ville otti lauenneen kyrpänsä pois nussitusta pillustani, valui raosta valkoinen sperma makuuhuoneeni lattialle.
Ville halusi siivota sotkut lattialta ja minä autoin häntä.
En vieläkään ollut saanut orgasmia ja halusin kiihkeästi Villen paksua kalua. Siivosin lattiaa peppu pystyssä ja sain Ville halut syttymään uudelleen. Ville läpsi minua pepulle, ja pian hän halusi nuolla pimppiäni. Tässä vaiheessa ovi kävi ja eteiseen astui Markus. Hän asteli makuuhuoneeseeni ja pyysin hänet mukaan kimppaan. Markus riisui vaatteensa ja pian hänen kullinsa nousi panokuntoon, kun hän katseli Villen nuolemaa litisevää pilluani.
"Haluaisitko panna jo kerran nussittua rakoa" kysyin Markukselta, uuta ei tarvittu ja hän tuli kohti märkää pilluani. Markuksen kyrpä oli kapeampi kuin Villen mutta se oli iloisesti tanassa kun Markus työnsi sen syvälle pilluuni. Huohotus alkoi, Markus osasi paneskella paljon taitavammin kuin Ville, hänen notkea lantionsa liikkui oikeassa rytmissä ja kyrpä liikkui edestakaisin kosteassa pillussani.
Markus oli tunnettu peppumaakari, osasi panna tyttöä peppuun kuulemma ivan ihanasti. Hän veti kullinsa ulos pillustani ja rakoni halusi pian munaa sisälleen. Markus voiteli jälleen kerran jo liukastettua peppureikääni liukuvoiteella. Hänen kaunis kyrpänsä kiilteli pillumehuista ja hän vei minut olohuoneeseen. Markus pyysi minua asettumaan kontalleni, ja hän tuli taakseni. Pyllistin ja odotin jännityksen vallassa miltä tuo komea kyrpä tuntuisi peppureiässäni. Markus työnsi munansa sisään. "Onpas sulla tiukka peppureikä" hän huohottaen totesi. Kumpaakin kiihotti tilanne aivan mielettömästi. Markus työnteli munaansa hellästi pyllyyni ja aloin rentoutua. Hän työnsi taitavat sormensa klitorikselleni ja samalla sormen pilluuni. Rytmikkäästi rauhallisin liikkein työntelemällä Markus sai minut nauttimaan kyrvästään pepussani. Ville toi pienen dildon ja työnsi sen pilluuni. Toinen mies pani minua ihanasti peppuun ja toinen liikutteli pientä dildoa pillussani. Pian minusta tuntui etten kestä enää. Vikisin ja työntelin takasin, halusin oikeaa munaa pilluuni. Ville tuli alleni, ja asetti suuren kyrpänsä pilluuni joka oli lähes orgasmin partaalla. Markus työnsi nätisti kyrpänsä takaisin perseeseen. Tunsin orgasmin räjähtävän voiman, pilluni lihakset puristivat isoa kyrpää ja toinen mulkku liikkui pepussani, mutte Markuskin laukesi suoraan peppureikääni.
Tämä täytyy tehdä uudelleen.pian...

4

12355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      Samaan malliin. hyvä juttu.

      • mä!!!

        aivan ihanaa luettavaa jatka samaan malliin... :)


    • Anonyymi

      Se ei toimi noin

    • Anonyymi

      Missä muut tytöt? Lesboseksiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe