Hei!
Reissun suunnittelu on nyt siinä pisteessä, että tarvitsisin kipeästi tietojanne/kokemuksianne sekä Tel Avivin ja Eilatin hotelleista. Molemmissa kohteissa olisi hotellin hyvä olla lähellä rantaa (ne lapset..)ja parveke olisi hyvä olla. Mutta sitä hintaa ei saisi sitten ihan kauheasti olla..no,mikä on "kauheasti" itse kullekin;) Olisin todella kiitollinen jos joku voisi suositella jotain, kun noista netin tiedoista saa vain osatotuuden. Kiitos ...enhän kiitä turhaan? (no en tietnkään, kiitos on aina paikallaan)
Mitä hotelleja suosittelette?
2
685
Vastaukset
- peacekeeper
Hayarkon 48 on edullinen ja korttelin päässä Tel Avivin rannalta, jos hostelli-tyyppinen majoitus vaan käy.
- ....kokemuksia.......
Saavuimme omalta reissultamme kotiin. Eilatissa sen verran kannattaa huomioida, että siinä on lentokenttä aivan keskustassa. Jos on herkkäuninen, ei kannata mennä aivan viereisiin hotelleihin. Me olimme alkuviikon Palmira-nimisessä pienessä hotellissa. Paikka oli kiva, siisti, ystävällinen, rauhallinen, pikku parveke ja sisäpihan suojaisa uima-allas. Sinne ei koneiden ääni kuulunut nimeksikään. Oli varmaan senverran korkeiden hotelleiden takana, toimivat meluvalleina. Meille yllättyksenä tuli ilmoitus että hotelli menee remontiin ja meidät siirretää pariksi loppuyöksi toiseen hotelliin. No, auttoivat muutossa, lisäkuluja ei meille ja uusi hotelli oli korkeatasoisempi. Mutta, ihan vieressä lentokenttää, lisäksi illalla melkoiset bileet, joiden melu kuului huoneeseen.
Vähän hakuammuntaahan se eka reissu aina on. Rantaan ei ole pitkääkään matkaa mistää keskustan hotelleista. Varmaan puolen kilometrin säteellä. Sitten on noi merenranta hotellit erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208