haluan hääjuhlat

liian myöhään

Mulle on tullut hääkuume ja haaveilen prinsessahäistä - ongelma on vaan se, että olen jo naimisissa. Aikanaan mentiin miehen kanssa tosi pienesti naimisiin, se oli romanttista ja ihanaa, mutta nyt olen huomannut haaveilevani isoista hääjuhlista. Muutama vuosi sitten mentiin naimisiin, joten myöhäistä on mitään järjestää, mutta päässäni on alkanut pyörimään idea vaikkapa 10v hääpäiväjuhlasta, jonka voisi toteuttaa vähän hääjuhlamaiseen tyyliin. Paljon vieraita, minulla olisi joku todella hieno puku, hieman hääpuvun tapainen, mutta ei tietenkään valkoinen vaan esim. violetti. Ja ohjelmaa tietysti ja hyvät ruuat. Puheita voisi pitää ja muuta. Mies vaan tyrmäsi heti ehdotuksen, kuulemma typerää juhlia häitä enää myöhemmin vaikka tässähän juhlittaisiin sitä että ollaan oltu 10v naimisissa. Mutta mitä mieltä te olette, voiko tuollaiset juhlat järjestää vai jäänkö ilman päivää prinsessana ellen sitten eroa ja mene uudestaan naimisiin :D

3

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs ystäväni meni naimisiin pienesti maistraatissa lähimpien toditaessa...
      nooh sitten alkoi kaduttaan kun ei ollutkaan prinsessahäitä yms :)

No he järjestävivät uudet "rakkauden juhlat", "morsian" kävi kampaajalla, vuokrasi ihanan juhlapuhuvun ja mies vuokrasi saketin...

varasivat tilat ja kaikki ja kutsuivat väkeä, ja juhla kruunasi puolen yön aikana ilotulituksen alla vaihdetut sormukset- arjen romantiikkaa...

Ei sitä tarvi 10 vuotta odottaa:)

• olin

Olin kerran häissä, jossa kirkossa vahvistettiin
        valat. Eli pari oli ollut jo pitkään naimisissa,
        mutta silti oltiin kirkossa ja pappi kysyi jotain
        tähän tyyliin : tahdotko vahvistaa antamasi valan
        ja sitten pari vastasi tahdon. Sitten oli hienot
        juhlat päälle! En tosin tiedä, kauanko pari oli
        ollut naimisissa, koska olin vasta hiljattain
        itse tullut sukuun!

• hennis21

Niin... näin siinä sitten saattaa käydä. Itse myös haluan prinsessapäivän, mihin saan valmistautua kasvohoidoin, mani-pedikyyrein, kampauksin ja meikkauksin. Haluan astella kirkon käytävää tulevaa miestäni kohti koko sukuni katsellessa vieressä. Haluan isot juhlat, missä kaikilla on hauskaa ja missä syödään ja juodaan hyvin. Haluan sen yhden päivän kun kaikki katsovat, että "voi miten onnellisia he ovat, voi miten kauniilta morsian näyttää" :) Hieman kuitenkin pelottaa, että mies ei halua laittaa rahaa häihin... Sitten kaduttaisi aina. Ehkäpä alan itse jo säästämään! Aikaahan tässä on kun ei ole vielä edes sormusta sormessa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      128
      5389
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2052
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      141
      1494
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      109
      1321
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      104
      1316
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      187
      1121
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      49
      1107
    8. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      28
      1093
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      65
      1020
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      861
    Aihe