Kappeleen nimi hakusessa,

valssista kysymys...

Hei!

Olen jo pitkään "metsästänyt" erästä laulua ja tänään sen kuulin sen radiosta Kari Tapion esittämänä.
Tämän valssin kertosäkeessä lauletaan, että ...kaunis tyttö tulipunaruusun sulle istuttaa.. (tuo sulle voi olla myös mulle).
Kappaleen nimeä ei kerrottu, joten auttaisitteko ja kertoisitte mikä se on.
Jos joku vielä osaisi kertoa levynkin miltä se löytyy, niin olisin kovin kiitollinen!

6

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???!!

Ei toivetta sen kummempaa.

• fanitar

Sinitaikaa ja Kaikkien aikojen parhaat levyiltä

• basisti iisalmi

Se on se ,ei toivetta mulla sen kummempaa,kunhan terveenä kuolla saisin,ja tyttö kaunis tulkipunahuuli,sen ruusun haudalle istuttaisi..ei toivetta mulla sen kummempaa,,,,

• sen kummempaa...

---mullapa on; kaikki tai ei mitään. ;D
        Hauskoja murteita meillä Suomalaisilla, pitipä monta kertaa lukea tuo sana, "tulkipunahuuli" ennenkuin pääsin jyvälle.
        Lisää vain "iisalmen basisti", näitä on kiva lukea, tulee hyvälle tuulelle.
        Muutaman kerran oon Iisalmen ohi ajanu, niin ei oo tuo murre tullu tutuksi.
        Siinäkin yhessä Karin laulussa sanotaan jotenkin näin että, ...käsittelit niin kuin pakastin???..
        se "murre" on mulle vierasta, enkä vielä tänäpäivänä ymmärrä mitä se tarkottaaa??? ;D

• massajonsson

Vittumaisia sanoja tuollakin basistilla. Paskaakaan tarkoita mikään tulkipunahuuli. Typerä pelle.

• Sydänleikkaus

Kappale oli tehty kauniille anestesialääkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      190
      2239
    2. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2168
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      51
      1101
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      840
    5. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      754
    6. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      255
      745
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      707
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      697
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      686
    Aihe