saako gambiassa (hotelleissakaan) samantyyppistä kahvia mitä suomessa nautiskellaan?? Mulla on semmonen käsitys että ei, KORJATKAA että olen väärässä, aamu ei starttaa ilman kahvia..eli suuret on murheet =)
kahvia?
8
1301
Vastaukset
- saa ainoastaan
murukahvia.Emme ainakaan nähneet normaalia suodatinjauhatusta tai muuta vastaavaa.
- kerran käynyt
tavallistakin kahvia.Supermarketista ostimme suodatinkahvia, tosin se on hyvin tummapaahtoista ja hienoksi jauhettua. Samoin monista ravintoloista saa kunnon kahvia pyytämällä. Jos pyydät vain kahvin, tuovat useimmissa paikoissa murukahvia.
Olin marraskuussa senegambia hotellissa siellä Gambiassa. Useimmat hotellit ovat eurooppalaisten omistuksessa kuten hollantilaisten.Meidän hotellissa oli loistava eurooppalainen aamupala jossa sai kunnon kahvia ja teetä jopa aamupuuroa,leipää,mehua,leivonnaisia,munakasta yms.
sillä aamupalalla kyllä pärjäsi. :)- kahvinarkomaaanitar
kiitosta teille kaikille nopeista vastauksista, enviikolla lähetään reissuun..
- pian gambiaan
kahvinarkomaaanitar kirjoitti:
kiitosta teille kaikille nopeista vastauksista, enviikolla lähetään reissuun..
Minkälaista kahvia oli sunset beach hotellissa aamiaisella ja oliko minkäänlaista puuroa tai muroja? ;-)
- fatumata
pian gambiaan kirjoitti:
Minkälaista kahvia oli sunset beach hotellissa aamiaisella ja oliko minkäänlaista puuroa tai muroja? ;-)
Sunset Beach- hotellissa oli aamiaisella erilaisia murovaihtoehtoja ja mysliä myöskin. Puuroa ei ollut, mutta munakkaita tai lettuja sai kyllä. En itse juo kahvia, mutta muilta suomalaisilta kuulin, että se oli murukahvin makuista.
- fatumata
pian gambiaan kirjoitti:
Koska olet menossa?
- siellä äskettäin..
fatumata kirjoitti:
Sunset Beach- hotellissa oli aamiaisella erilaisia murovaihtoehtoja ja mysliä myöskin. Puuroa ei ollut, mutta munakkaita tai lettuja sai kyllä. En itse juo kahvia, mutta muilta suomalaisilta kuulin, että se oli murukahvin makuista.
Oli siellä myös puuroa joka aamu, riisi- tai kaurapuuroa, kerran tais olla myös sitä pähkinöillä höystettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535550Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943438Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel463330Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762527SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592403Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751907Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3091755Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71206Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal261140- 1381088