haluan hääjuhlat

liian myöhään

Mulle on tullut hääkuume ja haaveilen prinsessahäistä - ongelma on vaan se, että olen jo naimisissa. Aikanaan mentiin miehen kanssa tosi pienesti naimisiin, se oli romanttista ja ihanaa, mutta nyt olen huomannut haaveilevani isoista hääjuhlista. Muutama vuosi sitten mentiin naimisiin, joten myöhäistä on mitään järjestää, mutta päässäni on alkanut pyörimään idea vaikkapa 10v hääpäiväjuhlasta, jonka voisi toteuttaa vähän hääjuhlamaiseen tyyliin. Paljon vieraita, minulla olisi joku todella hieno puku, hieman hääpuvun tapainen, mutta ei tietenkään valkoinen vaan esim. violetti. Ja ohjelmaa tietysti ja hyvät ruuat. Puheita voisi pitää ja muuta. Mies vaan tyrmäsi heti ehdotuksen, kuulemma typerää juhlia häitä enää myöhemmin vaikka tässähän juhlittaisiin sitä että ollaan oltu 10v naimisissa. Mutta mitä mieltä te olette, voiko tuollaiset juhlat järjestää vai jäänkö ilman päivää prinsessana ellen sitten eroa ja mene uudestaan naimisiin :D

3

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs ystäväni meni naimisiin pienesti maistraatissa lähimpien toditaessa...
      nooh sitten alkoi kaduttaan kun ei ollutkaan prinsessahäitä yms :)

      No he järjestävivät uudet "rakkauden juhlat", "morsian" kävi kampaajalla, vuokrasi ihanan juhlapuhuvun ja mies vuokrasi saketin...

      varasivat tilat ja kaikki ja kutsuivat väkeä, ja juhla kruunasi puolen yön aikana ilotulituksen alla vaihdetut sormukset- arjen romantiikkaa...

      Ei sitä tarvi 10 vuotta odottaa:)

      • olin

        Olin kerran häissä, jossa kirkossa vahvistettiin
        valat. Eli pari oli ollut jo pitkään naimisissa,
        mutta silti oltiin kirkossa ja pappi kysyi jotain
        tähän tyyliin : tahdotko vahvistaa antamasi valan
        ja sitten pari vastasi tahdon. Sitten oli hienot
        juhlat päälle! En tosin tiedä, kauanko pari oli
        ollut naimisissa, koska olin vasta hiljattain
        itse tullut sukuun!


    • hennis21

      Niin... näin siinä sitten saattaa käydä. Itse myös haluan prinsessapäivän, mihin saan valmistautua kasvohoidoin, mani-pedikyyrein, kampauksin ja meikkauksin. Haluan astella kirkon käytävää tulevaa miestäni kohti koko sukuni katsellessa vieressä. Haluan isot juhlat, missä kaikilla on hauskaa ja missä syödään ja juodaan hyvin. Haluan sen yhden päivän kun kaikki katsovat, että "voi miten onnellisia he ovat, voi miten kauniilta morsian näyttää" :) Hieman kuitenkin pelottaa, että mies ei halua laittaa rahaa häihin... Sitten kaduttaisi aina. Ehkäpä alan itse jo säästämään! Aikaahan tässä on kun ei ole vielä edes sormusta sormessa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe