osaako kukaan auttaa??

sani

mä tykkään kirjoittaa tollasia fanficcejä.. tietääkö kukaan mitään netti sivua jonne pystyis kirjottaa tälläsia juttuja tai lähettään?? kiitti jo etukäteen..:)

13

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

      Tässä on sinulle helppo ratkaisu:

      Tee oma sivu vaikkapa jollekin laadukkaalle, varmalle ja ilmaiselle palveluntarjoalle, esimerkiksi Geocitiekselle. Koristele sivu vilkkuvilla taustakuvilla ja kursorin perässä liikkuvilla teksteillä. Midipiipitykset tietenkin korvaisivat tämän ihanuuden, joka sisältää sinun, nuoren lahjakkuuden, upeita ja syvällisiä novelleja. Nämä upeat ja syvälliset novellit tietenkin sisältäisivät tajunnan räjäyttäviä viisaita sanavalintoja, sujuvaa kieltä ja mikä parasta; varmasti lyyrisiä ja merkityksellisiä ilmauksia.

      • anna

        Teen epätäydelliseen vastaukseeni pienen korjauksen, emmehän me pidä "minun koira"-muotoisista virkkeistä.
        Siis: Sinun upeita ja syvällisiä novellejasi. Jätetään tuo "nuori lahjakkuus"-kohta täysin pois, sillä sinä olet varmasti julkaissut useita novellikokoelmia, joten se olisi jo loukkaus nerokkaita tekstejäsi kohtaan.


      • Petteri
        anna kirjoitti:

        Teen epätäydelliseen vastaukseeni pienen korjauksen, emmehän me pidä "minun koira"-muotoisista virkkeistä.
        Siis: Sinun upeita ja syvällisiä novellejasi. Jätetään tuo "nuori lahjakkuus"-kohta täysin pois, sillä sinä olet varmasti julkaissut useita novellikokoelmia, joten se olisi jo loukkaus nerokkaita tekstejäsi kohtaan.

        Niin, possessiivisuffiksi on aika olennainen osa soljuvaa kieltä. Noin nuori ja noin katkera!


    • Mr. Pallonapa

      Linkkivalikoimastaan Mr. Pallonapa rohkenee heittää seuraavat ehdotukset:

      www.finfanfun.fi (erityisesti potterficit, myös muita, varsin laaja)

      http://vaskimaa.conforums.com/ (pienempi)

      ja jotain fantasia-aiheisia voi yrittää esim. www.risingshadow.net -foorumille (tarinatuokio)

      ja löytyyhän noita

      • sani

        kiitti..!!!=)


      • Mr. Pallonapa
        sani kirjoitti:

        kiitti..!!!=)

        Mr. Pallonapa on iloinen saadessaan auttaa nättejä nuoria neitejä.


      • sani
        Mr. Pallonapa kirjoitti:

        Mr. Pallonapa on iloinen saadessaan auttaa nättejä nuoria neitejä.

        mistäs sä voit tietää etten mä oo joku vanha ja ruma noita akka??! ;)


      • Mr. Pallonapa
        sani kirjoitti:

        mistäs sä voit tietää etten mä oo joku vanha ja ruma noita akka??! ;)

        Ei sellaisia olekaan.


      • sani
        Mr. Pallonapa kirjoitti:

        Ei sellaisia olekaan.

        no en mä mikään noita akka okkaan..:) mut et sä ois sitä voinu tietää vaikka oisinkin ollu..;)
        mut annetaan sen asian jo olla.. ootko muuten ikinä ite kirjotellu sellasia fani ficcejä??


      • Mr. Pallonapa
        sani kirjoitti:

        no en mä mikään noita akka okkaan..:) mut et sä ois sitä voinu tietää vaikka oisinkin ollu..;)
        mut annetaan sen asian jo olla.. ootko muuten ikinä ite kirjotellu sellasia fani ficcejä??

        On Mr. Pallonapakin joitain fanficcejä kirjoittanut. Mutta entä neiti? Minkä alan ficcejä, mistä aiheista jne?


      • sani
        Mr. Pallonapa kirjoitti:

        On Mr. Pallonapakin joitain fanficcejä kirjoittanut. Mutta entä neiti? Minkä alan ficcejä, mistä aiheista jne?

        no mä oon innostunut kirjottelemaan tosta potterista..=) en mä kyllä vielä kamalan paljon oo kirjotellu.. oikeastaan innoistuin kirjottamaan vasta vähän aikaa sitten.. en mä kyllä oo mikään himo kirjottaja.. kirjottelen yleensä jos ei oo oikeeen muutakaan tekemistä.. entäs sä??


      • Mr. Pallonapa
        sani kirjoitti:

        no mä oon innostunut kirjottelemaan tosta potterista..=) en mä kyllä vielä kamalan paljon oo kirjotellu.. oikeastaan innoistuin kirjottamaan vasta vähän aikaa sitten.. en mä kyllä oo mikään himo kirjottaja.. kirjottelen yleensä jos ei oo oikeeen muutakaan tekemistä.. entäs sä??

        Potter on ihan jees, jos keksisi jotain uutta näkökulmaa. Yksi idea Mr. Pallonavalla on. Sitten hän sai villin idean Sormusten herrasta. Jotain fantasiajuttuja hän on kehitellyt. Mutta sinänsä Mr. Pallonavan ficcikirjoittaminen on vielä varsin lapsenkengissä. Fiiliksen mukaan. Mutta potteristille suosittelen tuota FinFanFunia.


      • sani
        Mr. Pallonapa kirjoitti:

        Potter on ihan jees, jos keksisi jotain uutta näkökulmaa. Yksi idea Mr. Pallonavalla on. Sitten hän sai villin idean Sormusten herrasta. Jotain fantasiajuttuja hän on kehitellyt. Mutta sinänsä Mr. Pallonavan ficcikirjoittaminen on vielä varsin lapsenkengissä. Fiiliksen mukaan. Mutta potteristille suosittelen tuota FinFanFunia.

        joo. en oo vielä ehtiny käydä kattoo sitä finfan funia.. mut täytyy käydä..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe