Onko PRKK

hyödyllinen?

Siinäpä se - kannattaako ensirakentajan liittyä PRKK:n jäseneksi?

Jäsenetuja luvataan vino pino, mutta ovatko ne todella hyödyllisiä etuja? Vanhat kokemukset näyttävät vaihtelevilta ja happamiakin kommentteja on näkynyt. Mikä on tilanne nyt?

9

3602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikas tumpelo

saa sieltä apua, muuten aika tarpeeton, ainakin hartiapankkirakentajalle turha kulu.

• Remppamasa

Eikös sitten hartiapankkirakentajissa ole tumpeloita ja lisätietoa tarvitsevia?

• kenellä on
        Remppamasa kirjoitti:

Eikös sitten hartiapankkirakentajissa ole tumpeloita ja lisätietoa tarvitsevia?

varaa yhteen lisäkäteen joka hamuaa 10 % osuutta rakentajan pussista.

• asdaasasasdasaa
        kenellä on kirjoitti:

varaa yhteen lisäkäteen joka hamuaa 10 % osuutta rakentajan pussista.

sen vähän yli 100€? Ainakaan minulta ei viety tuon enempää. Ja se on siis noin 0,04% kustannuksista.

Materiaali oli lievä pettymys, mutta oli se kuitenkin parasta materiaalia, mitä mistään sain. Kerran soitin puljuun, kun mietin millaiset mahdollisuudet minulla olisi riidellä talotehtaan kanssa. Onneksi riitaan ei sitten tarvinnut ryhtyä, mutta sain ammattitaitoisen ja riippumattoman mielipiteen tuohonkin asiaan (oma vastaava mestarini ei ole tuossa vaiheessa enää riippumaton).

Jos laskee jotain arvoa sille lehtitilaukselle, niin se on mielestäni kannattava jäsenyys.

• dsfsahj

OK, perustietoa jakoivat ilmaisen luentopäivän yhteydessä. Liityin tällöin jäseneksi, koska haluan tukea toimintaa ja saan sieltä tulevaisuudessa puhelinpalvelua. Liittymisen yhteydessä tulee tuhti kansio, johon on kerätty "mainoksia" joiden avulla pääsee alkuun ja näkee kuinka asioita voi tehdä.

Tarkemmin en ole vielä kerennyt prkk tutustua, mutta täytynee käydä selaamassa niiden nettisivut (jonne pääsee vain jäsenet).

• surullinen

Niitten pitäisi ajaa rakentajien etua, mutta taitavat olla rakennusteollisuuden nuolijoita
        ja rakentajien virheillä, tai oletetuilla virheillä, mässäilijöitä.
        Aina vaan on vika huonossa suunnittelussa yms.vaikka perhana vika on useasti omaan pussiin pelaavista urakoitsijoista ja heidän virheistään.
        Ei sen toimitusjohtajankaan palkkoja jäsenmaksuilla (n. 5000 jäsentä?) maksella. Mainostajat ja rakennusteollisuus rahoittaa? Siksi niitten tahojen mieltä ei saa lehtijutuissa pahoittaa. Ei saa kritisoida. Keskitytään vaan rakennuttajien huonoon suunnitteluun yms.tietämättä todellisuudesta yhtään mitään.
        Voisin jopa sanoa ettei ne halua tietää todellisuudesta mitään, koska se ei palvelisi heidän syntynyttä arvo- ja näkemysmaailmaansa.
        Ne elää kuplassa joka pian poksahtaa!
        Ne kyselytkin on niin pinnallisia ja niin tietyllä kaavalla haettuja, että ne palvelee just PRKK:n etua kouluttajana mutta ei oikeasti rakentajan etua.

• pettynyt

Ei kannata missään mielessä. Eroaminen ei onnistu näköjään sähköpostilla täytyy turvautua kuluttajasuoja-asiamieheen.

• Anonyymi

Itsekin huomasin että eroaminen ei taida olla kovin helppoa? Ei löydy sivuilta kohtaa missä jäsenyyden voi perua?

• Anonyymi

Onko kokemusta tuosta rakentajakoulu.fi palvelusta? Mitenkähän eroaa PRKK:n jäsenyydestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe