Ei hirvee tungos..mutta mutta ;löytyykö sellasii jolla olis malinois??Itellä vuoden ikäinen uros mali,saa tietysti olla muuki belkkari!
Olis ihan kiva vaihtaa kuulumisia,mitä harrastatte, onko joku tietty laji mihin panostatte enemmän ym ym.
Oma hulluna jälkiin, hakuun ja tokoon!!
löytyykö maleja??
3
433
Vastaukset
- hopo
nyt 5 kk ikäinen mali, suojelu , tottis ja jälki olis tulevaisuuden pääasialliset harrasteet
- piia ja poju
Itselläni on belgianpaimenkoira malinos 1v uros vahti koira.Uroksen säkäkorkeus on yleensä 62cm mutta meidän koira on 65-67cm.Haettiin poju kokemäeltä ja oisitte nähnyt kuinka laiha sen äiti oli?Ihan sääliksi kävi.No urokset on todella arvaamattomia ja jos niitä ei kouluta niin sitten teillä on pinna kireellä,voin sanooo kokemuksesta kuinka meillä on hermoja koeteltu ,ne tekee pahaa,ne ajattelee oman pään mukaan ja kun selkäsi käännät niin huonekalut on mennyttä.Jos talossa on koiran lisäksi esim nainen ja hänen mihensä niin koira yrittää alistaa naista ihan kóko ajan.repii sun vaatteet,omaisuuden,hyppii,puree tekee kaikkensa kuhan vaan sut saa alistettua.Miehelle se ei tee mitään koska olette samaa sukupuolta,miestä se uskoo kun sitä komentaa mutta kun nais ihmisenä menet huutaan koiralle,se vaan innostuu enemmän ja puree.Minulla on aivan sama homma.Ja pojulla kun oli just kiima niin minä olin sen kohde koska olen nainen.Ei päästänyt miestäni lähelleni,näytti hampaita ja murisi.
- Palikka
piia ja poju kirjoitti:
Itselläni on belgianpaimenkoira malinos 1v uros vahti koira.Uroksen säkäkorkeus on yleensä 62cm mutta meidän koira on 65-67cm.Haettiin poju kokemäeltä ja oisitte nähnyt kuinka laiha sen äiti oli?Ihan sääliksi kävi.No urokset on todella arvaamattomia ja jos niitä ei kouluta niin sitten teillä on pinna kireellä,voin sanooo kokemuksesta kuinka meillä on hermoja koeteltu ,ne tekee pahaa,ne ajattelee oman pään mukaan ja kun selkäsi käännät niin huonekalut on mennyttä.Jos talossa on koiran lisäksi esim nainen ja hänen mihensä niin koira yrittää alistaa naista ihan kóko ajan.repii sun vaatteet,omaisuuden,hyppii,puree tekee kaikkensa kuhan vaan sut saa alistettua.Miehelle se ei tee mitään koska olette samaa sukupuolta,miestä se uskoo kun sitä komentaa mutta kun nais ihmisenä menet huutaan koiralle,se vaan innostuu enemmän ja puree.Minulla on aivan sama homma.Ja pojulla kun oli just kiima niin minä olin sen kohde koska olen nainen.Ei päästänyt miestäni lähelleni,näytti hampaita ja murisi.
Teillä on sitten varmaan ylilihava mali?!
Ettei olisi vaan malista tullut talon pomo?
Ei kannata yrittää mitään asialle tehdä,
hohhoijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289