Paljonko maksaa parketin hionta ja lakkaus Oulussa ja onko kellään heittää vinkkiä hyvästä firmasta joka tekee näitä hommia?
Parketti Säkkinen on kai tunnetuin... Millaisia kokemuksia ihmisillä on tästä firmasta?
Olisin erittäin kiitollinen vinkeistä.
Parketin hionta Oulussa
5
11564
Vastaukset
- -on-
Oulusta en tiedä, mutta pk-seudulla parinkympin molemmin puolin. Oli mielestäni niin suolainen hinta, että purin parketit pois ja laitoin 16 €/m2 (ovh. jotain 28 €) laminaattia tilalle. Itsetehtynä asennuspalkkaa jäi ihan sopivasti.
Nyt on uusi hieno lattia, joka kestää paremmin kosteutta kuin parketti ja ilmeisesti kulutustakin, sillä käyttöluokka on 33. Joku väitti laminaattia kylmäksi, mutta enpä ole eroa aiempaan huomannut. - texmex
kysyppä Oullaista parkettifirmaa,oli ainakin tytölleni 1/3 siitä hinnasta mitä Säkkiseltä kysyttiin.Tekevät hyvän työn.
- Kulunut parketti
eikä kukaan ole vielä kerennyt vastaamaan....
Kuulin et Säkkinen oli ollut työkaverille 20€/m2. Tottakai kallein koska on vara pyytää jo maineensa takia.
Mikä tuo Oululainen firma oli, joka teki rempan tyttärellesi?
- hyviäkokemuksia
Meillä on hyviä kokemuksia Parkettiliike säkkisestä. kahdesti ovat hionneet meidän parketin, ja laadukasta jälkeä!!
ei voi kun suositella! - Hionnan maksaja
Olisiko ihmisillä tullut lisää kokemuksia hionnan toimittajista ja hinnoista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988