Kultahietikko

niiiinuliiiina

Hei!

Olisi mietteissä lähteä lomalle ja bulgaria kiinnostaa. Onko kyseinen paikka edelleen halpa, suomalaisiin hintoihin verrattuna? (olin siellä, sunny beachillä ^4v sitten)

Minkälaiset ovat hotellit?
Mitä saa all inclusivillä? - Kannattaako?

Mitäs on siellä nähtävää?
Mitäs pitäisi kohteesta tietää?

2

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olin

myös Sunny beachillä neljä vuotta sitten ja viime kesänä saman seurueen kanssa Kultahietikolla. Hinnat olivat kyllä huomattavasti nousseet. Olihan siellä vieläkin ihan suht halpaa, muttei läheskään niin edullista kuin neljä vuotta sitten.
      En tiedä onko itse Kultahietikolla mitään nähtävää, aika saman kaavan mukaan rakennettu kuin Sunny Beach; hotelleja, kojuja ja ravintoloita. Varnaan ei kuitenkaan ole kovin pitkä matka ja ainakin miedän seurueemme piti visiitistämme.

• Taas Bulgariaan

Hei!!
      On oltu kaksi kertaa Kultahietikolla ja hotelli Vivassa. All inclusive kuuluu. Siihen saa ruokaa oikeastaan koko päivän ja kaikki paikalliset alkoholijuomat ja kahvi, tee, limut, mehut, jäätelöt kaikki kuuluu hintaan. On laskettu että kun lasten kanssa ollaan matkalla niin tulee halvemmaksi ja etenkin helpommaksi ottaa all inclusive. Kaikilla ei se nälkä ole aina yhtäaikaa. Suosittelen!!
      Taas mennään ensi kesänä samaan hotelliin. On todella tykätty paikasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe