Millainen olisi hyvä pikajalka ja kiikari tikan m 66 rihlaan kal 222 rem, 12/70. Hintaluokka kohtalainen Kiikari jalat n. 500-600 eur. Käyttötarkoitus linnustus. Millainen on tikan oma pikajalka ja mistä niitä saa, Onko vielä tuotannossa?
Vastaukset 4
- Huutonetistä
Siellä niitä on näkynyt. Tai sitten googleta tikka pikajalka.
- .,,,.,....,,..,,
Oot sä leuhka ku sul on toi tikka?... Miks muidenkin pitäs ostaa sama tai joku samankaltanen ase?...
Joskus oli myynnissä semmoisia sivulle vetäviä malleja, jolloin kisko jäi näkyviin. Koita metsästää jostain semmoinen.
Kiikariksi tshekkiläinen kiinteällä suurennoksella.- velmuke
Omassa Tikka kuuskutosessa jalka TIKKA M07 / 77K, jalka käy siihen, mutta jalan rekyylivastin otti kiinni kiskon takareunaan ja jalka jää n. 8 mm taakse. Kuuskutosessahan ei alunperin ole siihen kiskonpätkään ole jyrsitty minkäänlaista uraa rekyylivastimelle.
Käytin aarteeni sepällä (IT-Asepaja, Joutseno), jossa seppä odottaessa teki kiskonpätkään rekyylivastimelle uran, samanlaisen, kuin nolla seiskassa ja seitsenseiskassa on jo alunperin, eikä maksanut paljon!
Jalka istuu nyt oikealla paikalla ja osumapiste säilyy, vaikka kiikarin välillä poistaisi.
Kestää myös paikoillaan vaikka ampuisi välillä haulipiipulla.
Kiikarina on Leupold 2-7x33.
Olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1841779
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo111805En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 134641
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20600Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556