Hei!
Olen pian 15- vuotta täyttävä tyttö ja olen todella kiinnostunut näyttelemisestä. Olen kuitenkin todella ujo ja yleisön edessä menen yleensä ihan lukkoon. Voisinko silti treenillä päästä siitä yli? Monet tuttuni ovat sanoneet että olisin hyvä näyttelijä jos en jännittäisi niin paljon... Missäköhän Järvenpään lähellä voisi aloittaa tällaisen teatteriharrastuksen? :)
Missä Järvenpäässä tai sen lähellä voisi aloittaa teatteriharrastuksen?
.kiinnostunut.
2
405
Vastaukset
- Valkosuklaa08
Minä olen myös harkinnut jotain näyttelemisen aloittamista!
Ja samalla alueella vielä.
Eli laittakaa jotain tietoja jostain paikoista missä voisi aloittaa teatteriharrastuksen. Minä olen myös kiinnostunut.- myyyy
JÄken teatteriin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416