Suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen kävelivät kaupungilla. Vastaan tuli piru joka sanoi että pääsette jatkamaan matkaa jos munienne pituus on yhteensä 30cm, jos ei ole niin tapan teidät. Suomalainen näytti ja mittasi munansa. Pituus oli 20cm. Tuli Norjalaisen vuoro, se oli 8cm. Ruotsalaisella oli 2cm. Kun miehet olivat kävelleet jonkun matkaa ruotsalainen huokaisi "onneks mul seiso"
Suomalainen,Ruotsalainen ja Norjalainen
Kotkan poika
3
3709
Vastaukset
- voi voi...
oli muuten harvinaisen huono ja lapsellinen vitsi..
- LOL12345651516
Totta!
Voidaan kerto näinkin: Suomalainen, ruotsalainen ja norjalaine kohtasivat jättiläisen, joka oli ruma ja ilkeä. Niinpä jättiläisen karkoittmiseksi luvattiin huikea palkinto. Ruotsalainen ehdotti: Juokse maapallon ympäri, mutta jättiläinen suoriutui tehtävästä silmäräpäyksessä. Norjalainen yritti: Tee mutka kuussa. Jättiläinen meni, mutta palasi jälleen. Tuli suomalaisen vuoro, hän pekästyi ja päästi pierun. Samassa hänellä välähti: Ota pieru kiinni. Se siitä jättiläisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 49972
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 116588
- 54586
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541