Tiedän kyllä mitä tarkoittaa A ja B-lupa mutta mitäs sitä saa ravintolassa myydä C-luvalla?
C-lupa anniskelussa?
8
12870
Vastaukset
- oo..
en oo ihan varma, mutta veikkaan, että c-lupalla saa tarjota ainoastaan mietoja juomia...
- Dana
ei, se on B-lupa.
A-luvilla saa myydä kaikkia Suomessa sallittuja alkoholijuomia.
B-luvalla saa myydä mietoja alkoholijuomia, jotka sisältävät vähemmän kuin 22 % alkoholia.
En edes tiedä että olisi sellaista kuin C-lupa. Liekö vain vitsi A:n ja B:n perään?
Limulupa? ;)
- sinisimmukka74
ns.C lupa on mm.mietoja juomia,olutta,siideriä ja lonkeroa, max:4,7%
- kjygh
käymisteitse valmistetut juomat, alle 4,7%.
- Dana
Olisi pitänyt lukea kaikki ennen kuin kirjoittelee itse.
Eli kyllä, edelliseen viestiini tukien, "limulupa." Eihän niitä edes alkoholijuomiksi lasketa. Pitääkö C-lupaakin hakea? - h
Dana kirjoitti:
Olisi pitänyt lukea kaikki ennen kuin kirjoittelee itse.
Eli kyllä, edelliseen viestiini tukien, "limulupa." Eihän niitä edes alkoholijuomiksi lasketa. Pitääkö C-lupaakin hakea?Niin, alkoholijuomiksihan ei lasketa oluita, siidereitä ja lonkeroita... joko hölmö läppä, tai sitten tietous on sinullakin alkoholilainsäädännöstä aika heikoilla.
- anu05
se C-lupa; kepua sillä saa myydä :-)
- Anonyymi
Just eilen nähtiin Savonlinnassa Pizzeriassa oli C-lupa. Oiskohan väärinymmärrys? Siellä oli ihan väkeviä sekä oluita, lonkeroita yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501